حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی نوامبر ویندوز ۱۰ از فعال‌شدن رمزگذاری BitLocker جلوگیری می‌کند!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی، کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ از مشکل جدیدی در آن گلایه کرده‌اند که از قفل‌گذاری سیستم جلوگیری می‌کند؛ این مشکل، احتمالا از فناوری قفل‌گذاری BitLocker در آخرین شماره از ویندوز ۱۰ نشأت می‌گیرد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

مشکل فوق، تنها در حالتی گزارش شده است که کاربران، به‌روزرسانی ماه نوامبر ویندوز ۱۰ (با شماره بیلد ۱۰۵۸۶) را برروی دستگاه خود به‌صورت clean install نصب می‌کنند. یکی از کاربران، در این‌باره گزارش می‌دهد که پس از نصب به روش Clean install به‌روزرسانی نوامبر ویندوز ۱۰، BitLocker فعال نشده و اخطار «parameter is incorrect» نشان داده می‌شود.

وی مدعی است کاربرانی‌ که قابلیت BitLocker را در ویرایش RTM ویندوز ۱۰ (با شماره بیلد ۱۰۲۴۰) فعال کرده باشند و سپس برای نصب به‌روزرسانی ماه نوامبر (با شماره بیلد ۱۰۵۸۶) اقدام نمایند، فعال خواهد شد. با این‌حال، هنگامی‌که قابلیت فوق مجددا توسط کاربر یا سیستم غیرفعال می‌شود، اخطار فوق با تلاش دوباره برای رمزگذاری اطلاعات در ویندوز ۱۰ به نمایش در می‌آید.

کاربران دیگر نیز از مشکلات مشابه در به‌روزرسانی ماه نوامبر ویندوز ۱۰ خبر داده‌اند و مدعی هستند که مشکل فوق، به دلیل تغییرات اعمال‌شده در BitLocker در آخرین شماره از ویندوز ۱۰ ایجاد شده است. توصیه می‌شود در صورتی‌که با این مشکل مواجه شدید، حتما اخطار فوق را در بخش «بازخورد کاربران» به مایکروسافت اطلاع دهید تا اقدامات رسمی برای برطرف‌کردن آن صورت پذیرد.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/issues-in-windows-10-november-update-prevent-bitlocker-encryption-from-being-enabled” background=”#12b37e”]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chaarshir_ahwaz

ایشالا دروس میشه ، بزودی
این هندیا کارشونو بلدن
باورم به عقل و هوش هندیا کلا عوض شده ، از وختی نادال رو با بالمر مقایسه میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی