حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزرگترین تونل اولد جهان با ۴۵۰ میلیون پیکسل به بازدیدکنندگان IFA خوش آمد می‌گوید

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ال‌جی الکترونیکس با صفحه نمایش اولد که ۵ متر طول، ۷٫۴ متر عرض و ۱۵ متر طول داشت به بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA خوش آمد گفت. این مجموعه از ۲۱۶ صفحه‌نمایش خمیده ۵۵ اینچ که با یکدیگر ساختاری خاص متشکل از ۴۴۷,۸۹۷,۶۰۰ پیکسل        (چیزی حدود نیم‌ میلیون) را تشکیل می‌دهد و تصاویر نفس‌گیری مثل شفق‌های قطبی، اکوسیستم زیر آب و عمق کهکشان‌ها را نشان می‌دهد.

ویدئویی به اسم “از سیاهی تا سیاهی” توسط شرکت ال‌جی ساخته شده است و بر روی زنده بودن رنگ‌ها و توانایی نشان دادن جزئیاتی حتی بسیار ناچیز توسط فناوری اولد تاکید دارد. این فیلم شامل دریایی سیاه با عروس های دریایی‌ حباب مانند و حرکت آرام وال به علاوه تصاویری از عمق کهکشان و شفق‌های شمالی است. ال‌جی تصاویر شفق شمالی را با نهایت جزئیات و حرکات توسط ۱۴ دوربین با کیفیت فیلم برداری ۸K ضبط کرده است.

کلیپ‌های دیگر شامل محیط زیر دریا و تصاویر عمق کهکشان تصاویر همه جانبه‌ای را برای تماشاگر خلق می‌کند و به آنها احساس شنا کردن در اقیانوس و یا غوطه‌ور بودن در کهکشان را القا می‌کند. در نمایشگاه ایفا تماشگران می‌توانند ببینند که فناوری اولد چقدر به خلق تصاویر واقعی جهان اطراف ما در محیط داخلی نزدیک است.

OLED Tunnel_2

مقیاس بزرگ صفحه نمایش این تونل، توسط پنل‌های سبک، منعطف و بسیار باریک اولد ممکن شده است. صفحه نمایش اولد می‌تواند بدون افت کیفیت و اختلال در تصاویر در همه جهت خم شود و همین امر اجازه می‌دهد به راحتی در ساختارهای دیجیتالی مثل این تونل قرار گیرد. هر پیکسل اولد می‌تواند به تنهایی رنگ مشکی را پردازش کرده و بدین وسیله کنتراست بالایی ایجاد کند که باعث ایجاد رنگ‌های زنده و طیف رنگی گسترده‌ای می‌شود.

OLED Tunnel_3

 Brian Kwon مدیر بخش لوازم صوتی تصویری ال‌جی گفت: “۵۰ سال پیش ال‌جی اولین تلویزیون خود را تولید کرد و این تونل نقطه عطفی است که برای جشن گرفتن آن نقطه عطف تاریخی احداث شده است. ما به بازدیدکنندگان غرفه‌ ال‌جی در نمایشگاه ایفا این فرصت را می‌دهیم تا کیفیت پردازش انقلابی تصاویر اولد را با رنگ مشکی کامل، کنتراست بالا و رنگ واقعی از هر زاویه‌ای تجربه کنند”

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nimaerfani

الجی خدای فناوری. عاشقتم برند دوست داشتنی. خیلی جیگری. امروز هم الجی v20 غول دیگری از الجی معرفی میشه. LG LIFE’S GOOD :bye: :yes:

Kamix.1353

از نزدیک دیدن همچین چیزی فوق العاده است.
عکس و فیلم نمیتونه عظمت رو منتقل کنه :yes:

Just Sony ??

فوق‌العاده
تو وسایل کره ای قبولش دارم الجی
نظر شخصیمه سهام دارن….
حمله نکنن

ali™reza

:heart: B-)

Ari khan

Woooow به قول دوستمون kamixباید از نزدیک اینو دید تا به شگفت انگیزیش پی برد

سعید

منتظرتیم الجی بترکونی امروز

Zigen

این تونل دقیقا ورودی بخش بزرگ ال جی بود. ال جی امسال سالن خیلی بزرگی داشت که تمامی محصولات خودشو قرار داده بود. تونل بسیار زیبا بود که کلیپی حدود ۲ دقیقه به همراه آهنگ بسیار زیبایی پخش می شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....