حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به لطف فروش مناسب صفحه‌نمایش و پردازنده، درآمد سه ماهه سوم سامسونگ خوب اعلام شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

در بازه‌ای قرار داریم که سامسونگ بسیار پیچیده شده است. مشکلات زیادی برای پرچمدار جدید بوجود آمد اما بر اساس گزارشی که سامسونگ اعلام کرده است، به نظر می‌رسد در سه ماه سوم سال میلادی جاری سامسونگ با ۵ درصد رشد سالانه به ۶٫۹ میلیارد دلار درآمد رسیده باشد. این عدد از پیش‌بینی‌های انجام شده تقریبا ۴ درصد بیشتر است. در ادامه همراه باشید.

در گزارش‌های منتشر شده آماده است که با توجه به مشکل پیش‌آمده برای سری نوت ۷ سامسونگ مجبور به پرداخت هزینه ای ۵ میلیارد دلاری شده است که تاثیر بسیار بدی بر روی قسمت کسب و کار موبایل این شرکت داشته است اما سامسونگ شرکتی با قسمت های بسیار گسترده است از این رو تسلط بر بازار چیپ های حافظه توانسته درآمد قابل توجهی را برای این کمپانی به همراه داشته باشد. سود عملیاتی سامسونگ در بین ماه های جولای و سپتامبر با افزایش ناچیز ۰٫۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۶٫۶۵ میلیارد دلار رسیده است.

سود عملیاتی سامسونگ در بخش موبایل طی سه ماهه سوم سال جاری به ۲٫۳ میلیارد دلار می رسد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۲٫۱۵ میلیارد دلار) اندکی افزایش داشته اما در مقایسه با سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ (۳٫۸۶ میلیارد دلار) کاهش شدیدی را تجربه می کند.

بخش دیگری که توانسته است پرچم سامسونگ را در بازار نگه دارد، کسب و کار نمایشگرهای این شرکت است که سود خوبی را در جریان قرار گذاشته است.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Electronics-Q3-operating-earnings-to-show-gain-thanks-to-chips-and-displays_id86285″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....