حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Mi Pad 2 از شیائومی معرفی شد؛بدنه ای تمام فلزی به همراه نمایشگر ۷.۹ اینچی

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

شاید این روز‌ها کپی کردن از محصولات اپل حداقل یک بار در کارنامهٔ کاری بیشتر شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه ثبت شده باشد. چندی پیش شرکت HTC در یک اقدام جالب با تولید One A9، میزان کپی برداری از محصولات اپل را به بیشترین حد ممکن رساند به طوری که عده‌ای با دیدن این تلفن همراه ابتدا فکر می‌کردند با محصولی جدید از خانواده آیفون روبه رو هستند. اما HTC اولین شرکتی نیست که با این شدت دست به کپی برداری از محصولات اپل می‌زند، طبق معمول پای یک شرکت چینی نیز وسط است، شرکتی که سال ۲۰۱۴ با تولید ۷٫۹ Mi Pad رسما iphone ۵c را در اندازه تبلتی ۷٫۹ اینچی به بازار عرضه کرد، درست حدس زدید در مورد شیائومی صحبت می‌کنیم یک شرکت چینی که پله‌های ترقی را این روز‌ها نه یکی یکی بلکه چند تا چند تا طی می‌کند به هر حال چین است و بازاری عالی برای فروش محصولات الکترونیکی!

اما امروز شاهد تبلتی دیگر از خانواده Mi Pad هستیم، تبلت ۲ Mi Pad، این تبلت که با تغیرات زیادی رو به رو شده است این بار در مقایسه با نسل قبل حدودا ۱۸ درصد باریک‌تر شده و وزن این تبلت نیز با کاهشی ۳۸ گرمی اکنون به ۳۲۲ گرم رسیده است. ابعاد این تبلت اندرویدی که با اندروید ۵٫۱ عرضه خواهد شد نیز برابر ۲۰۰. ۴ در ۱۳۲. ۶ در ۶. ۹۵ میلی متر است و همانطور که در تصاویر پایین کاملا مشخص است، شیائومی این بار تبلتی تمام فلزی را در اختیار کاریرانش قرار داده است. صفحه نمایش ۷. ۹ اینچی این تبلت نیز با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۲۶ پیکسل، نسبت به نسل قبلی تغیری در خود ندیده است و نهایتا تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. اما برویم تا ببینیم سوگولی شیائومی از چه سخت افزار داخلی بهره می‌برد؛ در دل تبلت شیائومی پردازنده‌ای از نوع X۵-Z۸۵۰۰ اینتل قرار گرفته است که اگر بخواهیم در مورد این پردازنده توضیحاتی دهیم، باید بگوییم این پردازنده ۶۴ بیتی می‌باشد و مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴ نانومتری است که در کنار پردازندهٔ گرافیکی Intel HD، شرکت اینتل قصد دارد درون این تبلت قدرت نمایی کند. هر چند از این تبلت نباید انتظار توان پردازشی همانند اسنپدراگون ۸۱۰ داشت زیرا خود شرکت شیائومی مدعی شده است که عملکرد پردازندهٔ مورد استفاده در این تبلت دقیقا همانند اسنپدراگون ۸۰۸ است. همچنین لازم به ذکر است تبلت ۲ Mi Pad به حافظهٔ رم ۲ گیگابایتی از نوع LPDDR۳ و حافظهٔ داخلی ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی مجهز گردیده که نشان می‌دهد با تبلتی قدرتمند رو به رو هستیم. در ضمن درون Mi Pad 2 باتری ۶۱۹۰ میلی آمپری تعبیه شده که به استاندارد فناوری جدید USB-C مجهز است.

اگر ترغیب به خرید این محصول شده‌اید شاید شنیدن قیمت آن شما را بیشتر وسوسه کند در مورد قیمت Mi pad ۲ باید بگوییم نسخه ۱۶ گیگابایتی این تلفن قیمتی برابر ۱۵۶ دلار و قیمت نمونه ۶۴ گیگابایتی برابر۲۰۳ دلار اعلام شده است و برای خرید این تبلت باید تا ابتدای دی ماه منتظر بمانید البته مژده‌ای هم برای کاربران وبندوز ۱۰ داریم و باید بگوییم شرکت شیائومی اعلام کرده است که این تبلت قرار است نمونه‌هایی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز داشته باشد. یک تبلت زیبا برای تمام سلیقه‌ها!

در ادامه با هم عکس‌هایی از این تبلت خواهیم دید:

0212024102310221 025 033 062 043 092 0142 0152 0202 0122 0102 0132

به راستی آیپد ایر زیباست، ظریف و دوست داشتنی، آیا شما حاضر به خرید نمونه چینی آن با اندازه‌ای برابر ۷٫۹ اینچ هستید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/11/xiaomi-announces-an-all-metal-mi-pad-2-tablet-in-china.html”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen930

نمونه ویندوزی وسوسه انگیزه

riofarina

کاری به تقلید و کپی و اسکی و این حرفا ندارم.
چیزی که مهمه این یه محصول عالی با قیمت عالیتر هست.
کیفیت محصولاتش که مثل اونیکی چینیا بنجل نیست و در حد بهترینهای بازاره
ساپورتشم که بهتر از برندهای مشهوره(البته mi خودش الان به حد کافی مشهور شده)
فکرنکنم یه کپی ۱۰۰ در ۱۰۰ از اپل اونم تو طراحی دلیل خوبی برای نخریدنش باشه!
این نظر شخصی منه .واقعیت اینه شرکتهای مشهور دیگه خیلی گرون فروش شدن.چرا باید دوبرابر شدن حافظه ۱۰۰ دلار تفاوت قیمت داشته باشه؟
بله من یکی اگه نیاز به تبلت داشته باشم و نیازی به ios نبینم حتما اینو انتخاب میکنم .نسخه ویندوزی هم که داره دیگه چی از این بهتر.

Different_boy

اگر دقت کنید معرفی تبلت به شدت کاهش یافته.شاید توی این چند ماه معدود تبلتی هست که معرفی شده.اپل که چیزی معرفی نکرد و به آینده موکول کرد.البته از ایپد پرو بگذریم که ی محصول تجاری هست.سامسونگ هم بعد سری اس ورژن ۲ چیزی معرفی نکرده.باقی شرکتها هم هیچی.پس میشه فهمید تقاضا برای تبلت بشدت کاهش یافته.موج خرید تبلت توی دنیا فروکش کرده بخاطر تولد فبلت ها که بنیانگذارشون سامسونگ هست.الان گوشی های ۵٫۵ اینچ به بالا خیلی بیشتر معرفی میشن تا تبلت ها.
این تبلت هم عالیه.اگر با همین حدود قیمتها بیاد داخل بازار که بعیده میتونه انتخاب خوبی برای بچه ها باشه!!چون توی رده قیمتیش تبلت خوبی توی بازار نیست که همه جوره بشه روش حساب کرد.
درضمن چند بار خواستم تشکر کنم از تیم ترنجی که بالاخره قسمت نظر دهی رو درست کردن و راحت میشه نظر گذاشت.بشخصه هر ۱۵ تا مطلب ی نظر با هزار بار رفرش میذاشتم!!!البته مشکلات خود سایت باقیه.مثلا توی خوندن بررسی زد۵ چندین بار ارور ۵۰۲ داد سایت که با رفرش و مدت طولانی رفع شد.
بهرحال خسته نباشید.

milad danesh

داداش اپل به موقع هر ساله ش ایپد هاش رو معرفی میکنه نه یه روز زودتر نه دیرتر

milad danesh

سامسونگ و سونی هم از معرفی تب هاشون هنوز یک سال نگذشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....