حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل به‌زودی عرضه می‌شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی مایکروسافت، به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ را رسما منتشر کرد و با این‌که بسیاری از کاربران دستگاه‌های پی‌سی و موبایل انتظار داشتند تا آن را دریافت کنند، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی برای بسیاری از کاربران هنوز منتشر نشده و برای دریافت آن باید صبر کنند. امروز تنها پی‌سی‌ها به‌روزرسانی سالانه را دریافت کرده‌اند و مایکروسافت می‌گوید که دستگاه‌های موبایل، این به‌روزرسانی را در هفته‌های آینده دریافت خواهند کرد و هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق معلوم نیست. در ادامه همراه ترنچی باشید.

در اعلامیه‌ای که امروز منتشر شده، این شرکت اعلام کرده است که فعلا تنها پی‌سی‌ها، به‌روزرسانی سالانه را در Windows Update می‌بینند و اگر منتظر دریافت به‌روزرسانی در گوشی ویندوزی خود هستید، بهتر است که فعلا صبر کنید چرا که فعلا خبری از به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۱۰ موبایل نخواهد بود.

مایکروسافت می‌گوید:

از امروز عرضه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ سالانه برای مشتریانمان در سراسر جهان آغاز خواهد شد. به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰، پر از ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی است که ویندوز Ink و کورتانا را به زندگی می‌آورد؛ یک مرورگر اج سریع‌تر، در دسترس‌تر و کارامدتر؛ ویژگی‌های امنیتی پیشرفته؛ تجربه‌های بازی جدید و قابلیت‌های جدید. عرضه به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل در هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

با این‌که ممکن است تصمیم مایکروسافت برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل ناامید کننده باشد، بهتر است که برای عرضه‌‌ی به‌روزرسانی سالیانه برای ویندوز ۱۰ موبایل صبر کرد؛ چرا که آخرین بیلدهای این سیستم‌عامل که برای کاربران اینسایدر منتشر شده بود، هنوز به‌نظر می‌رسید که برای عرضه آماده نیست.

اشکالات مختلف هنوز هم وجود دارد و عملکرد کلی سیستم‌عامل باید بیشتر بهبود یابد تا برای عرضه‌ی عمومی آماده شود. به همین دلیل است که این شرکت، عرضه‌ی به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ را به تعویق انداخته است و درحال کار بر روی آن برای رفع اشکالات است. به احتمال زیاد، بیلدهای جدیدی در روزها و هفته‌های آینده، قبل از عرضه‌ی نهایی برای کاربران منتشر خواهد شد اما هنوز زمان عرضه‌ی نهایی معلوم نیست. با این حال، این تاخیرها در عرضه‌ی بیلدهای مختلف، کاربران را ناراحت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/windows-10-mobile-anniversary-update-to-launch-soon-506901.shtml”]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی