حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید سامسونگ در Geekbench رویت شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ چندیست که تبلت هایی در رده های مختلف با مشخصات مناسب با قیمت تولید می کند.سال گذشته سامسونگ سری E را برای کاربرانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای تبلت کنند را معرفی کرد.اکنون تبلت جدیدی از سامسونگ که احتمالا جز سری E است در Geekbench رویت شده است. با ما در ادامه همراه باشید.

بنا بر تست جدیدی در Geekbench، سامسونگ در حال کار بر روی تبلتی با نام SM-T587P است. بر اساس این اطلاعات این تبلت مجهز به پردازنده هشت هسته ای و ۲٫۰۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۶۲۵، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶، ۲ گیگ رم و اندروید ۶٫۰۱ است. احتمالا این تبلت جز سری پایین رده Tab E است.

در حالی که Geekbench اطلاعات زیادی مانند بنچمارک های دیگر در اختیار ما قرار نمی دهد اما مدل این تبلت (SM-T587P) راهنمای خوبیست. تبلت های سری E با نام های SM-T560, SM-T561 وSM-T567 عرضه شده اند که نام این تبلت جدید نیز به تبلت های سری E شباهت دارد. نسل اول تبلت های  سری E با ۱٫۵ گیگ رم عرضه شده اند.

SM-T587P، امتیاز ۸۰۸ را در بخش تک هسته ای و ۳۱۸۰ را در بخش چند هسته ای کسب کرده است که نتایج فوق العاده ای نیستند. در جولای، دستگاهی با مشخصات مشابه با این تبلت امتیاز ۹۰۳ را در بخش تک هسته ای و ۴۲۰۷ را در بخش چند هسته ای به دست آورد.

بزودی شاهد اطلاعات بیشتری از این تبلت خواهیم بود.

tabee

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Samsung-tablet-powered-by-the-Snapdragon-625-chipset-appears-on-Geekbench_id85287″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

دقت کردین چقدر بازار تبلت ها سرد شده!
الان فقط سامسونگ ، اپل و گوگل نکسوس هستن که دارن تبلت تولید میکنن ودر حال کار روی مدل های جدید هم هستن.
بقیه خبریشون نیست دیگه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید