حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 950 مشخص شد؛ گیمرها خود را برای ۲۶ مرداد آماده کنند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

شایعات جدید حکایت از این دارند که انویدیا در حال آماده‌سازی خود برای معرفی کارت گرافیک GeForce GTX 950 در روز ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) است؛ این کارت گرافیک میان‌رده قرار است جایگزین کارت گرافیک GTX 750 و GTX 750Ti شود.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

این کارت گرافیک مجهز به تراشه GM206-250-A1 است که در آن ۶ واحد SMM وجود دارد؛ ۷۶۸ هسته کودا و ۴۸ عدد TMU و ۳۲ ROP از دیگر مشخصات این کارت گرافیک هستند. به احتمال فراوان فرکانس هسته این کارت گرافیک در حالت عادی بین ۱۱۵۰ تا ۱۲۵۰ مگاهرتز و در حالت بوست بین ۱۳۵۰ تا ۱۴۵۰ مگاهرتز است، ۲ گیگابایت حافظه GDDR5 به علاوه یک باس ۱۲۸ بیتی با پهنای باند نزدیک به ۷ گیگابیت بر ثانیه وظیفه انتقال و نگه‌داری داده‌ها را بر عهده دارند.

index.phpمصرف انرژی این کارت گرافیک در حدود ۹۰ وات است و دارای یک درگاه HDMI 2.0، یک Display Port 1.2 و دو عدد Dual-Link DVI-D/DVI-I است.

دیدگاه شما چیست؟ به نظر شما این کارت گرافیک می‌تواند موفقیت GTX 750Ti را تکرار کند؟

نظرات خود را با ما در میان بگزارید.

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-geforce-gtx-950-launches-on-17th-august.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com