حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌نظر می‌رسد موتورولا موتو جی سال ۲۰۱۵ (Motorola Moto G) دارای گواهی IPX7 باشد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

موتو جی (Moto G) یکی از اسمارت‌فون های میان‌رده اندروید به حساب می‌آید که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های کنونی برای شما باشد. این اسمارت فون قرار است با رونمایی از نسل بعدی برای سال ۲۰۱۵ وارد فصلی جدید از دوران خود شود. با توجه به دو تصویر لو رفته، به نظر می‌رسد این اسمارت فون از گواهی IPX7  برخوردار است. در ادامه همراه باشید.

بر اساس تصویری که Mobile Syrup منتشر کرده است، این اسمارت فون می‌تواند تا عمق یک متر به مدت ۳۰ دقیقه دوام داشته باشد. در این دو تصویر با نمونه ماکت ساخته شده از موتو جی رو به رو هستیم. همان نمونه‌هایی که در پشت ویترین قرار خواهد گرفت. به همین دلیل در مورد جنس بدنه یا شکل طراحی به صورت دقیق موردی را نمی‌توان بازگو کرد. در هر صورت Motorola Moto G قرار است با پردازنده Snapdragon 410 در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و ۵ مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی معرفی شود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری ۲۴۷۰mAh و Android 5.1 Lollipop اشاره کرد.

Motorola-Moto-G-2015.jpgMotorola-Moto-G-2015

به نظر شما این دستگاه ۲۰۰ دلار ارزش دارد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Motorola-Moto-G-2015-images-reveal-IPX7-certification-water-resistance_id71736″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

خیلی منتظرشم!!!!بنظرم یکی از بهترین میانرده هاست!!!

مهدیار

خیلی زشته 😥

SAYROS

نمیدونم چرا. ولی از موتورلا زیاد خوشم نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....