حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید توشیبا با نام DynaPad و طراحی نازکتر و سبکتر از سرفیس معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اولین تبلت توشیبا که در سال ۱۹۹۳ عرضه شد زمانی بود که تبت‌های لمسی در دنیای فناوری تازه به میان آمده بودند.

این شرکت ژاپنی بعد از نمایش اولیه یک طرح مفهومی در نمایشگاه IFA، دایناپد(DynaPad) را که یک دستگاه ویندوزی در سایز تبلت‌های لمسی مرسوم است را امروز رونمایی کرد تا پا در بازار تبلت‌های لمسی گذارد. همچنین با کیبرد داک، صفحه نمایش ۱۲ اینچی و طراحی باریکش شبیه به دستگاه سرفیس ماکروسافت است توشیبا می‌گوید دایناپد از ویژگی‌های خاص بهره می‌برد. در ادامه باترنجی همراه باشید.

نکته اصلی این است که از قلمی خاص پشتیبانی می‌کند. در اصل DynaPad با یک قلم الکترو استاتیستیکی به نام “Wacom Active Electrostatics TruPen” می‌آید و می‌تواند تا ۲۰۴۸ واحد فشار را تشخیص دهد که با ماکروسافت آفیس و ماکروسافت اج نیز سازگاری دارد.

توشیبا می‌گوید که قلم واکم استایلوس به گونه‌ای طراحی شده است که حس نوشتن با یک قلم واقعی را روی کاغذ القا کند و سایز این دستگاه به گونه‌ای انتخاب شده که احساس داشتن یک دفتر یادداشت واقعی را داشته باشید. در حقیقت این دستگاه توشیبا مشابه باقی دستگاه‌های بازار نیست و با آنها متفاوت است. توشیبا می‌گوید احساس راحتی بیشتری نسبت به رقیبان نسبت به این تبلت خواهید داشت که یادداشت برداری را در حال حرکت آسان‌تر می‌کند.

این یادداشت‌ها روی صفحه‌ای IPS با اندازه ۱۲۸۰x1920 انجام می‌شود و صفحه مجهز به دو لایه ضد انعکاس است تا با حداکثر توانش جلوی کثیف شدن صفحه را بگیرد و اثر انگشت کمتری بر آن بماند. پردازنده آن یک پردازنده‌ اتم ۱٫۴۴ گیگاهرتزی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم است و به نظر نمی‌رسد از لحاظ قدرت پردازش به سرفیس برسد. توشیبا می‌گوید DynaPad سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت هیبریدی جهان است که دارای ۵۶۹ گرم وزن است و ضخامت این دستگاه به ۶٫۶ میلیمتر می‌رسد همچنین با کیبرد که در حالی که در آن بسته است وزنش به ۹۹۶ گرم و ضخامت ۱۴٫۹ میلیمتر می‌رسد.

DynaPad جدید از امروز فقط در ژاپن پیش فروش می‌شود و تا اوایل سال ۲۰۱۶ به بازار اروپا و آمریکا راه پیدا نمی‌کند. هنوز با قطعیت نمی‌توان گفت که چقدر ارزش گذاری شود اما توشیبا می‌گوید آذر ماه امسال هنگام عرضه در ژاپن بدون مالیات ۱۰۸۰ دلار قیمت دارد. در زیر تصاویری از این تبلت را در نمایشگاه برلین ببینید.

toshibaconcept7_1020.0 toshibaconcept5_1020.0 toshibaconcept16_1020.0 toshibaconcept4_1020.0 toshibaconcept10_1020.0 toshibaconcept2_1020.0 toshibaconcept3_1020.0 toshibaconcept1_1020.0 toshibaconcept13_1020.0 toshibaconcept14_1020.0 toshibaconcept9_1020.0 toshibaconcept17_1020.0 toshibaconcept6_1020.0

[su_button url=”www.theverge.com/2015/10/13/9517903/toshiba-dynapad-microsoft-surface-rival-2-in-1″ target=”blank” background=”#159f84″]TheVerge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rock

خارق العادس :heart:
ایول توشیبا

bvb

خیلی ضعیفه در مقابل سرفیس که مقایسش مسخرس نهایت شاید بتونه در حد پیکسل سی ظاهر بشه صرفه اقتصادی نداره خریدش.

f.khabiry

حیف که خیلی گران قیمته.وگرنه برای خریدش برنامه می کردم.با این اوصاف باید بریم سراغ همون تبلت های نوت خودمون

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی