حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد محدودی از کاربران گوشی LG G5 در کره‌ی جنوبی می‌توانند پیش‌نمایش اندروید ۷ را امتحان کنند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

ال‌جی امروز اعلام کرد که تعداد محدودی از کاربران گوشی LG G5 در کره‌ی جنوبی می‌توانند در برنامه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۷ (نوقا) روی این گوشی شرکت کنند.
در ادامه با ترنجی همراه شوید.
دقیق‌تر بگوییم ال‌جی به ۲۰۰۰ نفر از کاربران G5 که مشتریان LG U+ (سومین اپراتور بزرگ کره جنوبی با مالکیت ال‌جی) باشند اجازه خواهد داد که نسخه‌ی نهایی نشده اندروید ۷ (نوقا) را دریافت و امتحان کنند. درحالی‌که به نظر می‌رسد این اتفاق سودی برای کاربران این گوشی در سراسر جهان ندارد اما در حقیقت این‌گونه نیست: اگر همه چیز در این برنامه‌ی پیش‌نمایش موفقیت‌آمیز باشد. آن وقت LG آماده می‌شود تا عرضه‌ی جهانی بروز رسانی اندروید نوقا را بروی G5 آغاز کند.
همان طور که می‌دانید LG G5 اویل امسال در ماه مارس با اندروید ۶ به بازار عرضه شد. اکنون ال‌جی در حال آماده شدن برای عرضه‌ی V20،احتمالا تا پایان ماه سپتامبر، به عنوان اولین گوشی ارائه‌شده با اندروید ۷ در جهان می‌باشد؛ که نشان از همت بلند این شرکت در ارائه نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل دارد. کسی چه می‌داند شاید این شرکت موفق شد بزودی در ماه‌های آتی LG G5 را به اندروید نوقا بروز رسانی کند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Select-LG-G5-owners-can-now-test-Android-7.0-Nougat-in-Korea_id84192″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

با سابقه الجی مطمئناً اولین شرکت بعد نکسوس و شاید موتورولا خواهد بود.
خبرهایی میرسه متاسفانه v20 با پک باتری زاپاس خواهد بود، امیدوارم این به معنی ضعف باتری این گوشی نباشه، این دیگه آخرین فرصت الجی هستش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش