حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی اندروید نوقا در ماه فوریه برای Honor 8 عرضه خواهد شد

شرکت هوآوی امسال سال موفقی را پشت سر می‌گذارد و Honor 8 که به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند آنلاک شده‌‌ی سال ۲۰۱۶ تبدیل شد نیز از تولیدات سال جاری این شرکت است. اگرچه که این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۶٫۰ به فروش می‌رسد اما شرکت هوآوی امروز اعلام کرده که به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا برای این محصول در ماه فوریه ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

علاوه بر آپدیت اندروید نوقا، Honor 8 در همان زمان به‌روزرسانی رابط کاربری جدید شرکت هوآوی یعنی EMUI 5.0 را نیز دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی از نسخه‌ی EMUI 4.1، ویژگی‌های نرم‌افزاری تازه‌ای را برای این محصول به همراه خواهد داشت. هوآوی اعلام کرده که رابط کاربری جدید این شرکت به‌صورت هوشمند نوع و ویژگی‌های استفاده از دستگاه توسط کاربر را شناسایی کرده و منابع پردازشی گوشی را در جهت بهبود عملکردهای مورد نظر کاربر، بهینه و اولویت‌بندی می‌کند.

رابط کاربری EMUI 5.0 همچنین امکان ایجاد پروفایل‌های متفاوت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد این یعنی شما می‌توانید به‌راحتی بین پروفایل کاری و شخصی خود در گوشی جابجا شوید و از آن استفاده کنید. ویژگی‌های امنیتی این نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل هوآوی نیز پیشرفت‌هایی داشته؛ از این دسته می‌توان به “قفل اپلیکیشن” یا همان “App Lock” اشاره کرد که امکان ایمن کردن بیشتر اپلیکشین‌های دلخواه را برای شما فراهم می‌آورد. در نهایت باید به حالت‌های ذخیره‌ی انرژی مختلف در EMUI 5.0 اشاره کنیم که عمر باتری گوشی هوشمند شما را افزایش می‌دهند.

تاریخ دقیق عرضه‌ی این به‌روزرسانی نرم‌افزاری مشخص نشده است اما مطمئناً این اتفاق در ماه فوریه رخ خواهد داد و تا آن زمان هر اطلاعات بیشتری در این مورد به دست ما برسد شما را مطلع خواهیم ساخت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/honor-8-nougat-emui-5-0-update-737767/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش