حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تخفیف‌های ویژه شرکت OUKITEL به مناسبت کریسمس در فروشگاه Gearbest

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

آیا تابه‌حال نام برند Oukitel را شنیده‌اید؟ Oukitel یک شرکت معمولی در چین با محصولات رده متوسط می‌باشد. با ورود تلفن های هوشمند با سخت افزارهای قوی شامل پردازنده های چند هسته ای و رم های چندگیگابایتی، دیگر حتی باتری های چندهزار میلی آمپری توان شارژ رسانی طولانی مدت به این سخت افزارهای قدرتمند را ندارند! صفحه های نمایش چند اینچی و شبکه های تلفن همراه ۳G و ۴G نیز از جمله موارد دیگری هستند که در مصرف باتری به شدت تاثیر گذار است. شرکت OUKITEL برندی است که محصولات مختلفی با محوریت عمر باتری دارد. این شرکت تخفیف هایی ویژه را توسط فروشگاه Gearbest به مناسبت کریسمس در نظر گرفته است. در ادامه همراه باشید.

فبلت جدید این شرکت Oukitel K6000 نام دارد. این فبلت با یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمر همراه می شود. علاوه بر این باتری فوق العاده این گوشی دارای دیگر ویژگی هایی از جمله یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی (با قطر ۲.۵) و با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ اچ دی (HD) می باشد. این گوشی دارای یک پردازشگر مدیاتک (MediaTek MT6735P) است که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت۱ گیگاهرتز و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 می باشد. از دیگر مشخصات داخلی آن می توان به یک رم ۲ گیگابایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. برای آن دسته از کسانی که به حافظه ای اضافی نیاز دارند هم یک اسلات میکرو اس دی با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی وجود دارد.

K6000 دارای یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی به منظور گرفتن سلفی و استفاده در ویدئو چت می باشد. درباره ی باتری این گوشی هم که بحث شد و لازم است این نکته را هم متذکر شویم که با شارژ این گوشی به مدت ۵ دقیقه این گوشی به اندازه ای شارژ می شود که یک تماس تلفنی به مدت زمان ۲ ساعته ی ۲G را پاسخگو باشد. اندروید ۵.۱ هم از قبل بر روی این گوشی نصب می شود.

 سه محصول اصلی تخفیف خورده:

Screen Shot 2015-12-11 at 12.17.31 AM Screen Shot 2015-12-11 at 12.17.21 AM Screen Shot 2015-12-11 at 12.20.51 AM

 
[button url=”http://www.gearbest.com/m-promotion-active-202.html” postid=”” style=”btn-info” size=”btn-lg” target=”_blank” fullwidth=”true”]gearbest.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fazel shojaei

سلام.
ما چطور باید از این فروشگاه خرید کنیم؟
میشه توضیح بدید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....