حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیلد ۱۰۵۸۶٫۵۴۵ ویندوز ۱۰ موبایل رسما منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت دیروز رسما بیلد ۱۰۵۸۶٫۵۴۵ منتشر کرد و برخی از مشکلات مربوط به بیلد‌های قبلی همانند ۱۰۵۸۶٫۴۹۴ را برطرف کرده است. این بیلد‌ها که به نوعی آخرین بیلد‌های رسمی دسته‌ی TH2 محسوب می‌شوند به پایداری بیشتر سیستم‌عامل کمک می‌کنند.

با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت از ابتدای عرضه‌ی اپدیت TH2 یا همان ۱۰۵۸۶ تاکنون چندین بروزرسانی تکمیلی منتشر کرده است و باگ‌های بسیاری در این بروزرسانی‌ها برطرف شده است. عدد‌های سمت راست بیلد‌ها (برای مثال ۵۴۵) به این معنا است که مایکروسافت تاکنون ۵۴۵ بهبود در این نسخه حاصل کرده است و عدد سمت چپ به معنای ساختار جدید است.

این بیلد ویژگی خاصی را با خود به همراه ندارد و برخی از مشکلات جزیی را برطرف کرده است. اهالی ردموند درگیر ساخت و بهبود بروزرسانی‌های رد استون ۱ و ساخت دسته‌ی جدید رد استون ۲ هستند و احتمال دارد که دیگر آپدیت تکمیلی برای این نسخه منتشر نشود. دیروز نسخه‌ی کامپیوتر این ریز بیلد منتشر شد و امروز نوبت به موبایل‌های ویندوزی رسیده است.

Cpg77S3WAAAzF35

بروزرسانی رد استون ۱ ویندوز ۱۰ روز ۱۲ مرداد منتشر شد و تاکنون خبری از این بروزرسانی برای موبایل‌ها منتشر نشده است. شایعاتی قبلا منتشر شده بود که این آپدیت مهم روز ۱۹ مرداد برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل منتشر می‌شود اما تاکنون خبری از انتشار این بروزرسانی دریافت نکرده‌ایم. اپدیت برای کاربران رسمی منتشر شده است و برای دریافت آپدیت می‌توانید به این قسمت بروید:

Settings > Update & Security

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://mspoweruser.com/windows-10-mobile-build-10586-545-now-available/” target=”blank”]mspoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com