حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رسمی: مایکروسافت از ماه آذر فرآیند بروزرسانی سری لومیا به ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

دیروز طی یک خبر مهم به اطلاعتان رساندیم که فرآیند بروزرسانی به ویندوز ۱۰ موبایل بزودی آغاز خواهد شد اما هیچ‌گونه تاریخ دقیقی از آن در دسترس نبود. امروز وب‌سایت معتبر NokiaPowerUser اطلاعات مهمی را در این رابطه منتشر کرده است. با ترنجی همراه باشید.

فرآیند توسعه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل تقریبا کامل شده است و دیروز مدارکی مبنی بر عرضه‌ی قریب‌الوقوع نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شد که نشان می‌داد بیلد ۱۰۵۸۶ نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل است و نسخه‌ی نهایی با نام Threshold 2 بزودی عرضه خواهد شد.

windows10mobile build 10581

قبل از آن‌که این خبر منتشر شود ما گمان می‌کردیم که نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل در اواخر آبان – اوایل آذر ابتدا برای گروه پیشگام بروزرسانی ویندوز ۱۰ منتشر شده [گروه پیشگام دریافت بروزرسانی عبارت است از: لومیا ۴۳۰ – ۴۳۲ – ۵۳۲ – ۵۳۵- ۵۴۰ – ۶۳۵ نسخه‌ی یک گیگابایت – ۶۴۰ – ۶۴۰ ایکس‌ال  – ۷۳۵ – ۸۳۰ و ۹۳۰ ] و سپس شاهد عرضه‌ی آن برای دیگر لومیا‌ها باشیم. اما انگار زمان انتشار یک‌ماه تاخیر خورده است.

windows 10 mobile .

اکانت توییتر Lumia Help که به پرسش‌ها و مشکلات دارندگان گوشی‌های لومیا و تبلت لومیا ۲۵۲۰ پاسخ می‌دهد در پاسخ به یکی از کاربران خود خبر از انتشار بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل در بازه‌ی زمانی آذر – اوایل دی‌ (دسامبر) داده است.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات دقیقی در رابطه با بروزرسانی گوشی‌های ویندوزی سایر شرکت‌ها همانند اچ‌تی‌سی و سامسونگ مخابره  نشده است [تنها در رابطه با نسخه‌‌ی ویندوزی اچ‌تی‌سی One M8 می‌توان امید به بروزرسانی داشت] و حتی در رابطه با بروزرسانی برخی از گوشی‌ها همانند لومیا ۵۳۰ ابهاماتی وجود دارد که ترنجی در اخبار مربوط به این شایعه احتمال عدم عرضه‌ی بروزرسانی برای لومیا ۵۳۰ را منتفی دانسته بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا برای دریافت نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل در آذرماه – اوایل دی‌ماه آماده‌اید؟

 [su_button url=”http://www.nokiapoweruser.com/microsoft-to-begin-rolling-out-windows-10-mobile-in-november” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]NokiaPowerUser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

بت گفتم دوتا بیلد میمونه تا رسمی…این بیلد میاد رسمی و اصلی نی…….

mohsen930

از بابت ۹۳۰ خیالم راحته،اما ۵۳۰ نمیدونم!!!
بااینکه اینسایدرم بیلدهای جدید رو واسه ۵۳۰ منتشر نکرده،امیدوارم حافظه داخلی کم ۵۳۰ مشکل ساز نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com