حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک نکسوس ۶ هوآوی لو رفت؛ اسنپ‌ دراگون ۸۱۰، به همراه ۳ گیگابایت رم

نوشته

8 سال قبل | 18 دیدگاه | ترنجی

بنچمارک های یک گوشی جدید با نام Huawei angler لو رفت و با کد دستگاه، دریافتیم که همان نکسوس ۶ است که مدت هاست انتظار آن را می‌کشیم. این تست که با برنامه GeekBench انجام شده است، خبر از وجود پردازنده قدرت‌مند اما مشکل دار اسنپ دراگون ۸۱۰ می‌دهد. البته در کنار پردازنده، ۳ گیگابایت رم مکمل کار شده است تا یک گوشی پرچمدار را رقم بزند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق این بنچمارک که به تازگی گرفته شده است، مشخص شد که پرچمدار بعدی گوگل، یعنی نکسوس ۶ دارای ۳ گیگابایت رم خواهد بود. البته پردازنده قدرت‌مند Snap dragon 810 باعث تضمین عملکرد ( با چشم پوشی از داغی! ) خوب این پرچمدار می‌شود. سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۶ است که هنوز نسخه اصلی آن، منتشر نشده است.

پردازنده ۸ هسته‌ای ( با فرکانس ۱.۵۳ گیگاهرتز ) به همراه چیپست گرافیکی Adreno 430 نوید توان کافی برای اجرای برنامه های قوی و بازی های گرافیکی را می‌دهد.

از مدت ها پیش میدانستیم که این دستگاه با ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که طبق این تست اینگونه شد و مهر تاییدی بر این شایعات خورد.

همانگونه که در تصویر می‌بینید، امتیاز عملکرد دستگاه در حالت تک هسته ای ۱۱۵۶ است ( نکسوس ۵x ال جی که پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۰۸ داشت ۱۰۸۲ بود ) و در حالت تست چند هسته‌ای، ۳۶۴۱ می‌باشد. ( در نکسوس ۵x ال جی ۳۲۹۶ ثبت شده بود )

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Nexus-6-benchmark-test-reveals-Snapdragon-810-SoC-3GB-of-RAM-and-Android-6.0_id73732″ background=”#5ab28d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

کاش ۵-۴ ماه هم صبر میکرد با اسنپ ۸۲۰ میداد بیرون.

supersmart

اسمت خعلی باحاله :mail:

no bias

هر دفعه که میخوای وارد شی اسمتو کپی پیست میکنی ‌عایا؟ 😉

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

سید علی موسوی
خواهش میکنم لطف داری :rose:

No Bias

نه این فقط لقب واسه نمایش عمومی تو سایته :yahoo:

supersmart
massoud shahbaziyan

یعنی خاک تو سر گوگل و هوآوی با هم!! این همه منتظر یه نکسس درست حسابی بودم، اون از ال جی با باتری داغون ۲۷۰۰ میلی امپری، اینم از این؛ آخه اسنپ ۸۱۰ و سه گیگابایت رم؟ خداییش خریدن نکسس ۶ هنوزم عقلانی تره تا این!!

Master of Puppets

دقیقا
عملکرد ۸۰۵ با ۸۱۰ زیاد فرق نداره
اما عوضش طراحی گوشی بی نظیره تازه روش نوشته موتورولا که همین اسمش به کل گوشیای هواوی می ارزه B-)
خیلی زور داره کلی پول گوشی بدی روش نوشته باشه هواوی :mail:

SAYROS

عملکرد ۸۱۰ زد ۵ رو باید با ۸۰۵ مقایسه کرد تا متوجه تفاوت شد. ۵۹۰۰۰ زد۵ و احتمالا بالای ۶۳۰۰۰ زد ۵ کامپکت. پرمیوم هم نباید بنچمارکش با نسخه اصلی نیاد فرق بکنه.

گرچه بنچمارک اصلا برام مهم نیست. :wacko: مهم عملکرده

Moazez

بله در تستهای اولیه و نسخه آزمایشی بدون اینکه دمای پردازنده بالا بره بنچمارک خوبی ثبت کرده. البته بعد از آپدیت z3+ هم همین بنچمارکو ثبت کرده منتها دماش بخاطر ساختار داخلی مثل z5 کنترل نمیشه ولی خب کسایی که دارن میگن مثل z3 شده دماش ولی دمای z5 ها احتمالا خیلی کمتر هستند و یجورایی خنک ترین xperia ها باید لقب بگیرن. کوالکام باید دست و پای سونی رو ببوسه که بهش اعتبار بخشید سونی.

Moazez

اگه مثل سونی تونسته باشه گرمارو با سیستم خنک کننده خاصی مهار کرده باشه اصلا از قدرت s810 نمیشه گذشت.

massoud

اولا که اینجا سازنده هواوی هستش نه سونی، خیلی روش حساب نکنید!! دوما دقت کنید که اسنپ ۸۱۰ ذاتا مشکل داره یعنی به ایجای اینکه انرژی رو صرف پردازش کنه صرف تولید گرما می کنه و این یعنی مصرف بیهوده انرژی، کاری که سونی توی سری زد۵ کرده اینه که با استفاده از تکنولوژی خودش این گرما رو در سطح وسیعتری پخش و دفع میکنه تا توی یه نقطه انباشت نشه اما اصل مشکل یعنی تولید گرمای اضافی همچنان سر جاشه و این چیزیه که من در مورد این پردازنده باهاش مسئله دارم!!

Moazez

بله درسته موافقم. من رشته ام الکترونیکه. اصولا بعضی ترانزیستورها هم هستن که در کار ما گرمای زیادی تولید میکنن بدلایل مختلف ولی ایرادی ندارن در کارکردشون وخیلی نرمال کار میکنن. این گرما با هیدسینکهای مناسب دفع میشه ولی بعضی اوقات این ترانزیستورها دماشون انقدر میره بالا که سنسور دما زود دستگاه رو متوقف میکنه. یعنی دستگاهی که بعد از نیم ساعت کار کردن باید دماش بشه ۸۰ درجه تا سنسور عمل کنه در عرض ۱۵ دقیقه میشه ۸۰ درجه. حالا ما چیکار میکنییم تا در زمان طبیعی و نرمال دماش بالا بره؟ چندتا راه داریم. یا توان دستگاهو کم میکنیم که اصلا کار اصولی نیست و مشتری ناراضی میشه چون کم شدن قدرتو حس میکنه یا میایم از فن های پر دور ژاپنی استفاده میکنیم که دما زودتر از هیدسینکها هدایت بشن یا راه دیگه عوض کردن خود ترانزیستور هست که هزینه بالایی رو دست مشتری میذاره. من به شخصه با عوض کردن فن و گذاشتن یک فن پر دور این دمارو کنترل میکنم و نرمالش میکنم و کارکرد دستگاهم که هیچ ایرادی توش دیده نمیشه. این مثالو زدم تا بگم s810 مشکلی در کارکردش نداره و منم مثل شما موافقم که مشکلش تولید گرمای زیاده که سونی با دو هیدپایپ و یک هیدسینک که بینش خمیر سیلیکون زده گرمارو انتقال میده در نقاط وسیعتر و دمای پردازنده رو نرمال کرده. سونی هم روشی که من انتخاب میکنمو انتخاب کرده،نه پردازنده رو عوض کرده،نه فرکانسو پایین آورده بلکه خنک کننده رو قوی کرده که عقلانی ترین کاره.من به شخصه با قدرت چیپ s810 خیلی حال میکنم.

amirreaza nariamanpour

حرف معزز درست بود
دوما عزیزم این یه نسخه دیگه از ۸۱۰ هستشو با اونی که در جی فلکس۲ ام۹ و زد۳پلاس دیدی متفاوته که به مراتب از نسخه اولیه گرمای کمتری تولید میکنه و بازدهی خوبی هم داره
هواوی هم چه بپذیریم چه نپذیریم یک تولیدکننده درجه۱ محسوب میشه خب

Moazez

البته شایعاتی وجود داره که z3+ هم از ورژن جدید s810 استفاده کرده.

supersmart

مطمئن باشید هوواوی میاد با اورکلاک توانشو کم میکنه

Moazez

منظورت آندرکلاکه؟

SAYROS

اوور؟! باید مینوشتی آندر

Only.Toranji

ایشون بجاش(آندرکلاک) 🙂 نوشته کم میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....