حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر جدید بازی Need For Speed 2015 را تماشا کنید

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

بازی ماشین‌سواری Need For Speed را احتمالا می‌شناسید، همان بازی که هزاران و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان مشتاقانه به بازی کردن با آن می‌پردازند و در رویای مسابقات اتومبیل‌رانی بزرگ خاطراتی بس شیرین را با آن تجربه کرده‌اند. چند ماه قبل زمزمه‌هایی مبنی بر کار کردن EA بر روی نسل جدید این بازی شنیده شد و ویدیوهایی نیز در این زمینه منتشر گردید اما اصلا اشاره‌ای به نام و جزییات بیشتری در آن نشد و صرفا به اشاره‌هایی محدود در زمینه قدرت گرافیکی آن بسنده کردند. اکنون تریلر جدیدی از آن منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی کیفیت فوق‌العاده‌ بالای آن در مراحل مختلف و امکان انتخاب پنج حالت مختلف برای انجام بازی در نسخه‌ی جدید است. در ادامه با ما باشید.

ویرایش جدید این بازی با نام Need For Speed 2015 عرضه خواهد شد که بازی‌خورهای عاشق خودرو می‌توانند از کیفیت و تنوع بالای آن لذت ببرند. عنوان تریلر منتشر شده “نوآوری‌های گیم‌پلی در Need for Speed” است که به ذکر ۵ حالت مختلفی می‌پردازد که می‌توان در بازی به انجام آنها پرداخت.

تاکید ویژه در آن سرعت است و همانگونه که از اسم آن پیداست شما باید بیش از هر زمان دیگری سریع برانید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

در این ویرایش از بازی تاکید بسیار زیادی بر قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع و انبوهی از تنظیمات مختلف در آن بوده است تا کاربران آن بنابه مهارت خود بتوانند به کسب امتیازات پرداخته و مراحل آن را بنابه علاقه‌ی خودشان طی کنند. حالت دیگری که می‌توان در این بازی نام برد آن است که با سایر رانندگان و شرکت‌کنندگان در مسابقه برای رقابت با عده‌ای قانون‌شکن وارد کارزار شوید و هریک از این حالت‌ها جذابیت‌های خاص خودشان را دارند.

بهتر است در این بخش نگاهی به تریلر منتشر شده از این بازی بیندازیم تا ببینیم EA چه آشی را برایمان پخته است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/8brUK[/aparat]

[su_button url=”http://hw13.asset.aparat.com/aparat-video/2de882098b9ff4cb8611e03772dc9b373036700-360p__54455.mp4″]لینک دانلود ویدیو[/su_button]

بازی جدید از روز سوم نوامبر (سه شنبه ۱۲ آبان) به صورت عمومی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، XBOX One و کامپیوترهای PC عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که این بار نیز استقبال از این بازی محبوب فوق‌العاده تماشایی باشد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/need-for-speed-2015-trailer-details-all-the-ways-you-can-play”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta

تنها بازی مورد علاقه من همین Need for speed هست :yahoo: :yahoo:

APK-LEARN.IR

اقای رحمانی اگه میشه از این به بعد لینک دانلود هم اضافه کنید

taher khan

اگه خدا بخواد همین روزها پلی استیشن ۴ میخرم و بازگشت پرشکوهی خواهم داشت به دنیای بازی!
بعد پکوندن کارت گرافیک لپ تاپم دیگه خسته شدم از اینه سهمم از این گیم های قشنگ فقط تریلرشون باشه!

Saber_xperia

سلام آقای رحمانی ببخشید این بازی آنلاینه یا فقط کانکشن میخواد؟؟مرسی اگه جواب بدید :rose:

yaser king

به نظرتون چه سیستمی نیاز داره

NASSER MPA

عالیه :heart:
فکر کنم Black List داشته باشه مثل NFS MW 2005 :yahoo:

Saber_xperia

داداش کربن که خیلی بهتره مث کربن باشه خیییییلی حال میده :yahoo: :heart:

galaxy

قبلا که گفت انلاینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...