حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری واضح از لومیا ۹۵۰ در فضای اینترنت منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

بالاخره انتظار ها به سر رسید و تصاویری شفاف ٬ روشن و دقیق از پرچمدار جدید و پر سر و صدا مایکروسافت توسط چینی‌ها در فضای اینترنت منتشر شد.  تصاویری دقیق و البته شک بر انگیز برای بسیاری هیجان آور است و پرچمدار جدید مایکروسافت قند را در دل بسیاری آب کرده است. ما نیز مانند شما منتظر مراسم شهریور ماه مایکروسافت در کنفرانس IFA هستیم و دوست داریم این دو سوگلی را بیشتر بشناسیم.

با ترنجی همراه باشید…

سلام لومیای جدید! سوگلی جدیدی که بسیار مشتاق دیدن تو هستند و تعداد کثیری قصد خرید تو را دارند. لومیا ۹۵۰ بدون شک یکی از تاریخ ساز ترین تلفن‌های ویندوزی خواهد بود و اهمیت آن بیش از حد زیاد است. نبود یک پرچمداری لایق برای ویندوز ضرر‌های را متحمل مایکروسافت کرده است و مایکروسافت تمامی تلاش خود را می‌کند تا بهترین عمل ممکن را انجام دهد. لومیا ۹۵۰ باید دارای قابلیت‌های خاص و هیجان انگیز٬ سخت افزاری فوق العاده و دوربینی تاریخ ساز باشد تا یک پیغام را به مشتریان منتقل کند (من را بخرید. من متفاوت هستم).

تصاویری که از لومیا ۹۵۰ به بیرون درز پیدا کرده است٬ ما را نا‌خداگاه به یاد یکی از زیبا ترین گوشی های ویندوزی می‌اندازد که لومیا ۸۳۰ نام دارد. لومیا ۸۳۰ داریم فریم فلزی ٬ بدنه‌ی پشتی پلی کربناتی و قاب دوربنی دایره مانند است که ظرافت و روح لومیایی در آن در دمیده شده است.نکاتی که یک دوست چینی در سایت WP XAP به اشتراک گذاشته است به این موضوع اشاره می‌کند که این گوشی دارای پورت USB type C است و رزولشن صفحه نمایش Quad Hd زینت دهنده این نمایشگر است. سه گیگابایت رم می‌تواند تضمین کند که شما در این گوشی با هیچ گونه مکث و لگی مواجه نخواهید شد.

Lumia 950  (3)

Lumia 950  (4)

Lumia 950  (2)

Lumia 950  (5)

Lumia 950  (1)

تحلیل ترنجی از تصاویر لو رفته:

به تصاویر نگاهی دقیقی می‌اندازیم که می‌توان موارد بسیار را از آن برداشت کرد. در تصویری که پشت دستگاه را نشان می‌دهد٬ ما شاهد یک فلش دوگانه هستیم (برخلاف رندر‌ها و اطلاعات لو رفته) و اندکی ابعاد فلش در مقایسه با لومیا ۹۳۰ بزرگ تر است . بلندگو در سمت راست دوربین قرار گرفته است و بدنه‌ی اطراف دوربین اندکی از بدنه بالاتر است. به بدنه‌ی سمت چپ نگاهی بیندازید. به نظر می‌رسد جای دکمه‌های معروف لومیا تغییر کرده است و این مورد بسیار عجیب است. در یکی دیگر از تصاویر نیز به وضوح نحوه‌ی استفاده از قابلیت اسکنر قرنیه‌ی چشم و قابلیت Continuum توضیح داده شده است. نکته‌ی قابل توجه در پنل جلویی حذف دکمه‌ی سخت افزاری است که دکمه‌ی نرم‌افزاری جایگزین آن شده است.

نظر شما چیست؟ آیا شما از این طرح راضی هستید؟ نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/lumia-940-prototype-images-leak-china/ ” target=”blank” background=”#06a570″]wmpoweruser[/su_button][su_button url=”Toranji.ir ” target=”blank” background=”#06a570″]اختصاصی ترنجی [/su_button][su_button url=” ” target=”blank” background=”#06a570″]WPXAP[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

چرت شده….دوس نداشتم…..قاب قابل تعویض…بازم پلی کربنات…..اسکنر اثر انگشتم نداره…مگر بخاد عنبیه چشم رو عملی کنه….ظاهرش که به نظرم الکی هستش….۱۵۲۰ رو نگه میدارم راحتترم…اگر بخاد۸۱۰ کار کنه هم که کلا چرت میشه

Ali.R

فکر نمیکنید برعکسه؟
به نظر من قاب اصلی میاد روی این بدنه(عکس اخری)
شاید هم من منظورتون رو متوجه نشدم :unsure: :rose:

Ari khan

فعلا فقط به دوربین و صفحه نمایشش امیدوارم!!معرفی شه ببینیم بقیه مشخصاتش چطوره 😉

احمد

چقدر زشته اه اه

Ali.R

خیلی خوب میشه اگه ‌لومیا ۹۵۰ با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی بیاد و با ۱۰۲۰ تلفیق بشه …(خیلی هم بعیده)

ضمنا به قول یکی از دوستان ،حسگر عنبیه چشم که بدرد نمیخوره ،فقط واسه پز دادن جلو همکلاسیها خوبه 🙂 🙂

Amir hosein

یکی از عکساتون مشکل داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com