حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری جدید از موتورولا موتو ایکس (Motorola Moto X) سال ۲۰۱۵ ؛ دوربین جلو دارای LED است

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

در هفته آینده دو اسمارت فون جدید معرفی خواهد شد. موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۵ و موتورولا موتو جی ۲۰۱۵ دستگاه‌هایی هستند که هنوز هم مخاطبان خاصی را در اکوسیستم موتورولا نگاه داشته اند. اکنون تصاویری جدید از موتورولا موتو ایکس (Motorola Moto X) سال ۲۰۱۵ درز پیدا کرده است که با هم خواهیم دید.

تصویر اول مطلب مربوط به موتورولا موتو ایکس سال گذشته است. تصویر تایید شده زیر که برای مدل سال ۲۰۱۵ است، یک تغییر اساسی را تجربه می‌کند و آن هم اضافه شدن فلاش LED دوگانه به دوربین جلو دستگاه است. این پیشرفت نه خوب و نه بدی خواهد بود زیرا بیشتر در دسته یک قابلیت اضافه شده قرار خواهد گرفت. کم پیش می‌آید که شما تصاویر سلفی در تاریکی داشته باشید یا اگر نیز داشته باشید، عقلانی تر است اول دوربین اصلی دستگاه پیشرفت زیادی کرده باشد و سپس دوربین جلو که با توجه به تصویر زیر گویا چنین نیست!

[su_custom_gallery source=”media: 913635,913637,913636,913638″ limit=”100″ link=”lightbox” width=”260″ height=”260″ title=”never”][su_custom_gallery source=”media: 895125″ limit=”100″ link=”image” width=”150″ height=”150″ title=”always”][/su_custom_gallery]

انتظار یک دستگاه ۵٫۷ اینچی را داریم. به احتمال زیاد این دستگاه نیز می‌تواند همانند دستگاه سال گذشته موفقیت‌هابی خوبی را کسب کند. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Motorola-Moto-X-2015-photos-reveal-a-front-facing-LED-flash_id71839#GLUXqWE40C6OPqRv.97″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

من موتورولا ندارم اما موتورولا را دوست میدارم :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....