حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارشی دیگر، امسال خبری از آیپد ایر ۳ نخواهد بود

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اپل در ماه‌های آینده از آیفون‌ها و آیپد‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد  و برای ثبت رکوردی دیگر در زمینه فروش محصولاتش آماده می‌شود. اما چیزی که هنوز نامشخص است این است که مشخص نیست اپل کدام مدل از آیپد‌های جدیدش را رونمایی خواهد کرد. حال بر اساس گزارشی جدید آیپد ایر ۳ امسال عرضه نخواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همه ما تقریبا مطمئن هستیم که اپل تبلت آیپد مینی ۴ را در طی ماه‌های آینده معرفی خواهد کرد اما هنوز وضع دو مدل دیگر یعنی آیپد ایر ۳ و مدلی که به نظر آیپد پرو نام خواهد داشت در هاله‌ای از ابهام است. حال امروز با توجه به خبری که از Digitimes منتشر شده است به نظر امسال اپل قید آیپد ایر ۳ را زده است و می‌خواهد روی آیپد مینی ۴ تمرکز کند. به نظر آیپد مینی ۴ قرار است یک نسخه کوچک شده از آیپد ایر ۲ باشد که از ویژگی تقسیم دو صفحه برای مو‌لتی‌تسکینگ استفاده می‌کند. البته این به معنی فراموش شدن به کل آیپد ایر ۳ نیست زیرا منبع قابل اعتماد Mac Otakara اعلام کرده است که شاید در سال جاری شاهد این دستگاه باشیم.

نظر شما چیست؟ اپل چه فکری در سر دارد؟

[button url=”http://www.macrumors.com/2015/08/14/apple-not-planning-ipad-air-3-digitimes/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Macrumors[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

حتما ایپد پرو معرفی خواهد شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs