حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش منتشر شده، هوآوی نکسوس بعدی نیز با اسنپدراگون ۸۱۰ معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

برای شما در مورد دستگاه نکسوس بعدی صحبت های زیادی داشتیم. نکسوس ها جز دستگاه‌هایی نام برده خواهند شد که همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. علاوه بر این که مهر تایید گوگل را به همراه دارد، می‌تواند بازار خوبی را هم برای شرکت همکار ایجاد کند و هم تجربه خوبی را از نظر پشتیبانی نرم افزاری برای کاربر رقم بزند. خبر های منتشر شده این را بازگو کرده بودند که به احتمال زیاد دستگاه نکسوس آینده با پردازنده ۸۲۰ معرفی خواهد شد اما گویا چنین نیست! در ادامه همراه باشید.

Pan Jiutang از چین در اکانت Weibo اعلام کرد که Huawei Nexus از چیپست Snapdragon 810 قدرت خواهد گرفت. Jiutang در ادامه اشاره کرد که با توجه به تاریخ رونمایی از این دستگاه در چند ماه آینده، شرکت کوالکام نمی‌تواند ۸۲۰  را برای مونتاژ به هوآوی برساند. بر اساس تجربه ما این کار باز هم اشتباهی همانند دیگر اشتباهات شرکت ها خواهد بود و از همین الان منتظر خبر های داغ شدن دستگاه باشید. برای شما دیروز نیز گفتیم که اکنون دستگاه های اسنپ ۸۱۰ آپدیت ورژن دوم خود را نیز دریافت کرده اند و فقط از حالت “بد تر” به “بد” تبدیل شده اند.

در ادامه اشاره شده است که Xiaomi Mi 5 Plus اولین دستگاه از شرق آسیا با اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. در هر صورت با توجه به مشخصات نکسوس بعدی از جمله صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و رزولوشن QHD که به احتمال زیاد بدنه‌ای فلزی و سنسور اثرانگشت نیز به دنبال دارد، اسمارت فونی عجیبی از نظر سخت افزاری نخواهد بود. منتظر ظاهر هستیم! نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Nexus-to-be-powered-by-Snapdragon-810-not-Snapdragon-820-according-to-analyst_id71627″ background=”#0ed5bd”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

پس اون نمره بنچمارکا مربوط به کدوم مدل نکسوس بود؟ اگه مثل سونی از ۲٫۱ استفاده کنه بازم بهتره.

حسین

اون مال نکسوس ال جی بود !!!

Ari khan

خوب یه فاتحه برا اینم بخونین

حسین

تایید حرف تو یعنی این که گوگل خر است !!!به نظر تو آیا این طوری است ؟

گوگل می زاره با آبرو و اعتبارش بازی بشه ؟ نا سلامتی غیر سامسونگ و تا حدودی هواوی بقیه برندا وجودشون خیلی به گوگل و سیستم عامل اندروید وابسته هست!!!

Ari khan

موندم چطور اون جمله اول رو از متن من برداشت کردین!!!؟؟؟؟ :wacko: :scratch:
به هر حال هر کس مسئول طرز تفکر خودشه… :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....