حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیانیه سونی موبایل در رابطه با صحبت‌های اخیر قابلیت ضدآب دستگاه‌های اکسپریا

نوشته

8 سال قبل | 76 دیدگاه | ترنجی

اگر ترنجی را هفته پیش دنبال کرده باشید، برای شما بدین گونه نوشتیم که سونی در مقابل سیاست ضد آب دستگاه های خود، تغییر موضع داشته است. سیاست جدیدش را برای شما باز نکردیم و به صحبت‌هایی تحلیل گونه بسنده شد. اکنون سونی موبایل بیانیه رسمی داده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سونی موبایل تغییر سیاست های خود را بر پایه « تدوین روشی درست برای کار معقولانه با دستگاه » و « بهترین راه برای محافظت از دستگاه در استفاده روزانه » تهیه و تدوین کرده است. این مورد نیز در ادامه ذکر شد که پشتیبانی از محصولات ضد آب به قوت سابق باقی خواهد ماند و با این کار مفهوم درجه بندی IP را بیشتر باز کرده‌ایم تا بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود داشته باشیم.

بیانیه بدین صورت است:

سونی را در جهان به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده محصول با کیفیت  و ارائه دهنده بهترین خدمات به مشتریان خود می‌شناسیم. بعضی از دستگاه های اکسپریا دارای درجه‌ای از IP هستند که با توجه به استاندارد های تعیین شده هر گونه مشکل فنی در قالب این درجه ایجاد شود، بر عهده سونی موبایل خواهد بود. این بدین منظور است که در نگارش قوانین چه بعد از صحبت های اخیر چه قبل از ان هیچ گونه تغییری ایجاد نشده است و به قوت خود باقی خواهد بود اما ما سعی کردیم این قوانین را کمی روشن تر کنیم تا استفاده بهتری از دستگاه شود.
ما تعریف جدیدی از محصولات مقاوم در برابر آب خود ارائه نکرده ایم چرا که تعریف، همان تعریف سابق است  اما سعی کرده ایم در ارائه توضیحات و شیوه بیان مطالب بسیار روشن تر عمل کنیم تا کاربران اقدامات احتیاطی لازم را به کار گیرند و در صورت لزوم بتوانیم بهترین خدمات را در برابر آسیب هایِ واقعی به مشتریان خود ارائه دهیم.
در همین راستا نیز سعی کرده ایم تا تبلیغات خود را هدفمند تر برنامه ریزی کنیم تا تاثیر آن بیش از پیش بهتر و واقع‌بینانه باشد. در ادامه مجدد تاکید شد که نگرانی خاصی بین مشتریان از بابت تعهدات ما نباشد زیرا به آنچه گفته‌ایم عمل خواهیم کرد.

 

این عمل سونی کاملا روشن نیز بود. شما اگر به شرایط دریافت گواهی IP مراجعه کنید، آب مورد تست آب عادی و یا آب های محیطی نیست. سونی نیز نباید در قبال خرابی دستگاه مثلا در استخر مسئولیتی داشته باشد زیرا میان آن همه کلر طبیعی نیز خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا در تبلیغات قبلی سونی، زیاده‌روی شده بود؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/09/15/sony-mobile-issues-statement-on-new-waterproof-guidance/” background=”#5ab28d”]xperiablog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
76 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

خوبه سونی الان شفاف سازی کرد تا اونایی که عقلشون گنجایش مطالب هفته قبلو نداشت الان یذره بفهمن که گوشی که ip68 گرفته یعنی ضدآبه.والسلام.

just samsung

دوست عزیز گوشی ضد اب فقط به این منزله است که اگر بنا بر بی احتیاطی اب زوش ریخت و یا افتاد توی اب مشکلی براش پیش نیاد. نه اینکه بری توی استخر و زیر اب و عکاسی . و تبلیغات قبلی سونی خیلی اغراق کرده بود در این موارد . و به همین خاطر خیلی از مصرف کننده ها بخاطر همین تبلیغات گوشی شون یه فنا رفته بود . وگرنه همه دیگه میدونیم هیچ جا اب مقطر پیدا نمیشه که بخای بری زیر اب عکاسی کنی . پس نهایتا این ضد اب بودنش محدود به مواردی از قبیل ریختن اب . خیس شدن در باران کار کردن با دست خیس هست و عملا دیگه خود سونی استفاده از گپشی در استخر ها ‌ و دریا و جاهای دیگه رو ممنوع کرده و شامل گارانتی شرکت نمیشه .الان گوشی های پرچمدار سامسونگ هم بدون داشتن IP در مواردی که ذکر شد ضد اب هستن . و با اب ریختن روی گوشی بصورت اتفاقی یا در اب افتادن مشکلی براش پیش نمیاد. . خوبه که سونی رویه شو عوض کرده و از اغراق کردن در موردضد اب بودن گوشی هاش دست برداشته

عسکری
Moazez

خب همین مزیت اتفاقاتو حوادثی هم که شما میگی بازم سونی داره ولی بقیه ندارن.پس بازم سونی در این قضیه جلوتره. البته ماکه با گوشب استخر میریم چون از بابت سونی خیالمون راحته.

alirad

دقیقا حق با شماست. من زدتری رو بردم تو استخر صفحش سوخت یعنی تمام اجزا گوشی کار میکرد ولی صفحه از کار افتاد. وقتی فیدبک به سایت سونی دادم دیدم خیلی افراد همین اتفاق براشون افتاده. و جالب اینه تویه برو شورش متناقض با تبلیغ رویه کارتون گوشی در مورد ضد اب بودنش بیان شده.

ILY SONY

سلام ، من یک سال هست Z2 دارم و هرموقع رفتم استخر با خودم بردمش . حالا نمیدونم از شانس و اقبال خوبه منه یا نه اما فوق العاده راضی ام و تا حالا کوچکترین مشکلی پیش نیومده . تنها ایرادی که بوده اینه که زیر آب لمسش کار نمیکنه که فکر میکنم طبیعی باشه برای همین تاچ بلاک رو روشن میکنم و با دکمه های فیزیکیش عکس میگیرم . یه فیلم هم گرفتم در حال شیرجه زدن و گوشی با فشار وارده آب شد و خیلی فیلم باحالی از کار درومد .

alirad

جالبی ی سری افراد مس تو اینه که دهنشون بیشتر از مغزشون کار میکنه. من به شخصه گول تبلیغات سونی رو خوردم و گوشی رو بردم تو استخر سوخت. و وقتی بروشور محصول رو خوندم نوشته بود این کمپانی در صورت وجود اب داخل گوشی گارانتی گوشی رو باطل میکنه. یعنی ی تظاد بین تبلیغاتش و چیزی که تو بروشورش نوشته. اره شاید ضد اب بودنش این شکلیه چند قطره اب بریزه روش سری با دستمال پاکش کنی. من تجربه کردم. نیا حرف رو بزن که تو تبلیغات دیدی اگه مردی مس من گوشیتو ببر استخر. چون گوشی من پلنی بود و اعلام مفقودی کردم یکی دیگه گرفتم

Moazez

توکه راست میگی

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

تعداد افرادی که رو گوشی سونی آب ریختن و گوشیشون سوخته کم نیستن!

ولی خودم سونی دارم ۵ بار شستم مشکلی پیش نیومده!

HEDAYAT

لطفا دوباره این مسخره بازی ها رو در نیارید،،،
مثل ؛رو گوشیم آب ریختم سوخت،،، یا بردم تو اسختر سوخت یا نسوخت ،،،
هر کاری میکنید دروغ نگید من علاوه بر اپل، دوستان زیادی دارم که سونی دارند ؛-)
والا تا حالا نه حتی برای z خودم، نه اونها اتفاقی نیوفتاده ،،
بعد شما بدونه مدرک یا چیزی میای ادعا میکنی رو گوشی که گواهینامه ضد آب داره آب ریختم سوخت،،،،
در ضمن شما نمیتونید گوشی رو در اسختر ببرید که میگید اینطوری امتحان کردم نسوخته،،،

ILY SONY

اگر منظورتون منم ، دلیلی نداشت بیام دروغی بگم ، درصورتی که تمایل دارید بگید تا لینک هم فیلم و هم عکسامو بفرستم .

HEDAYAT

نه منظورم همه بودن،آره یه لینک از “گوشی خودتون ” بزارید ، البته نه عکس از یه گوشیه سوخته،،،

ILY SONY

عکس اول زیر آب هست و پیشنهاد میکنم سیو کنید و از اطلاعات عکس رو ببینید که با چه گوشی ای گرفته شده . عکس دوم هم از خوده Z2 هست مبنی بر سالم بودنش که با اکسپریا M گرفته شده .
اینم لینک ها :
http://8pic.ir/images/puy7tccl7ka8hx45p8kz.jpg
http://8pic.ir/images/5yb7bzkxokqslq1tj1oe.jpg

AA

اینم جواب سونی به شما وقتی یه دستگاه از گواهی ip68 بهره میبره یعنی ضد آب و ضد گرد و غباره
http://s6.picofile.com/file/8212465550/ip_rating_chart.png

عسکری

شـــعــور اگـــه خـــریدنـــی بـــــود…
مـــن حاضـــــر بـــــــــودم واست از جیـــب خـــودم مــایـــه بذارم بخـــرم !

alirad

جوری تو واسه یه برند خودزنی میکنی فک میکنم حتما اون برند مال تو شده. خیلی مردی ی گوشی زد تری بخر ببرش استخر نظرت کلا عوض میشه منم وقتی گوشیم تو استخر سوخت نظرم نسبت به ضد اب بودن هر گدشی تحت هر برندی عوض شد. شاید چند قطره بارون بریزه روش نسوزه ولی تو اب حتما میشوزه

ILY SONY

دوست عزیز شماهم بهتره این لینک هارو ببینید :
http://8pic.ir/images/puy7tccl7ka8hx45p8kz.jpg
http://8pic.ir/images/5yb7bzkxokqslq1tj1oe.jpg

AMIR 2311

کاملا معلوم شد از چه خانواده ای بزرگ شدی حالا نکه خودت چهره دیوید بکامو داری

Heisenberg

I love you samsung
واقعا همین سامسونگ برازندته
همینقدر که سامسونگ اصالت و احترام به مشتری داره همونقدر هم شما شعور دارین

یعنی جفتش صفر

✰ BARDIYA ✰

ممنون صدرا جان دستتون درد نکنه :rose: :rose:

✰ BARDIYA ✰

روی بعضیا رو نیست که سنگ پای قزوینه!!
واقعا متاسفم برای همچین افردادی :negative: :negative:

AA

کاربر i love samsung

وقتی میمیرید نمیفهمید که مرده اید
تحملش فقط برای دیگران سخت است
بیشعور بودن هم درست مشابه همین وضع است!
پس بفهم لطفا :rose:

just samsung

جناب AA شما که دیگران رو بیشعور خطاب میکنی بهتره بدونی نوع حرف زدن خودتون هم مصداق کامل ادم بیشعور هست پس درواقع اگر به کسی توهین کنیم به خودمون توهین کردیم .نمیدونم چرا توی این سایت نمیشه بصورت فنی و حرفه ای بحث کرد . :negative:

Dontbon

کاربرای سامسونگ هنوز چیزی نفهمیدن :wacko: ترنجی باید ۱۰ تا مطلب دیگه بزاره تا بفهمن گوشی ضد آبه 🙁

just samsung

دوست عزیز طبق ادعای خود سونی در متن خبر گوشی ضد اب هست . اما نه برای عکاسی زیر اب و استخر و دریا. نهایتا برای خیس شدنهای ناخاسته . دقیقا مثل جریان اس ۵ سامسونگ که ضد اب بود اما اعلام شد زیر اب نبرید برای عکاسی . نمیدونم کجای این موضوع مجهول مونده که دوستان تو سرو کله هم میزنن

عسکری

سامسونگو نچسبون به سونی
سامسونگ گفت اصلا بهش آب نخوره
بعدش تو میدونی ip68 چیه؟

just samsung

جناب عسکری اولا که شما سنت در حد و اندازه من نیست که بخام باهاتون حرف بزنم دوما اینقدر شما شعور و شخصیتت رو تو این سایت بنمایش گذاشتی اینقدر هروز اخراج شدی و با اسم جدید اومدی که بی اعتبار ترین ادم اینجا حساب میشی . پس یه لطفی کن بحث زو منطقی ادامه بده نمیتونی پس لطفا سعی نکن با رفتار کودکانه احترام دیگران رو زیر پا بذاری چون اینحا فضای مجازیه و دقیقا حرف زدن شما نشانه شخصیت اجتماعی و تربیت شما در خارج از اینجا داره .

عسکری

ﺑﻪ ﺍﺭﻭﺍﺡ ﺟﺪﻡ!!
ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺩﺭ ﺣﺪﻡ

alirad

http://www.abc.net.au/technology/articles/2014/10/15/4107561.htm

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z3-Compact/Z3-Compact-died-after-going-in-the-pool/td-p/845305
ی نگاهی بندازید بعد هواداریه برند خاصی رو بکنید. من هواداره برندی نیستم ولی خوشمم نمیاد وقتی چیزیو تو تبلیغات میبینم با واقعیتش تناقض داشته باشه

Moazez

اصلا تو ملاک محسوب نمیشی که سونیو زیر سوال ببری. اصلا حساب نمیشی بین اونهایی که با قبلیت ضدآب سونی دارن لذت میبرن.من خودم استخر میرم همه کار میکنم با گوشیم و شک ندارم تو دروغگو هستی.

I love samsung

جناب معزز
ببخشید ولی شما نمیخواید یه فکری به حال قیافتون بکنید واقعا زشت هستید عکساتون رو دیدم
یه عملی مملی بکنید :rose:

I love samsung

جناب معزز
ببخشید ولی شما نمیخواید یه فکری به حال قیافتون بکنید واقعا زشت هستید عکساتون رو دیدم
یه عملی مملی بکنید  :rose: :rose: :rose:

عسکری

وقت کردی اروم تر برو تا شعورتم بهت برسه…!

Moazez

تو چی که قیافه نحستو زیر لوگو ضایع تر از قیافت پنهان کردی.خخخ

Taktaz

چند بار باید بگم گوشی z3 من به فنا رفت بابا گوشیای سونی ضد آب نیستن بفهم نفهم :wacko:

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز شما یه گوشی خریدی این مشکل براش پیش اومده دلیل نمیشه شما بیای بگی هیچکدوم از گوشی ها ضد اب نیستن!!
من خودم هم Z2 داشتم هم Z3 ضد اب بودن همشونو تایید میکنم این حرف شما نشون از نفرت از برند سونی میده!!
این حرفتون مثل این میمونه باتری چندتا از S6 ها ترکیده بعد ما بیاییم بگیم همه S6 ها منفجر میشن!! یا چندتا از گوشی های ایفون خم شدن ما بیاییم بگیم همشون خم میشن!!
لطفا دست بردارید از این کارهاتون
موفق باشید :rose: :rose:

alirad

کار یکی دوتا سوختن نیست. تعداد بالاست تو همین استرالیا خیلی مسه من گوشیشون سوخته که لینک گزاشتم کمپلین مشتریا با سایت سونی هم هست. چیزی که هست اینه که کاتالوگ گوشی گفته این ضد اب نیست و داخل گوشی اگه رطوبتی دیده شه گارانتی باطله ولی روی کارتون زده مقاوم به اب

alirad

بدبختی ایرانی جماعت اینه دهنشون بیشتر و سریعتر از مغزشون کار میکنه. منم گوشی زد تریم تو استخر صفش سوخت و همه چیش کار میکرد فقط صفش کار نمیکرد برام جالبه همه چیه این دستگاه از قبیل باطری و مدارش ضد ابه یعنی الانم که صفش سوخته زنگ میخوره انتن میده ولی نمیدونم چرا صفحه ای که کمتر از باطری حساسه نسبت به اب باید بسوزه.

Moazez

ببینید خرابی در الکتزونیک یچیز طبیعیه و ضدآب کردن گوشی انقدر مشکله که ممکنه خطا هم رخ بده در مونتاژ گوشی. دلیل نمیشه این همه آدم راضی هستن یکی دو نفر براشون مشکل بوجود اومده الان بیاید بگید نه کلا قضیه منتفیه. شما آخه تو خریداران میلیونی حساب نمیشید. تو کل فروم های گوشی های سونی که تا الان دیدم تعداد کسایی که با آب خوردکی گوشیشون خراب شده به ۲۰ نفر نرسیده کل سری z ابنطور که من دیدم تو انجمن ها و فروم ها. شما هم قصدتون ترول بازیه وگرنه z3 و اینا از نزدیکشم رد نشدید تا حالا.

I love samsung

جناب معزز
ببخشید ولی شما نمیخواید یه فکری به حال قیافتون بکنید واقعا زشت هستید عکساتون رو دیدم
یه عملی مملی بکنید 
برای خودتون میگم چون واقعا زشتین
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Moazez

بار دوم.تو چی که قیافه نحستو زیر لوگو ضایع تر از قیافت پنهان کردی.خخخ

SONY 1946

جناب l love Samsung, وات د فاز(WTF?) :wacko: :wacko: :wacko:
هر موقع یاد گرفتی مطالب خودتو،خودت لایک نکنی،بعد بیا اینجا صحبت کنیم :good:

IT

جناب معزز افراط و تفریط تو هیچ زمینه ای خوب نیست شما می گی کل فروم ها رو گشتی و شاید بیست نفر بیشتر این مشکل براش پیش نیومده همین لینکی که دوستمون گذاشت که فقط درباره کشور استرالیاست اگه یکم انگلیسی بلد باشی می تونی بری پایین صفحه و ببینی که نزدیک صد و سیزده کامنت خورده و از این تعداد بالای صد نفر گوشیشون به مشکل خورده جالب خیلی هاشون فقط در حد چند ثانیه گوشیشون رو تو آب گذاشتن فقط برو بخون
http://www.abc.net.au/technology/articles/2014/10/15/4107561.htm

Moazez

من نمیگم سوختن محاله و اصلا نمیشه ولی تعداد کسایی که گوشیشون از آب خوردگی سوخته در مقابل کسایی که گوشیشون سالم از آب در اومده شاید ۱ به ده هزار باشه. در ضمن اکثرا هم خودشون مقصرن. بعضیا بخاطر اینکه گوشیو تعویض کنن از قصد در پوشهارو شل میذارن تا برن یه گوشی نو بگیرن که سونی با بیانیه ای که داد تمام درهارو به روشون بست.

FreeIdea

بیانیه خیلی زیرکانه ای بود در واقع نه سیخ سوخت نه کباب خوشم اومد
میگه چیزی رو تغییر ندادیم خب راست میگه فقط شفاف سازی کرده چون متاسفانه در سری های قبلی گوشی های زیادی آب خوردن و سوختن این بار قبل از اینکه مشکل پیش بیاد پیش دستی کرد
ایول

master

جمع بندی:
سونی تو تبلیغات دائما نشون میده که گوشی های سونی کاملا ضد اب هستن
افراد مختلف تبلیغ رو می بینن و می گن”عالیه با این گوشی میتونم زیر اب عکسو فیلم بگیرم”
افرادی که گوشی رو خریدن سعی می کنن کارهایی که تو ویدئو های تبلیغاتی دیدن رو انجام بدن!
گزارش های خرابی دستگاه زیاد میشه و سونی تازه یادش میافته که اون تبلیغات فقط برای جذب مشتری بوده! و تغییرشون میده تا واقعیت رو اونطور که هست نشون بده!
بعد بیانه میده که شرایط گارانتی تغییری نکرده!! بله ولی چیزی که تغییر کرده ادعاهای سونی بوده که از بزرگنمایی که به حالت نرمال تغییر کرده!
این وسط تکلیف ضرر و زیان افرادی که گول این بزرگنمایی رو خوردن و شرایطشون مشمول گارانی نمی شده یا قادر به اثبات ادعاهاشون برای نمایندگی نبودن چی میشه؟
به این میگن عذر بدتر از گناه

عسکری

مستر ترول
تعداد زیادی از مشتریان با کیپ نکردن درپوش یا بیشتر نگه داشتن گوشی زیر آب ( بیشتر از ۳۰ دقیقه ) یا بردن گوشی به نقاط عمیق و در نتیجه فشار زیاد آب و ورود صدمه خواستن گوشی هاشون رو از این طریق تعویض کنن واسه همینه که سونی شفاف سازی کرد

kamix1353

جالب اینجاست سونی داره ماله میکشه قضیه رو ،بعضی ها میگن شما قوه درک مطلب رو ندارید.دقیقا چیزی که خودشون متوجه نیستن به دیگران نسبت میدن.اگه تعصب نداشته باشید متوجه میشید همون حرفهای پست قبلی هست با رنگ و لعاب تبلیغاتی.۴k که ماستمالی شدچون فکر نکنم کسی تو این سایز تشخیص بده تفاوت رو ،ضد آب هم اینجور شد ،پردازنده هم که تکراری شد،لوله کشی و رادیاتور هم که کاره خاصی نبود و باید برای اونهمه حرارت کاری میکرد.یه مقدار دوربین ارتقا پیدا کرده بود که خیلی خوبه.اما همه چیز دوربین نیست.بدنه و طراحی هم که همونه.حالا اینz5 که اینهمه افسانه سرایی براش شد کجا قرار داره؟سامسونگ همیشه متهم به دروغگویی شده بود اما الان معلوم شد کی تو کنفرانسش چاخان کرده بود.حرف زشت زیر این نظر جواب ده برابری خواهد داشت(متاسفانه )با سپاس :bye:

Moazez

چقدر درک مطلب ضدآبی فشار آورده به مغزتون

Nfs

جمع بندی حرف های مستر
۱: سونی نباید ۴k رو برای جهان میزد باید ۲k میداد و ۴kرو واسه ژاپن میساخت :wacko: همین اقا اگه سونی ۲k میزد میگفت هیچ پیشرفتی نداشته و از سامسونگ کپی کرده 😐
۲: حرف های گهر بار جناب مستر: کیفیت هواوی از سونی بیشتره :wacko: 😐 و کیفیت صفحه نمایش و باتری و دوربین هواوی از سونی بهتره و ایشون هواوی رو بهتر سونی میدونند و بعد سامسونگ رو بهتر هواوی میدونن و میگن سامسونگ بهترین گوشی دنیا رو داره. و یه سوال اگه گوشی های سامسونگ بهترینند چرا از اپل کمتر فروش میکنند؟؟ :whistle:
تبریک میگم جناب مستر شما به مرحله ترول رسیدید :rose: :rose:

master

شاید این اخرین جواب من به شما باشه(دفعه بعد اگر جوابی از من نگرفتی بدون کامنتت مشکل داره)
۱-شما فقط یک کامنت از کامنت های بنده رو پیدا کنید که گفته باشم”فلانی از فلانی کپی کرده” و شاکی شده باشم.اگر پیدا کردید من می گم حق با شماست و اگر پیدا نکردید دیگه انتظار جواب از من نداشته باشید.
۲-شما یک مدرک معتبر ثابت کن کیفیت نمایشگر Z3+ بهتر از p7 یا p8 هواوی هست.

Nfs

نه عزیزم مشکل نداره من که کارت ندارم اتفاقا بعضی حرف هارو هم میزنی قبول دارم ولی بعضی وقتا یه چیزایی میگی که ادم تعجب میکنه.مستر شمارو نمیگم میاد میگه چرا qhd زده فن های سامسونگی رو میگم. من که منبع ندارم اگه شما داری نشون بده تا ما هم بیشتر بفهمیم :rose: :rose:
شما جواب سوال من رو ندادید. گفتم اگه سامسونگ بهترین گوشی دنیا رو داره پس چرا با این همه مدل که میزنه فروشش کمتر از ایفونه؟؟ :scratch: :unsure: :yes:

Moazez

یعنی مستر ترول وقتی z1 هم از s6 بهتره تنها کاری که میتونی انجام بدی اینه که بری تو افق. آقا تو یه عکس بده که p8 و یا بقول خودت p7 حتی از z2 بهتره حالا نه z3+. ماکه ثابت کردیم z1 از s6 بهتره حالا شما هم ثابت کن.

master

در جواب NFs
اشکالی نداره دوست عزیز
منبع رو هم قبلا چند بار گذاشتم.ولی دوباره میتونم بزارم
بررسی Z3+
https://hi-tech.mail.ru/review/Sony_Xperia_Z3_Plus-rev/
تست نمایشگر
https://htstatic.imgsmail.ru/pic_image/10a8b92bdd765a97983b31d6e7d7ee20/1920/-/1183998/
بررسی Huawei_Ascend_Mate_7
https://hi-tech.mail.ru/review/Huawei_Ascend_Mate_7-rev/
تست نمایشگر
https://htstatic.imgsmail.ru/pic_image/54e4da16aa5ff818616060320a976bf5/1920/-/1128864/
در مورد سوالتون من یادم نمیاد گفته باشم سامسونگ بهترین گوشی دنیا رو داره! برای مقایسه و مشخص کردن بهترین باید هر بخش بصوت جداگانه بررسی بشه مثل دوربین , سیستم عامل و نمایشگر و …
در هر صورت این حرف شما کاملا اشتباه هست و نمی دونم بر چه اساس چنین ادعایی میکنید!
از نظر تعداد فروش و سود کلی همیشه سامسونگ بالاترین رتبه رو در جهان داشته و همیشه بالاتر از اپل بوده
ولی از نظر سود خالص با اختلاف پایین تر از اپل بوده

Moazez

واقعا خودت خودتو تحقیر میکنی مستر ترول. ببین خود سونی رو دامنه رنگی ۱۳۰% بالاتر از استاندارد rgb تاکید داره یعنی دامنه رنگیش خیلی بیشتره از rgb. بعد شماکه انقدر به این نقاشیها علاقه داری اینم باید بدونی که سامسونکم فقط رو حالت basic هست که rgb رو رعایت میکنه. عمرا شما رو basic جرات نمیکنی صفحه نمایشو نگاه کنی از بس حال بهم زنه و میذاری رو اشباع. پس واسه من حرف از دقت نزن که اولین نفر خودت طرفدارش نیستی. توکه برتر بودن یک صفحه نمایشو بجای دیذن با چشمت به نقاشی ترجیح میدی معلومه حال اوضاعت. تو مقایسه ها حرفی ندارید بزنید مجبورید رو بیارید به نقاشی. سونی میگه ۱۳۰% فرارتر از rgb یعنی درکش برات انقدر سخته؟

Nfs

عجب! شما میگی p7 p8 بهتر z3+ هست بعد میگم لینک بزار اومدی لینک mate 7 و z3+ میزاری؟ :wacko: بعدشم لینک بزار مثل ترنجی مقایسه داشته باشه که دو گوشی کنار هم باشند بعد یه لینک دیگه میزارید؟؟ 😐
اشکال نداره از این به بعد هر وقت نظر شما رو دیدم نمیخونم اینجوری بهتره :rose:

Different_boy

خیلی جالبه.میگه موضع ما در قبال گوشی های مقاوم در برابر آب همون قبلی هست.پس چرا نوشتی توی کارت گارانتی اگر توی گوشی خراب یا سوخته آب پیدا بشه گارانتیش باطل هست؟؟اگر اکسپریاها در شرایط آزمایشگاهی و فقط در مقابل آب بدون کلر و بدون آلودگی و بدون هیچ چیزی مقاومند پس چرا در تبلیغات زیر آب دریا و استخر و بارون و غیره نشون داده میشن؟؟؟؟؟؟؟
اونوقت سونی رو همه با کیفیت میشاسن؟؟؟؟؟؟پنلهای تی اف تی که ارزونترین و بی کیفیت ترین پنل توی دنیا هست رو سونی نذاشته بود روی زد و زد وان و مشتقاتشون که.من گذاشته بودم!!!!پنلی که حتی میان رده ها هم ازش استفاده نمیکردن و بقیه برندها در پایین رده ازشون استفاده میکردن!!!!
اونوقت همه میگن ضد آب.اصلا چیزی بنام ضد آب در گجتها وجود نداره.چون بالاخره هر وسیله ی ساخته دست بشر چ ساعت چ گوشی چه زیر دریایی!!در عمق و فشار مشخصی مقاوم در برابر آب هست و بیش از اون آب واردش میشه.این گوشی هم مقاوم در برابر آب هست.ممکنه براحتی در عمق کم هم آب داخلش بره که زیاد هم اتفاق افتاده.پس نگید ضدآبه.مقاوم در برابر آبه.هرچقدر هم اون اعداد بیشتر بشن مقاومتش بالاتر میره نه اینکه ضدآب تر بشه!!!!!!

eagle

به نظرم ضد ابیش بیشتر از این حرف هاست ولی بعضی ها دیگه زیادی زیاده رویی می کنن وسونی از ترس این ها و جلوگیری از ضرر شفاف سازی کرد

pouya

شما سامسونگیا چ خوشتون بیاد چ نیاد ما سونی میخریم زیر اب هم میبریم و ضد ابیش هم به ما ثابت

شده شما نگران رمتون باشین ک ماسمالیش کردید گفتید مزیت اره جونم این طوریاست :whistle:

JOHN

به عنوان یکی از سونی دارها اگر اعتماد نداشتم گوشیمو نمیزدم توی اب اما متاسفانه یه گوشی مثل Xperia z2 اصلا کیپ کیپ نیست بخاطر همین برای بعضی ها مشکل پیش اومده. :yes:

SONY 1946

من که تا حالا ۲ تا Z2 و یک Z1 گزاشتم داخل پارچ اب، هرکدوم یه ربع بوده مشکلی پیش نیامده،حتی زیر اب فیلمم پخش کردم و نگاه کردم،فیلمشم موجوده،واقعا سونی بی نظیره
سونی پدر تکنولوژی :rose: :rose: :rose:

Moazez

دقیقا برام سواله راا سامسونگیا گوشیهای سونیشون زیر آب سوخته!!!!! :wacko: :wacko: :wacko: :unsure: :unsure:

alirad

من درحال حاظر زد تری کمپکت دارم. انقدر تو سر خودم نمیزنم که چی؟
ی ابزاره سونی بابت اون از من پول گرفته و منم پولشو دادم دیگه چرا خودکشی کنم واسه سونی. فک کن بعد حرف بزن.
زد تری کامپکت تا حالا از نزدیک دیدی اگه دیدی تو صفحه نمایشش یکم دقت کن پیکسلا رو میبینی الان دیگه اشغال سازای چینی ٣ تا ۱۰۰ تومنیم پیکسلاشون معلوم نیست. من از سامسونگ اصلا خوشم نمیاد چون قدیما چندتا گوشی ازش خریدم خراب شد ولی سونی که انقد باکیفیت بود نباید اینجوری اغراق کنه تو تبلیغاتش. من بشخصه گول تبلیغشو خوردم وگرنه نمیدونستم این محصول تو اب مقطر فقط ضده ابه چون هیچ یونی نداره

Moazez

چه چشمای ذره بینی داری. Z3compact دقیقا تعداد پیکسلاش با آیفون ۶s یکیه. نکنه اپل آشغال سازه؟!! داداش تو برو هن برندی که لایقشی رو بخر. میدونی چیه؟ خیلیا به اشتباه سونی میخرن. همه که حرفه ای نیستن میرن سمت سونی. شما باید هواوی دستت بگیری چون لیاقتت بیشتر از اون نیست. مشکل سونی اینه زیادی خوبه همین زیادی خوب بودنش شده تکراری برای همه. یه مدت سامسونگو هواوی دستت بگیری خودت میفهمی سونی چی بود.

erfan

اقای معزز معلومه چشمتونم مشکل داره..ایفون فایو و ایفون ۶ ب راحتی پیکسلا معلومه اگه چشمی سالم داشته باشین..گلکسی الفا هم دقیقا ب همون اندازه پیکسل داره بازم معلومه..توی صفحات فول اچ دی هم با کمی دقت معلومه..من خودم الان زجر میکشم ک نوشته های ریزو باید زوم کنم ولی توی گوشی نوت ۴ داداشم با ریز ترین حالت معلومه چون کیفیت صفحه بالاس..پس در حد درکتون کامنت میزارید هر چند ثابت شده این توی سایت..

Moazez

تو احتمالا یه رباط هستی چون چشم انسان بالاتر از ۳۲۰ppi رو نمیتونه تشخیص بده

alirad

کاش تو ایران قیمت گوشی ها جوری بود که شمام میتونستیت با۵ یا ۶ روز کار گوشی بخرید که بدلیل گرون بودنش فک نکنید خداست و جرات نکنید اب بندیش کنید اونوقت به حرف من میرسیدیت. سامسونگ سونی ال جی و بقیه برندها فقط ی محصول تولید میکنن. نمیدونم چرا با خرید ی محصولشون مبشن خدایه تبلیغ واسه اون برند. شرکت فقط پولتونو میخواد سعی نکنید ابلحانه برا چندتا شرکت تبلیغ بیجا بکنید

Moazez

خیلی جالبه. پست های سونی جایی شده برای عقده گشایی سامسونگیا. فردا پس فردا مدرسه ها باز میشه یه ملت راحت میشن.

Mehdi_tr74

جالب اینجاست خود شرکت سازنده گفته اقا گوشی من در برابر اب کلر دار و اب دریا و هر ابی که غیر از شرایط ازمایشگاهی باشه مقاومت کافی رو نداره.
و اینکه در اب ازمایشگاهی هم نباید گوشی رو مورد استفاده قرار بدید
اونوقت دوستان عزیزی مثل اقای معزز میان میگن نههههه گوشی من هیچ مشکلی واسش پیش نیومده.
اقای معزز بهتره بگم گوشی شما استثنا هست هست نه گوشی اونایی که خراب شده
حداقل وقتی خود سونی یه چیز میگه دیگه کوتاه بیاید جان من.
تعصب دیگه تا چه حد.
اینکه کل کاربرای ترنجی میدونن شما متعصب هستی باعث میشه حتی وقتی حرف راست هم میزنید مورد توجه واقع نشه. اینو واسه خودتون میگم که سعی کنید منطقی باشید. به نظرم هم به نفع خودتونه هم به نفع سونی :yes:

Moazez

همیشه استثناء اونایی نیستن که تعدادشون بیشتره مهندس. تعداد کسایی که با ضدآب بودن گوشیشون و در آب کردن هیچ مشکلی براشون پیش نیومده خیلی بیشترن پس اونایی که گوشیشون خراب شده استثناء هستن. وای خدا انگار اینجا مهدکودکه همه چیزو باید برای اینا شکافت و بهشون یاد داد.

master

Moazez شهریور ۲۶, ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۸ ق.ظ
واقعا خودت خودتو تحقیر میکنی”
شبیه کامنت قبلی شماست!
http://8pic.ir/images/9syndrpp83snh93jnzkr.jpg
“خود سونی رو دامنه رنگی ۱۳۰% بالاتر از استاندارد rgb تاکید داره ”
اون “دامنه رنگی ” که شما میگی اطلاعاتش از همون جداول و نمودارهای فضای رنگ(که شما به خاطر بی اطلاعی فکر میکنی نقاشی هستن) بدست میاد
اینکه سونی چنین ادعای کرده نشون میده که:
۱-یا اطلاعات کافی در مورد فضای رنگ و نحوه کالیبراسیون نمایشگر نداره
۲-یا با این حرف میخواد کابرها رو گول بزنه
چون ۱۳۰ درصد از فضای رنگ RGB میشه ۳۰ درصد خطا و اشباع رنگی.۳۰ بیشتر یعنی حیطه فضای رنگ ADOBE RGB که این حیطه رنگی رو فعلا فقط مانیتورهای حرفه ای و گوشی های سامسونگ دارن(این حالت با اسم AMOLED photo تو گوشی های سامسونگ وجود داره)
و گوشی های سونی حالت ADOBE RGB ندارن
به شخصه همیشه از حالت Basic استفاده میکنم و کاملا هم راضی هستم. حق انتخاب به کاربر داده شده و هرکس هرطور که دلش میخواد میتونه ازش استفاده کنه

Moazez

آخه basic هم دقیق نیست بخوای حساب کنی. در بدترین شرایط رنگ سفیدو نمایش میده و زردیش از همه حالتها بیشتره. مشکل تو اینه تا حالا گوشی سونی دستت نگرفتی که ببینی صفحه نمایش یعنی چی.

Moazez

آخه basic هم دقیق نیست بخوای حساب کنی. در بدترین شرایط رنگ سفیدو نمایش میده و زردیش از همه حالتها بیشتره. مشکل تو اینه تا حالا گوشی سونی دستت نگرفتی که ببینی صفحه نمایش یعنی چی،واقعیت یعنی چی.طبیعی ترین رنگهارو سونی داره و کاملا مشخصه. شما دوربینتو روشن کن بگیر رو یه سطح بعد با چشمت مقایسه کن اصلا سامسونگ رنگهارو بخاطر بی دقت بودن و استاندارد نبودن یچیز دیگه نمایش میده ولی با سونی همین کارو بکن دقیقا همون چیزی که هست نشون میده صفحه نمایشش بخاطر فراتر بودن دامنه رنگیش و ساپورت هر رنگی بیشتر از rgb. اصلا هدف از ساختن کوانتوم دات شکستن مرز رنگها و بالاتر رفتن از rgb بود.

Moazez

در ضمن به سایت سونی پرو سر بزن مانیتورهای فوق حرفه ای سونیرو ببین. انقدر دقیق هستن در صنعت پزشکی استفاده میشن. صنعت پزشکی که خطای رنگ نباید داشته باشه. با اینحال بازم اونا هم از rgb فراتر هستند.سونی سلطان تصویره تو جهان اونوقت تو میگی نمیدونه rgb چیه؟!! تو بیشتر کامنتهات به جوک شبیه. به صفحه نمایشی که استاندارد rgb رو در آغوش میگیره میگی بد. صفحه نمایشی بده که به rgb نمیرسه نه صفحه نمایشی که rgb تو شیکمش جا میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....