حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس شایعات HTC 10 آپدیت اندروید ۷ را در نوامبر یا اوایل دسامبر در اروپا دریافت خواهد کرد.

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

HTC 10 یکی از بهترین و خوش ساخت ترین پرچمداران سال ۲۰۱۶ است. به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده است که صاحبان این دستگاه طعم اندروید ۷ را بچشند.

LlabTooFeR یکی از توسعه دهندگان معرف اندروید و سازنده رام MaximusHD برای دستگاه های htc است. بر اساس سخنان LlabTooFeR، آپدیت اندروید ۷ برای HTC 10 تا پایان ماه نوامبر یا اوایل دسامبر در اروپا ارائه خواهد شد. LlabTooFeR این خبر را به همراه اخبار دیگر درباره آپدیت ها و دستگاه های جدید HTC در تویتتر منتشر کرد.

HTC 10 آخرین پرچمدار شرکت تایوانی است که در ماه می سال ۲۰۱۶ معرفی شد. گرچه قبلا HTC تایید کرده بود که این گوشی اپدیت اندروید ۷ را دریافت خواهد کرد اما زمان مشخصی برای آن ارائه نکرده بود. در گذشته HTC قول داده بود که آپدیت های جدید اندروید را برای پرچمداران خود ۹۰ روز پس از عرضه توسط گوگل، ارائه کند.

از دیگر اخبار لو رفته توسط LlabTooFeR این است که HTC M9 هم آپدیت اندروید ۷ را در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه دریافت خواهد کرد. هیچ منبعی تایید نکرده که اطلاعات لو رفته توسط LlabTooFeR درست است یا نه و اینکه برنامه های HTC تغییر نخواهد کرد، اما تمام این مطالب نشان می دهد که آپدیت برای دستگاه های HTC نزدیک است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/htc-10-android-7-0-nougat-update-november-december-728667/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل