حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه‌های برتر آیفون در سال ۲۰۱۶ ..!

در حال حاضر که پایان سال ۲۰۱۶ را در پیش رو داریم به طور کلی می توان بیان کرد که سال ۲۰۱۶ چندان سال خوبی از جهت ارائه برنامه کاربردی برای تلفن همراه نبوده است.

اما با این حال می توان گفت که از نظر ارائه گجت‌های کارا تقریبا قابل قبول بوده است؛ البته این بدان معنا نیست که برنامه‌های ارائه شده در این سال کارایی نداشته‌اند. در واقع از میان برنامه‌های ارائه شده تعدادی نیز وجود دارند که همانند ویروس در بین کاربران انتشار یافته‌اند، در زیر به معرفی تعدادی از بهترین‌های این برنامه‌ها که در سال ۲۰۱۶ ارائه شده است، خواهیم پرداخت.

  1. Prisma

برنامه

درست در زمانی که ما فکر می کنیم برنامه کاربردی دیگر معنایی ندارد، Prisma می آید تا به ما بگوید هنوز هم راهی برای لذت بردن از برنامه‌های iOS وجود دارد. Prisma به شما کمک می کند که عکس‌های خود را به یک نمونه مخصوص کار یا یک نمونه هنری تبدیل کنید و بدانید که هنوز هم راه‌های زیادی برای ارتقاء کیفیت عکس‌های خود دارید. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Google Motion Stills

برنامه

این برنامه یکی از شاهکار‌های سال ۲۰۱۶ به شمار می رود، به وسیله آن می توانید به بر طرف کردن مشکلات روزمره خود پیرامون استفاده از تصاویر زنده در فیلم بپردازید. این برنامه تصاویر زنده شما را دریافت کرده و پس از تثبیت کردن آن‌ها به شما این اجازه را می دهد که از آن‌ها درون فیلم‌ها استفاده نمایید. در واقع این موضوع یکی از مشکلاتی بود که شرکت اپل جهت برطرف کردن آن هیچ گونه اقدامی انجام نداده است. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Gboard

برنامه

صفحه کلید مضاعفی که بر روی گوشی آیفون در دسترس عموم قرار دارد،  هنوز هم به نوعی بی ثبات است، اما به وسیله این برنامه می توان به آن ارزش دو چندانی بخشید. این برنامه به صفحه کلید آیفون کمک می کند تا در هنگام استفاده از آن بتوان به صورت همزمان از موتور جستجو گوگل، جستجو GIF، صورتک‌ها (اموجی)، نحوه‌های مختلف تایپ کردن و موارد بسیار دیگر در گوشی آیفون بهره برد. با این حال، به رغم محدودیت‌های زیادی که iOS دارد، تنها این برنامه توانست برای بهبود کارایی صفحه کلید آیفون در بین موارد مشابه حرفی برای گفتن داشته باشد. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Digit

برنامه

این برنامه در واقع یک هدیه الهی برای افراد تنبلی می باشد که اصلا راه‌های صرفه جویی و پس انداز پول را بلد نیستند. کافیست حساب بانکی خود را به این برنامه متصل نمایید، سپس برخی از پارامترها را نصب نمایید؛ حال اجازه دهید این برنامه بقیه کار را انجام دهد. این برنامه به وسیله استفاده از الگوریتم هوشمندی که در آن به کار رفته است به شما در مدیریت حساب خود و حتی زمان مناسب برداشت از حسابتان کمک شایان توجهی خواهد کرد. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Houseparty

برنامه

این برنامه درواقع بر روی تماس ویدئویی گروهی تمرکز دارد. به وسیله این برنامه شما می توانید برنامه‌هایی مانند اسنپ چت را کنار گذاشته و از امکانات آن بهره ببرید، زیرا عملیات تماس‌های ویدئویی گروهی بر روی آیفون به عنوان یک جذابیت و یک شاهکار قلمداد می شود به نحوی که نمی شود به آن نه گفت. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Quartz

برنامه

برنامه خبری Quartz بر روی آیفون واقعاً منحصر به فرد می باشد. این برنامه نیز یکی از معدود برنامه‌های خبری محاوره‌ای موفق می باشد، به نحوی که شما از جانب این برنامه یک رابط چت دریافت خواهید کرد که به شما اخبار به روز را ارائه خواهد داد. شما با کلیک کردن بر روی ادامه مطلب گزینه‌های بیشتری را دریافت خواهید کرد. این برنامه یک راه واقعاً مناسب جهت دریافت سریع اخبار برگزیده (بدون باز شدن صفحات مخرب / تبلیغاتی) می باشد. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Marsbot


برنامه

این برنامه نیز همانند Quartz از سیستم محاوره‌ای استفاده می کند اما با این تفاوت که هدف این برنامه چیز دیگری است. Marsbot  با چک کردن تاریخ (در تقویم) و استفاده از تمام امکاناتش به شما توصیه می کند که لازم است کجا بروید یا کار بعدی که قرار است انجام بدهید چه خواهد بود. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. MSQRD

برنامه

در واقع، MSQRD یکی از اولین برنامه‌های داغ استفاده از فیلترهای صورت زنده در اسنپ چت به شمار می رود. این برنامه به قدری عالی بود که فیس بوک آن را به دست آورد. این برنامه هنوز هم عملکرد خود را نگه داشته است و همچنین در حال اضافه کردن قسمت‌های جالب تر به آن است. در حال حاضر راهی بهتر از این برای تظاهر به بذله گویی و شوخ طبعی وجود ندارد. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. PhotoScan

برنامه

یکی دیگر از برنامه‌های گوگل که واقعا به حل مشکلات کمک شایانی می کند. با برنامه PhotoScan شما می توانید عکس‌های قدیمی خود را به وسیله دوربین آیفون خود اسکن کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا با انتخاب سه نقطه متفاوت از عکس، دسترسی بهتری به جزئیات آن داشته باشید. تصاویر گرفته شده بسیار بهتر خواهند بود اگر که از دوربین این برنامه استفاده می شد. در حالی که گزینه‌ای جهت آپلود خودکار عکس در Google Photo وجود دارد، شما می توانید با نادیده گرفتن آن به طور مستقیم تصویر را در Camera Roll ذخیره نمایید. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Pokemon Go

برنامه

البته که این بازی در لیست بزرگ ترین برنامه / بازی موثر ساخته شده می باشد. این فقط یک بازی نیست، این برنامه در واقع جنبه‌ای از کاوش در دنیای واقعی با بهره گیری از طراحی بازی‌های کلاسیک برای ایجاد یک تجربه فوق العاده می باشد. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Opera VPN

برنامه

این روزها پیدا کردن یک سرویس VPN نامحدود قابل اعتماد رایگان، کار چندان آسانی نیست. به همین دلیل است که بسیاری از ما با دیدن برنامه اپرا در صفحه نمایش خود، شگفت زده می شویم. با توجه به این که اپرا یک شرکت معتبر است، کاربران دیگر مشکل اعتماد کردن به آن را ندارند. با وجود این که استفاده از این برنامه به صورت همیشگی توصیه نمی شود اما واقعا یک پراکسی مفید خواهد بود هنگامی که شما به یک پراکسی از ایالات متحده نیاز داشته باشید. این برنامه همیشه کارایی نخواهد داشت اما در زمان استفاده قطعاً باعث خرسندی شما از نصب آن در گوشی خود خواهد شد. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

  1. Hyper

برنامه

بسیاری از مردم در حال تلاش برای توسعه برنامه‌های ویدئویی هستند اما هیچ کس نمونه‌ای بهتر از Hyper نیافته است. هایپر دارای رابط کاربری واقعاً زیبایی می باشد؛ اما بیش تر از آن، بر پایه لیزر متمرکز است. این برنامه در واقع ویژگی‌هایی از انتخاب یک ویدئو روزانه می باشد. این برنامه، فیلم‌ها را در پلیر داخلی خود پخش می کند و هیچ گونه نظر، پیشنهاد یا حاشیه نویسی همانند یوتوب در آن وجود ندارد. استفاده از این برنامه در واقع یک تجربه بسیار لذت بخش خواهد بود هر چند که تلویزیون اپل (Apple TV) نیز بسیار عالی می باشد. شما می توانید این برنامه را از این لینک دریافت نمایید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iphonehacks.com/2016/12/top-iphone-apps-2016.html”]iphonehacks[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی