حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بعد جدید طراحی تلویزیون با تلویزیون اولدLG SIGNATURE سری W

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس در صحنه نمایشگاه CES 2017 جدیدترین تلویزیون  W SIGNATURE OLED خود از سری تلویزیون‌های صفحه تخت را به نمایش گذاشت. با ویژگی‌های  Dolby Vision و صدای Dolby Atmos ، این سری جدید شامل ۱۰ مدل متفاوت است. در صدر این فهرست برنده جایزه نوآورانه‌ترین محصول CES 2017 یعنی تلویزیون ۷۷ اینچی LG SIGNATURE OLED W با قابلیت تصویر روی دیوار ، قرار گرفته است.

مجموعه تلویزیون‌های OLED سال ۲۰۱۷ شامل سایز ۷۷ و ۶۵ اینچ از مدل‌های W7 و G7، سایز ۵۵ و ۶۵ اینچ از مدل‌های E7 ، C7 و مدل B7 است. این تلویزیون‌ها در توانایی بازتولید زنده‌ترین تصاویر نسبت به هر تلویزیون دیگری که کنتراست بی‌نهایت، سیاهی مطلق و گاموت رنگ وسیع دارد بی‌رقیب است. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی بر پایه این اصل طراحی و تولید شده‌اند که تلویزیون را به مرکز سرگرمی خانگی تبدیل کنند. تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی سال ۲۰۱۷ در سری B7 و C7 طراحی باریک ، شگفت‌انگیز و متمایزی دارند؛ سری E7 و G7 از طراحی تصویر روی شیشه و سری W7 از طراحی منحصربه‌فرد تصویر روی دیوار برخوردارند.

طراحی مبتکرانه سری W7 به دنبال فلسفه “less is more” ال‌جی است و همه چیز را برای تأکید بر زیبایی صفحه بهینه کرده است. بدنه فوق باریک و تیغ‌مانند W7 طوری است که انگار تلویزیون در هوا شناور است و حس غوطه‌ور شدن در تصویر را ایجاد می‌کند. پنل OLED در مدل ۶۵ اینچ فقط ۲٫۵۷ میلی‌متر ضخامت دارد و می‌تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی روی دیوار بچسبد و فاصله بین دیوار و تلویزیون را به صفر برساند. حس غوطه‌ور شدن با بلندگوهای پرقدرتی که صدای بی‌رقیب Dolby Atmos دارد کامل می‌شود. طراحی سری W7 توهم خیره شدن به پنجره را در بیننده القا می‌کند نه تماشای تلویزیون.

سری تلویزیون OLED W7 بر روی فناوری انقلابی کنترل کاهش نور پیکسلی بنا شده است که باعث می‌شود مشکی مطلق را بدون درز نور به نمایش بگذارد و تجربه یک کنتراست بی‌نهایت با یک میلیارد رنگ ممکن را مهیا کند. به علاوه تمام تلویزیون‌های OLED 2017 ال‌جی از فناوری ULTRA Luminance برای افزایش روشنایی تصویر در مواقع لزوم استفاده می‌کنند.

 lg-signature-oled-tv-w_2

با استفاده از فناوری HDR به کار گرفته شده در پیشرفته‌ترین سینما های Dolby جهان ، تجربه تماشای تلویزیون در خانه  از طریق روشنایی بیشتر، کنتراست بالاتر و رنگ غنی تر و  به واسطه ویژگی Dolby Vision بهبود پیدا می کند. قابلیت Dolby Atmos نیز با صدایی قدرتمند و پرشور کل فضای اتاق را در بر می گرد و  در پیرامون شنونده به حرکت در آمده و مخاطب را غرق در تصویر می کند. Dolby از طریق تفکیک نسبی هر صدا بر اساس مکان به این فناوری دست پیدا کرده است که  صدایی چند لایه و غنی  به وجود می آورد.

تلویزیون‌های OLED 2017 ال‌جی به عنوان اولین تلویزیون‌هایی در دنیا که از Dolby Atmos بهره می‌برند، می‌توانند  محتوایی همزمان  با بالاترین کیفیت تصویری و نیز صوتی را ارائه کنند که این تلویزیون ها را بدل به یک مرکز سرگرمی می کند. دو فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos در کنار یکدیگر محتوایی جامع نشان می‌دهند که توسط تولید‌کنندگان و پخش‌کنندگان محتوای حرفه‌ای در سرتاسر دنیا پشتیبانی می‌شود. بیش از ۸۰ عنوان فیلم  با فناوری Dolby Vision و بیش از ۱۰۰ عنوان با فناوری Dolby Atmos در دسترس هستند که ۲۵ مورد آن از هر دو فرمت پشتیبانی می‌کنند. به علاوه  بیش از ۱۰۰ ساعت محتوای اورجینال توسط ارائه دهندگانOTT در سرتاسر دنیا قابل استفاده است و به زودی مشتریان به محتوای Dolby Vision از طریق دیسک بلو ری در سال ۲۰۱۷ دسترسی خواهند داشت.

lg-signature-oled-tv-w_3

سری W7 و بقیه سری ۲۰۱۷ تلویزیون‌های ال‌جی از قابلیت Active HDR برای به نمایش گذاشتن نسل بعدی محتوای HDR استفاده می کنند. نسل جدید HDR صحنه هایی با روشنایی بیشترو و جزئیاتی هر چه بهتردر قسمت های تیره تصویر را به نمایش می گذارد. ویژگی Active HDR به تلویزیون‌های ال‌جی اجازه می‌دهد تا تصویر را فریم به فریم پردازش کنند  و در هرکجا لازم است Dynamic Data اضافه کنند. این فناروی اجازه می‌دهد تلویزیون‌ بهترین کیفیت تصویر را حتی اگر محتوای HDR دارای Static Data و یا اصلا بدون داده باشد را به نمایش بگذارد. همچنین تمام تلویزیون‌های OLED 2017 ال‌جی از کل فرمت‌های HDR  شامل Dolby Vision, HDR10, HLG  پشتیبانی می‌کنند و آماده‌اند که از فناوری پیشرفته HDR شرکت Technicolor نیز استفاده کنند. علاوه بر پشتیبانی از انواع فرمت های HDR  ، این تلویزیون ها  قابلیتی دارند به نام HDR Effect  ، که این امکان را به وجود می آورد تا تصاویر عادی و استاندارد فریم به فریم پردازش گردد و روشنایی قسمت هایی خاص از تصویر بهبود یافته،  میزان کنتراست افزایش پیدا کرده و تصاویری دقیق تر ایجاد گردد. بدین ترتیب بیننده می تواند تصاویر معمولی را با افکت HDR مشاهده کند.

lg-signature-oled-tv-w_lifestyle1

با وجود آخرین نسخه سیستم‌عامل webOS ال‌جی یعنی نسخه ۳٫۵   مخاطبان هیچ‌ مشکلی برای دسترسی به محتوای HDR پریمیوم بصورت آنلاین ندارند. بخاطر اینکه مخاطبان بهترین  تجربه سینمایی ممکن را داشته باشند ، ال‌جی با شرکت‌های بزرگ تولید کننده محتوا مثل  Amazon, Netflix  و  Vuduهمکاری می‌کند. برای نشان دادن قابلیت‌های HDR در تلویزیون‌های OLED ال‌جی، برنامه‌های HLG شرکت DIRECTV ، محتوای Dolby Vision شرکت Netflix و محتوای HDR10 شرکت آمازون در غرفه ال‌جی به نمایش درآمده است.

آخرین تلویزیون‌های ال‌جی از فناوری‌های فوق پیشرفته‌ و علم بازسازی رنگ شرکت Technicolor بهره می‌برند. آنها دقیقا همان تکنولوژی های استفاده شده در فیلم ها و سریال های هالیوودی را به کار گرفته‌اند . این به مخاطبان اجازه می‌دهد تماشای پرجنب و جوش‌ترین و واقعی‌ترین تصاویر ممکن را در با دقت همانند آنچه فیلمسار قصد داشته را تجربه کنند. بخاطر کیفیت تصویر فوق‌العاده تلویزیون‌های OLED ، شرکت Technicolor جهت گسترش قابلیت های تلویزیون  OLED و  استفاده آن  در مراکز تولید فیلم در سرتاسر جهان با ال‌جی همکاری می‌کند.

Brian Kwon رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی خانگی ال‌جی می‌گوید: با استفاده همزمان دو ویژگی Dolby Vision و Dolby Atmos با در تلویزیون OLED جدید ما ، بینندگان می‌توانند جادوی سینما را از نزدیک حس کنند و فیلم‌های مورد علاقه خود را با شفافیت وعمق اصلی ببینند. تلویزیون‌های خیره‌کننده  جدید ما که این هفته  در CES به نمایش در آمده اند نشانگر تعهد ما به نوآوری و پیشگامی در صنعت فناوری OLED و بازار تلویزیون‌های پیشرفته در سطح جهان است.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
blade

خوش به حال کسانی که پول خریدش رو دارن و می تونن از بهترین فن آوری ها استفاده کنن. آقا از تلویزیونهای oled سونی هم مقاله ای بزارین . مثل اینکه اونا هم خیلی خفن هستن ، صدا و تصویر باهم از صفحه نمایش می یاد

Yas

سلام

الجى بهترین تلویزیون هاى دنیارو با سرى اولدها خلق میکنه
پارسال مدل جى۶ بهترین تى وى ٢٠١۶ شد و امسال مدل W7
واقعا سامسونگ و سونى ک زمانى پدر تلویزیونها بود حرفى واسه گفتن ندارن جلو این غول

MOAZEZ

پارسال که g6مقابل z9dحرفی برای گفتن نداشت. https://m.youtube.com/watch?v=flu0dWS4-a0

MOAZEZ

در ضمن پیشنهاد میکنم تلویزیونOLED a1eسونیو روش یه تحقیق بکن. تو نمایشگاه برترین کیفیت بین کل تلویزیون هارو داشت از نطر کارشناسا و از مهمتر تلویزیون ماژولار CLEDسونی که رزولویشن ۸Kداشت و آینده صنعت TVهست و جوری ساخته شده که هر ابعادی بخوای میتونی تغییرش بدی

Yas

صدراجان این مدلها کى وارد بازار ایران میشن؟!

ARMTIN

لقب بهترین OLED جهان در سال ۲۰۱۷ رو A1E سونی دریافت کرد خبر هاش هست

MOAZEZ

دقیقا. عکس جایزه هاشم امروز اومد

Abbas Askari

بس کنید این دروغ گفتن ها رو !

جایزه برترین تی وی ، الجی اولد سری W از نمایشگاه CES دریافت کرد.

http://www.ces.tech/Events-Experiences/Innovation-Awards-Program/Honorees.aspx

حتی کارشناسان سایت بسیار معتبر انگجت، الجی اولد سری W رو نه تنها بهترین تی وی بلکه بهترین محصولی که در Ces 17 معرفی شد، اعلام کرد

https://www.engadget.com/2017/01/07/presenting-the-best-of-ces-2017-winners/

شما مراجعه کنید به سایت های تخصصی که بهترین تی وی ۲۰۱۶ ، الجی اولد سری ۶ بود.

Yas

بهترین اولد واس الجى هست سونى خوابشو ببینه
سونى زمانى سونى بوده چرا نمیخواین این و باور کنید؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....