حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به نظر شما تکنولوژی فورس‌تاچ در آیفون‌های آینده قرار است چه وظیفه‌ای داشته باشد؟ در عمل ببینید

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

تاکنون در مورد فورس‌تاچ و وجود این فناوری در نسل بعدی آیفون صحبت های زیادی داشته‌ایم. نام این فناوری را برای اولین بار در زمیان رونمایی اپل واچ شنیدیم اما اجازه دهید این فناری را با زبانی بسیار ساده برای شما توصیف کنیم. وجود عملکردی مشابه سالیان زیادی است که در سیستم عامل اندروید و دیگر سیستم عامل ها وجود دارد اما به نظر می‌رسد اپل برای این که بتواند متفاوت بودن خود را به صورت کامل نشان دهد، قصد دارد با تغییرات سخت افزاری امکاناتی خاص را به نسل بعدی آیفون اضافه کند. در ادامه همراه باشید.

در اندروید یا سیستم عامل های مشابه شما می‌توانید با لمس بلند مدت قسمتی از سیستم عامل به تنظیمات مربوط به آن قسمت یا دیگر بخش ها دسترسی داشته باشید اما در اپل تا کنون بدین صورت ندیده بودیم. ویدیو زیر دقیقا نشان می‌دهد که فورس تاچ قرار است برای نسل بعدی آیفون های چه نقشی داشته باشد. این ویدیو را از دست ندهید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/cS6I1[/aparat]

“موارد زیادی که برای کاربران اندرویدی به صورت خاطره وجود دارد اکنون قابلیت ویژه ای برای آیفون در نظر گرفته شده است.” به احتمال زیاد این جمله را شنیده‌اید. چقدر با آن موافق هستید؟

[su_button url=”http://www.iclarified.com/50668/this-is-how-force-touch-could-work-on-the-iphone-6s-video” target=”blank” background=”#0fb869″]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
no bias

واقعا اپل خسته نباشه دیگه داره شورشو در میاره به جای اینکه مشکلات سیستم عاملشو رفع کنه(BSOD) داره قابلیت های اندروید رو با یه اسم دیگه میاره یعنی تن استیو داره تو گور می لرزه از وقتی ios 7 معرفی شد فهمیدم می خوان اپلو به گند بکشن. 😥 🙁 🙁

احمد

اون مشکل مال عده ای از کاربراس که مشکل رم تو نسخه ۱۲۸ دارن هست چرا من تا حالا این مشکلو نداشتم.سیستم عامل اپل به جرات میتونم بگم بی نظیره فقط مشکل اپل جاه طلب بودنشه.این قابلیت خوبیه مال اندروید این مدلی نیس و به درد نمیخوره ولی اپل روش کلی کار کرده
http://www.sibche.ir/1392/07/applications-crashes-5s-doubles-5-5c/

Behrad

چی میگی؟
تو ios 9 تقریبا تمام باگ ها حل شده!
بعد این کجاش کپی بود؟ اون که آندروید داره با مدت طولاتی نگه داشتنه نه با فشار بیشتر!
می دونی این قابلیت تو صنعت بازی چقدر تاثیرگذار هست؟ فقط فرض کن تو مودرن کمبت با کمی فشار بیشتر شلیک کنیم!!! خیلی بده نه؟

عليرضا

۱٫ میشه توضیح بدی چطور صفحه آبی داری ؟ خیلی دوست دارم ببینم واقعا عقده داره میشه برام بعد از ۶ سال از آی او اس استفاده کردن و ورژن های بتای زیاد هنوز حتی ۱ صفحه آبی ندیدم.
۲٫ الان قابلیت های اندروید رو آورده ؟ با یه اسم دیگه ؟ تا حالا تو اندروید فورس تاچ بود ؟ من جات بودم از این به بعد قبل نظرم فکر می کردم روش اول برو یه گوشی اندرویدی با فورس تاچ بیار بعد بگو با اسم دیگه میبره قابلیت های اندروید رو.

احمد

جالب بنظر میرسه.اپل هر کاری میکنه به بهترین نحو ممکن انجامش میده

Ari khan

البته احمد خان یه استثناهایی هرچند کم هستش!!مثلا اپل مپ 😉

احمد

قبول دارم ولی خیلی هم شکست نبود یه خورده روش کار ونه مدفقه

رضا (z best)

فورس تاچ همش همین بود؟
این همه هیاهو چرا؟؟؟؟؟

Hadi.N3

اندروید قاشق ناهار رو مستقیم از توی بشقاب میبره سمت دهان، اما اپل اومده یه کاری کرده بعد خودش راجع به این کارش اینجوری تبلیغ میکنه:
فن های اپل ما قاشق ناهار رو سوار یه خودروی لوکس میکنم یه دور توی خونتون میچرخونیمش بعد میفرستیمش سمت دهان

REZA

همین؟؟نکه بده هاا.ولی من فک کردم گوشی میره واسمون نون میگیره :wacko:

Yas

الان این کپی نیس؟ با عوض کردن اسم…

alanda

واقعا بجای نصب کردن ی لایه اضافی تو نمایشگر و هزار دنگ و فنگ دیگه نمیتونستند با لمس طولانی این قابلیتو اضافه کنن؟حتما باید فشار باشه

HM-R O Y A L

یه چیزی تو مایه های فورس تاچ ابتدا تو اندروید وجود داشت منتها نتوانستند خوب پیاده اش کنند به همین خاطر حذفش کردند نکته بعدی تو این ویدیو تفاوت عملکرد به فشار انگشت بستگی نداشت بلکه به مدت نگه داشتن انگشت رو گزینه ( Hold ) آن منو ظاهر میشود یه توییکی شبیه این در سیدیا هست به نامccsettng که وقتی انگشت را روی گزینه های کنترل سنتر نگه داریم وارد تنظیمات مربوط به آن میشد و هیچ ربطی به میزان فشار انگشت نداره .فورس تاچ به میزان فشار انگشت روی تاچ اسکرین بستگی داره نه نگه داشتن انگشت روی گزینه
عملکرد فورس تاچ مثل قابلیتهای تاچ پد مکبوک ایر جدید.

Hamed Hadian

قابلیت خوبیه به نظرم از Touch and Hold که ما تو اندروید استفاده میکنیم خیلی بهتره.
خیلی برنامه ها و قابلیت ها رو میشه بهش اضافه کرد. من که خیلی خوشم اومد. الان اندرویدی هستم و جی۴ دارم.
شما فکر کن مثلا تصمیم به انتخاب چندگانه فایل ها توی گالری داری به جای اینکه مثل اندروید مجبور باشی دستت رو نگه داری تا به حالت انتخاب بره و البته حدود ۲ ثانیه هم وقتت تلف بشه خیلی راحت یکم بیشتر انگشتت رو فشار میدی و در زمان صرفه جویی میشه. و البته از کلیک های ناخواسته در حین این عملیات هم کاسته میشه. البته این کاملا چیزیه که من تصور کردم. اگه ۶اس اون چیزی که میگن باشه و البته قیمتش زیر سه میلیون باشه میخرمش.
فعلا باید منتظر موند ببینیم امسال اپل چی میخواد ارائه بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....