حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید HTC برای وان ام ۹ پیرامون خدمات رایگان Uh Oh این شرکت

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اچ تی سی در آخرین ویدیوی تبلیغاتی خود ترجیح داده است تا یکی از خدمات بی نظیر خود را برجسته کرده و به آگاهی کاربران برسد. هر چند این سرویس در ایران و خیلی از بازارهای دیگر در دسترس نیست، در حقیقت فقط در امریکا و مکزیک در دسترس است اما دیدن ویدیو و آشنایی با این خدمات بد نیست. در ادامه با ترنجی باشید تا آخرین ویدیو تبلیغات جدید HTC پیرامون خدمات رایگان Uh oh را ببینیم.

One M9 Uh oh protection

اما Uh Oh protection چیست؟ در این طرح در حقیقت همان سرویس گارانتی تخیلی مورد انتظار ماست! اینکه اگر موبایلمان از دستمات افتاد و شکست، اگر در آب فرو رفت و مشکلی برایش پیش آمد، بدون هیچ بحثی و توضیح و خواهشی دستگاه شما با یک عدد وان ام ۹ نو تعویض می شود. چه بهتر از این؟ البته این طرح شامل خریداران وان ام ۸ که دستگاه خود را از تاریخ ۲۵ مارچ به این سو خریداری کردند هم می شود. اجازه بدهید این ویدیو را ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/T0Gc7[/aparat]

دانلود ویدیو به حجم ۱٫۸ مگابایت

رویایی است این طرح اما فعلا فقط برای این دستگاه های HTC و در بازارهایی که گفتیم در حال اجراست. به راستی چه خوب می شد بقیه شرکت ها هم به ای افت قیمت برای فروش بیشتر یا پیشنهاد های ویژه برای فروش بهتر، یا قیمت های بالا برای دستگاه هایشان، چنین خدماتی را ارایه می کردند. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-HTC-commercial-reminds-us-that-the-One-M9-comes-with-free-Uh-Oh-Protection_id71495″ target=”blank” background=”#46bfb1″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

اسم رو داشته باش . آدم یاد لپ لپ می افته . :rose: :rose:

Saeed Sj

بدون هیچ سوالی گوشی رو عوض میکنن عجیب است ! بشکنه بره تو اب :wacko:

R.L.STINE

خیلی جالبه اگه ایران هم بود عالی میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)