حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس شایعه‌های منتشر شده الجی جی ۵ دارای صفحه‌نمایش دوگانه و قابلیت توسعه سخت‌افزار خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 26 دیدگاه | ترنجی

باخبری جالب از سوی Evleaks همراه هستم. به سال ۲۰۱۶ رسیدیم و قرار است پرچم‌داران جدید شرکت‌ها وارد میدان شوند. همان‌طوری که در جریان هستید، الجی نیز جز اولین شرکت‌هایی به حساب می‌آید که قرار است دستگاه خود را در اوایل سال میلادی ۲۰۱۶ وارد میدان کند. Evan یا همان Evleaks در رابطه با الجی دو صحبت بسیار مهم داشته است که یکی از ان ها می‌تواند انقلابی را شکل دهد. در ادامه همراه باشید.

خبر اول زیاد داغ و اساسی نخواهد بود زیرا نمونه‌های اولیه از آن در را در الجی وی ۱۰ شاهد بودیم. بر اساس صحبت‌های انجام‌شده ال‌جی جی ۵ قرار است دارای دو صفحه‌نمایش باشد. این بار صفحه‌نمایش اصلی دستگاه ۵٫۵ اینچ نیست و شاهد استفاده از یک صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی اما با همان رزولوشن QHD هستیم. با این حساب می‌توان ظاهر یک دستگاه پرچم‌دار با همانند وی ۱۰ تجسم کرد؛ جذاب خواهد شد!

اما بریم سراغ اصل داستان؛ به گفته ایوان قابلیتی در جی ۵ وجود دارد کهان را به نام hardware expansion باید بشناسیم. این قابلیت یک درگاه خاص به دستگاه اضافه می‌کند تحت عنوان Magic Slot که در اصل قابلیت افزایش و یا تغییر در سخت‌افزاری دستگاه را برای اولین بار به‌صورت گسترده وارد اسمارت فون ها خواهد کرد. اجازه دهید سریع‌تر به قسمت مهم اشاره‌کنیم. Project Ara قرار است در نمونه‌های اولیه برای عرضه اماده شود! شاید برای شما نیز جالب باشد اما ال‌جی تجربه اولین‌های زیادی را دارد. برای مثال جی ۳ اولین دستگاهی بود که به‌صورت گسترده QHD را به میدان آورد پس بعید نیست ماژول بندی اسمارت فون را نیز عملی کند.

اما یک خبر بد نیز در این میان‌داریم. به نظر می‌رسد در جی ۵ به‌جای باتری ۳۰۰۰mAh باید شاهد استفاده از باتری ۲۸۰۰mAh باشیم. البته قابل تعویض است اما به نظر جالب نمی‌رسد! به‌احتمال‌زیاد نیز دستگاه دارای سنسور اثرانگشت همانند وی ۱۰ خواهد بود که دستگاه را قدرتمند‌تر خواهد کرد.

منتظر تغییرات اساسی در جی ۵ هستیم. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/rumor-lg-g5-will-have-dual-displays-hardware-expansion.html” background=”#32a164″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arsenal

خیلی عالی اما بعید میدونم امسال بتونه یه همچین کاری بکنه اما فکر میکنم تا دو – سه سال آینده اکثر شرکتای بزرگ این قابلیتو برای پرچمداراشون اضاف کنند که بشه مثلا رم یا حافظه دیسک و حتی با احتمال کمتر پردازنده و مادربورد رو بشه ارتقا داد…

S-M-B

افرین به ال جی
واقعا خیلی ایده عالی هستش اگه عملی بشه،
ولی یک نکته وجود داره که احتمال استفاده از این ایده رو کم میکنه،

خودتون فکر کنید،چیزی که باعث میشه مردم به فکر خرید یک اسمارتفون جدید بیوفتن اینه که سخت افزار پرچمدار جدید باعث میشه همه برن سمت خرید گوشی جدید

حالا اگه این قابلیت باشه قاعدتا مشتری نمیره یه پرچمدار جدید بخره،بلکه میره سخت افزار جدید رو گوشی اش پیاده میکنه

از نظر من اینکار عملی هستش اما به خاطر سود شرکت ها فکر نمیکنم شرکتی حاضر به انجام چنین کاری بشه.

موافقید؟

محمد کردزنگنه

سلام دوست عزیز اینو در نظر بگیرید عوامل دیگه هم شرط مثل صفحه نمایش بهتر،ظاهر گوشی جدید،جنس بدنه،باتری بهتر،دوربین بهتر،بعضی از امکانات و نرم افزارهای مخصوص پرچمدار جدید،سیستم عامل جدیدتر شما فکر کنید با استفاده از این درگاه تا دو یا سه سال گوشیتون رو از لحاظ سخت افزار بروز نگه دارید اما وقتی آپدیت های جدید دریافت نکنه اون وقت به فکر ارتقا گوشیتون میافتید.

m.s

درود
اصلا اینجور که تصورشو میکنید نیست که هر زمان اراده کنی سخت افزارو بروز کنی چرا!
دلیلش خیلی سادس کافیه بازار کامپیوترهارو نگاه کنید که قطعات به صورت ماژولار هستند و روی هم سوار میشن ولی انواع مختلفی دارن مثلا امسال اگه ۱۱۵۰ هست سوکت سی پیو سال بعد میشه ۱۱۵۱ یا رم اگه امسال ddr2 هست سال بعد میشه ddr3 پس این که بخوایم فکر کنیم اگه اینجوری باشه سود شرکتا به خطر میوفته و …. اصلا فکر درستی نیست در ضمن این پروژه کلا ی پروژه ی از پیش شکست خورده هست اگه همچین چیزی قابل اجرا شدن بود اول رو لبتاپها اجرا میکردن شرکتا که کانفیگها به دلخواه مشتری قابل تغیر باشه و شرکتها مجبور نباشن برا هر منطقه و هرنوع سلیقه ای یک سری کانفیگ متفاوت از یک نوع لبتاپ رو ارائه بدن!

pika

یا خدا! خیلی خوبه! هم ۵٫۳+۱٫۲ شدن صفحه نمایش خوبه هم magic slot! :yahoo:
باتری رو هم احتمالا به خاطر همین magic slot مجبور شده کوچیک کنه , امیدوارم بهینه باشه :good:

Hamid Reza Majidi

خیر
به احتمال زیاد استفاده از باتری کوچکتر به دلیل قابلیت Doze اندروید و بهینه بودن اسنپدراگون ۸۲۰ است که باعث بالا رفتن عمر باتری موبایل میشن 😉

amiir

ینی مثل کامپیوتر بشه رم و اینا رو برد بالا؟؟؟ خخخ جالبه

احمد

ای ول بابا از قدیم گفتن دود از کنده بلند میشه ای ول ال جی

Larry Page

خدا کنه موفق بشه :yes: چقدر هیجان انگیز :yahoo:

tonypb

دوستان به کانال ما سر بزنید…ترکیبی از همه چیز…
it’s Happy Frog.Check it out.
https://telegram.me/happy_Frog

رضا (z best)

تا حدودی به نظرم درسته

محمد کردزنگنه

خیلی جالبه.تا اونجا که فهمیدم باید یه چیزی شبیه Evolution Kit های سامسونگ برای تلویزیون های این شرکت باشه منتها الجی اون رو برای اولین بار به دنیای گوشی ها میاره که یک حرکت نو و و در نوع خود جالب حساب میشه :good:
————————–
فقط الجی جان لطفا باتری رو دریاب که از همه چیز واجبتره.

S-M-B

باطری 😥
برای من قوی ترین گوشی جهان بدون باطری قوی معنا و مفهوم نداره.

ЖǷΣRÏA

Wowwwwww. اگر شود چه شود :yahoo:

Master of Puppets

اگه اشتباه نکنم oppo find 7 زود تر از g3 ال جی qhd بود
اگه بتونه این کارو بکنه ایفون رو میفروشم g5 میخرم

:yes:

sajad hero25

بابا الجی شرکت عالی هست بخدا. همین که تو other ها هم نیست خیلی عالی ترش کرده .کلی هم ایده تازه هم داره که اینم خیلی خوبه

shahinhhh

الان حرکت LG خیلی بهت فشار آورده میخوای خالیش کنی نمیتونی سر فن های LG خالی کنی سر فن های سونی خالی میکنی .

sajad hero25

والله بخدا من تو کامنت بالا هیچ منظوری نداشتم.منظور من فقط از جهت فروش بود.ولی متاسفانه بعضی ها مثه شما خیلی نفهم هستن بیخودی مسایل رو پیچیده میکنند ، تازه اینم داشته باش من با گوشی های سونی هیچ مشکلی ندارم و فکر میکنم گوشی اکسپریا زد پرمیوم خلیلی از و ده و الجی جی ۴ شرکت الجی سرتره .اینا دیگه واقعیته من خودم طرفدار سامسونگم ولی بنظرم بهد از نوت ۵ بهترین گوشی های بازار یا ایفون ۶ اس هست یا همین زد ۵ پرمیوم هست که یکی از دوستانم خریده بودش واقعا گوشی خوبی بود .حالا شما هم برو داردخانه یه پماد ضد سوختگی بخر

shahinhhh

خیلی باحاله magic slot

shahinhhh

خخخخخخ رمو باش ارتقا بدی جالبه آورین
اگه اینجور باشه دیگه LG فروش بسیار بالایی در کره جنوبی خواهد داشت

shahinhhh

اشتباهی خودمو لاگ گردم خخخخخخ

shahinhhh

همه شرکتا دنبال حذف SD کارت و حذف قابلیت تعوض باترین ولی LG دقیقا برعکس عمل میکنه :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

raminrx7

فک‌کنین سال ۲۰۱۶بریم به فروشنده بگیم یه رم ۴ گیگ بده واسه جی۵.. رم قبلیش‌ چندمیخرین ازم…
جالبـــــِ جالبـِ جالبـِ

shahinhhh

رم چهار گیگ کار کرده خخخخخ

Javad

الجی رو خیلی دوست دارم شرکت اروم و بدون حاشیه ای هست . در کمال سلامت کارهاش رو انجام میده و بدون سر و صدا …
همیشه هم سعی میکنه نو اوری های جالب داشته باشه.
البته من همه شرکت ها رو دوست دارم :mail:

HiKa

فوق العاده هست! دیگه محدودیت حافظه رم و حافظه داخلی نداریم! دقیقا برعکس اپل و سامسونگ ک در به در باید دنبال حافظه های ۱۲۸ و ۶۴بگردیم! مثلا گوشی به صورت پیشفرض ۳۲ گیگ + ۴ گیگ رم داره. اما سال بعد این حافظه پر میشه و میتونیم روش حافظه ۶۴ گیگ با ۱۲۸ بذاریم اونم با دست خودمون!
دقیقا مثل کامپیوتر ها میشه! و این فوق العاده هست!
اما به شدت از باتری ۲۸۰۰ میلی امپریش میترسم… جی۴ با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر و بهینه بودن نسبت به جی۳، بازم خیلی ضعیف عمل کرد… امیدوارم توی جی۵ بهینه سازی های مورد نیاز صورت بگیره که از لحاظ باتری هم قابل قبول باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....