حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: برنامه‌ی ماشین حساب ویندوز ۱۰ با دریافت بروزرسانی به شکل universal درآمد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

برنامه‌ی ماشین حساب ویندوز ۱۰ یکی از برنامه‌هایی است که نسبت به نسخه‌های قبلی خود تغییرات مهمی را داشته است و این تغییرات برای بسیاری از علاقه‌مندان به ریاضیات جذاب بوده است. امروز مایکروسافت با عرضه‌ی بروزرسانی مهمی این برنامه را به شکل universal درآورد.

با ترنجی همراه باشید…

بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی ویندوز ۱۰ ٬ بسیاری از برنامه‌ها به شکل universal کد نویسی شدند و بسیاری از آن‌‌ها نیز بعد از عرضه‌ی نسخه‌های آزمایشی پی‌در‌پی به شکل universal شکل گرفتند. برنامه‌ی ماشین حساب (Calculator²) یکی از برنامه‌هایی است که امروز با دریافت بروزرسانی مهمی در فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز ۱۰ به شکل هماهنگ برای تمامی دستگاه‌‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ بروز شد و هسته‌ی اصلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های Calculator² را تشکیل داد.

windows 10

از جمله مهم‌ترین امکانات نرم‌افزاری ماشین حساب ویندوز ۱۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش از ۲۵ تابع علمی
  • تعداد ۱۲۵ constants ریاضی و فیزیک
  • تبدیل بیش از ۱۰۰ ارز جهانی
  • بیش از ۲۰۰ تبدیل مختلف در ۲۶ گروه
  • محاسبه تاریخ
  • امکاناتی برای محسابه مالیات

و دیگر موارد جدید اشاره کرد. بسیاری از موارد واقعا تخصصی هستند و کاربرد‌‌های خاصی دارند که به درد افراد خاصی همانند مهندسان یا دیگر مشاغل خواهند خورد. در بروزرسانی جدید ورژن این برنامه به ۵٫۰٫۰ ارتقا یافته است. اگر قصد دارید تا آن را بروز نمایید از طریق لینک زیر می‌توانید این‌کار را انجام دهید.

دانلود Calculator² برای دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/calculator-now-universal-windows-10-app-windows-store”]windowscentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

اون باگ رادیکال ۴ منهای۲ رفع شده؟؟؟؟ :wacko:

Masoud Jamali

امیدوارم مایکروسافت بتونه محبوبیت ویندوز ۷ رو به ویندوز ۱۰ هم بیاره…

FreeIdea

عاشق دیدن رقابت مایکروسافت و اپلم انصافا سیستم عامل جفتشون محشره. از زمانی که مک قوی تر شده ویندوز هم حال و هوای دیگه ای گرفته یعنی اگه این رقابت نبود الآن بجای ۸ به ۱۰ داشتیم از XP می رفتیم ۷ :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com