حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا اوایل ۲۰۱۷ خبری از عرضه ایرپادهای اپل نیست

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

در اوایل این ماه منبعی خبر از عرضه ایرپادهای بی‌سیم اپل در اواخر سال ۲۰۱۶ را داده بود. در حالی که انتظار می‌رفت ایرپادها اواخر اکتبر عرضه شوند، اپل به تاخیر این محصول اشاره داشت. حال به نظر می‌رسد این هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ تا اوایل ۲۰۱۷ به سوی بازار نخواهند رفت. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

اپل در ماه اکتبر اعلام کرد که به دلیل تقاضای بیش از سطح تولید نمی‌تواند پاسخگو باشد و در این بین نیازمند زمان بیشتری هست. به تازگی موسسه تحقیقاتی Barclay، در گزارشی بیان کرد که ایرپادها تا اوایل ۲۰۱۷ عرضه نخواهند شد. این موسسه می‌گوید، انتظار نداریم تامین‌کنندگان قطعات اپل، سه تا چهار هفته آینده سفارشات این کمپانی را تحویل دهند.

این خبر می‌تواند برای اپل بد باشد زیرا در فصل خرید تعطیلات ۲۰۱۶ نمی‌تواند از فروش ایرپادها سودی کسب کند. این هدفون بی‌سیم با قیمت ۱۵۹ دلاری می‌توانست درآمد قابل‌توجهی برای کمپانی کوپرتینویی به دنبال داشته باشد.

در این مدت ممکن است برخی مشتریان تمایل به خرید Gear IconX سامسونگ پیدا کنند که ۱۹۹ دلاری بوده و نسبت به ایرپاد اپل ۲۰ تا ۴۰ دلار قیمت بیشتری دارد.

به گفته Barclay، اپل ماه آینده تولید ۱۰ تا ۱۵ میلیون واحدی از ایرپاد را خواهد داشت تا پاسخگو تقاضا باشد. به هر حال برای مشاهده ایرپادها در قفسه فروشگاه ها باید تا اوایل ۲۰۱۷ منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apples-wireless-Bluetooth-AirPods-might-not-launch-until-early-next-year_id87675″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چه خبرتونه این همه اپل اپل راه انداختید
والله بخدا

iranian_mind00

واقعا طراحی ش جلوی گیر ایکس حرفی برا گفتن نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH