حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌زودی، کاستوم‌رام سیانوژن برای وان‌پلاس ۲ عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

احتمالا به‌خاطر دارید وان‌پلاس در هنگام‌عرضه با رام سیانوژن در دسترس قرار گرفت؛ سیانوژن پس از عرضه این گوشی، مدعی شد که موفقیت‌های وان‌پلاس با حمایت سیانوژن به‌دست آمده است و سپس، سیانوژن با امضای یک قرارداد به‌انحصار محصولات Micromax در هند درآمد. امری که منجر به ممنوعیت فروش گوشی‌های وان‌پلاس در این کشور شد و در نهایت، این ممنوعیت به حالت تعلیق درآمد. به‌تازگی، فاش‌ شده است که سیانوژن به‌منظور حمایت از خریداران نسل دوم این گوشی، توسعه رام‌ خود را برای آن‌ها آغاز خواهد کرد. همراه ترنجی، باشید.

وان‌پلاس، پس از اتمام همکاری خود با سیانوژن، به‌سرعت برروی توسعه رابط‌کاربری انحصاری خود مشغول به‌کار شد و آن‌را با نام Oxygen به‌همراه وان‌پلاس ۲ عرضه کرد. علی‌رغم پایان همکاری وان‌پلاس با سیانوژن، این سازنده مطرح رام‌های غیررسمی، اعلام کرد که به پشتیبانی خود از دستگاه‌های وان‌پلاس ادامه خواهد داد. این وعده با عرضه اندروید لالی‌پاپ برای گوشی‌های وان‌پلاس، تحقق یافت.

عرضه رام‌ سیانوژن برای وان‌پلاس ۲ در آینده، به‌صورت کاستوم‌رام صورت می‌پذیرد و کاربران، باید آن‌را برروی دستگاه خود فلش بزنند. با این‌کار، گارانتی دستگاه باطل می‌شود. اگر مایل هستید تا نسخه شخصی‌سازی شده سیستم‌عامل اندروید را که توسط سیانوژن توسعه یافته امتحان کنید، می‌توانید رام سیانوژن ۱۲٫۲ مبتنی بر اندروید ۵٫۱ لالی‌پاپ و سیانوژن ۱۳ مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو را که به‌زودی عرضه خواهد شد، برروی دستگاه خود فلش بزنید.

 [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-2-users-will-soon-be-able-to-flash-CyanogenMod-on-their-phone_id76223″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWANA

این وان‌پلاس ۲ گند زد به اعتقاداتم با اون باتریش.

massoud

باتری افتضاحش به نظر من دو دلیل داره:
۱-صفحه نمایش LCD که به شدت پر مصرفه.
۲-رام اختصاصی وان پلاس که حتی از مورد اول مهمتره، شرکت سازنده هنوز تو این زمینه به شدت بی تجربست و هنوز به اون پختگی نرسیده تا سیستم عامل رو با سخت افزار مچ کنه. کسایی که تجربه فلش زدن کاستوم رام و کرنل رو دارن میدونن تا چه حد تنظیمات کرنل توی عمر باتری تاثیر داره و یه کرنل که خوش هفت هشت مگ بیشتر نیست کل سیستم رو تحت تاثیر قرار میده.
شاید با سیانوژن عمر باتری بهبود قابل توجهی پیدا کنه چون حداقل اینا تجربه بیشتری تو این زمینه دارن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی