حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی وضعیت بازار جهانی موبایل در چارک دوم سال ۲۰۱۵ : حقایق جالب

نوشته

8 سال قبل | 71 دیدگاه | ترنجی

معمولا گزارش های جالبی از پایش بازار توسط موسسه های مطالعه استخراج می شود که برخی رسانه ها بر اساس سلیقه خود آن را پوشش می دهند و به همین دلیل برخی حقایق جالب ناگفته می ماند. امروز می خواهیم نگاهی به گزارش منتشر شده موسسه تحقیقات counterpoint را با هم نگاه کنیم و موارد جالبی از آن را بخوانیم، با ترنجی باشید.

ابتدا شما را به دیدن اینوگرافیک زیر دعوت می کنیم و سپس اطلاعات آن را با هم می خوانیم :

Infographic-Q2-2015-Global-Mobile-Market

اولین دلیل که اهمیت بررسی این داده ها را روشن می کند این است که داده های بالا از بررسی ۷۵ توزیع کننده بزرگ موبایل در دنیا جمع آوری شده که ۹۰% حجم موبایل های فروخته شده در چارک دوم سال ۲۰۱۵ را داشته اند، پس تقریب داده های آن خیلی قابل اعتماد است. در مجموع فروش موبایل در این چارک نسبت به سال گذشته ۵% افزایش داشته است. در این خاورمیانه و آفریقا بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص داده اند و رشد آن ها ۷ برابر رشد جهانی است.

اما حقایق جالب این گزارش:

۱- از هر ۵ موبایل فروخته شده؛ یکی از آن ها سامسونگ است.

۲- هوآوی با پس زدن مایکروسافت جایگاه سومین برند پرفروش موبایل را از آن خود کرده است.

۳- ایسوس با رشد ۵ برابری در فروش خود، بیشترین رشد در فروش را تجربه کرده است و پس از آن برند Vivo با فروش ۴ برابری نسبت به سال پیش قرار دارد.

۴- از هر ۴ موبایل فروخته شده، ۳ عدد آن ها هوشمند است.

۵- به غیر سامسونگ، اپل به اندازه درآمد همه برند های دیگر، در آمد داشته است.

۶- از هر دو موبایل یکی از آن ها LTE است.

۷- چین و آمریکا به تنهایی دو سوم موبایل های LTE دار را دارند.

۸- بازار موبایل های LTE دار چین ۴ برابر و در هند ۱۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

نظر شما درباره روند بازار چیست؟

[su_button url=”http://www.counterpointresearch.com/q22015mobilemarket?utm_source=ReviveOldPost&utm_medium=social&utm_campaign=ReviveOldPost” target=”blank” background=”#159f84″]counterpointresearch[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
71 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iamalij

چه میکنن سامسونگ و اپل …

SAMSUNG_ The Best Company in The World

ببخشید :rose:

دوستان صفحه نمایش galaxy s6 بهتره یا galaxy s6 edge + لطفا جواب بدید خیلی همه :rose: 🙂

amir N

s6

عشق ایرانی

اس ۶ اج پلاس :rose: :rose:

امین

والا طبق مقایسه ای که خودم انجام دادم جفتشون عالین ولی اج پلاس بهتره چون رنگ رنگ سفید رو بهتر نشون میده از نظر تراکم پیکسل هم هیچ فرقی احساس نمکنین مگه اینکه میکروسکوپ بزارین :))))

Rock

طبق نقاشی های مستر ترول صفحه نمایش s6 از s6 edge plus بهتره :wacko:
سامسونگ پسرفت داشته بدجور

S6
http://s3.picofile.com/file/8213464742/galaxy_s6.jpg

S6 edge plus
http://s6.picofile.com/file/8213465242/galaxy_s6_edge_plus.jpg

Xperia e4g

http://s3.picofile.com/file/8213517226/xperia_e4g.jpg

صفحه نمایش xperia e4g و edge plus تقریبا در یک حد هستن ولی خب edge plus اندکی بهتره
اینم در نظر بگیر e4g پایین رده سونی هست

Jahandar

این آمار به درد نمیخوره چون فقط تعداد گوشی های فروخته شده رو نشون میده . که در این قیاس مسلما سامسونگ جلوتره چون هشتصد مدل گوشی از یک دلاری تا ۱۰۰۰ دلاری میزنه ! مقایسه وقتی جالب میشه که ارزش موبایلهای فروخته و از اون مهمتر میزان سود بدست اومده مقایسه بشه . اونجاست که اپل با موبایلهایی به تعداد کمتر از انگشتان دست ، میلیاردها دلار از سامسونگ جلوتره که این یا میتونه نشون دهندهٔ سودجویی بیشتر این شرکت باشه یا نشون دهندهٔ مدیریت تولید بهتر این شرکت که تونسته هزینه ها رو پایین بیاره و سود بیشتری کسب کنه .

just samsung

اینه قدرت مطلق سامسونگ و سیاستهای درست شرکت . بعد یه عده که اصلا نمیدونن سیاست یعنی چی میان درافشانی میکنن که سامسونگ داره خودشو بدنام میکنه چرا ، چون واسه هر سلیقه ای گوشی میزنه . و نکته جالبش اونه که بزرگترین برند دنیای موبایل هست این یعنی موفقیت یعنی محبوبیت . جالبه شرکت ایکس که اکثرا فن هاش اونو برترین شرکت دنیا میدونن و سیاستهای شرکت فوق رو درست ارزیابی میکنن ، در هیچکدوم از امارهای بالا ردی ازش نیست . سعی کنید همیشه دنبال بهترین باشید نه برند

Rock

از شما بعیده آقای متخصص و حرفه ای :whistle: همچی کامنت هایی رو میدی

Nfs

سامسونگ کلی فروش داشته
خب این الان چه ربطی به من و تو داره؟ مگه پولش میره تو جیب من و تو ؟
مگه کسی که میره گوشی میگیره اول دقت میکنه ببینه کدوم برند فروش بیشتر داشته؟ :wacko:

Ali.R

هر شرکت دیگه ای اول میشد ، فن های اون شرکت چنین کامنت هایی میذاشتن.دیگه رک بگم دیگه.اگه سونی اسمش اون بالا بود معزز میگفت این است قدرت بلامنازع برترین شرکت تاریخ الکترونیک! به هرحال سامسونگ با هرسیاستی که داشته اسمش اون بالا هست و همین واسش تبلیغات مثبته

Amir Sepehr Ghasedi

شما حتما با گوشی های چندین سال پیش سامسونگ کار کردید که می فرمایید افت سرعت دارن. چون پرچمداران سامسونگ به جز S4 و علی الخصوص از نوت ۴ به بعد پایداری خوبی دارن و تقریبا افت سرعتی ندارن.(من الان ۱ سال و نیم از S5 استفاده می کنم بدون هیچ افت سرعتی) من فقط در جواب دوست خوبم mortal galaxy گفتم که پایین رده و میان رده های سامسونگ کیفیت خوبی دارن و مثل قبل نیستند.

Nfs

فعلا که سونی اون بالا ها نیست و ربطی هم به من نداره که سونی چقدر سود میبره من با گوشیش کار دارم نه سودش 😐 یعنی درکش اینقدر سخته؟!

mortal galaxy

دوست عزیز فروش زیاد به چه قیمتی؟
چند درصد گوشی های فروخته شده ی سامی اخرین نسخه ی اندروید رو دریافت کردن؟
چند درصد از این امار سامی مربوط به پرچمدار هست؟ اکثرش واسه ی میان رده هاست. میانرده هایی که کند و هنگی هستن. و اپدیت دریافت نمیکنن.
شما p8 هواوی رو با یه هم قیمت سامی مقایسه کن ببین چقدر p8 روون تر از سامیه.
سیاست اشباع بازار بدون ساپورت دیوایس خیلی سیاست جالبی نیست.
شما بلعدیده شدن سهم سامی توسط چینی ها رو ببین. اکثرا تو میانرده هست. نه تو پرچمدار. سال به سال فروش سامی میاد پایین. بازم نه تو پرچمدار. تو میانرده.

Amir Sepehr Ghasedi

دوست عزیز اولا که جدیدا پاییین رده ها و میان رده های سامسونگ بسیار عالی و با کیفیت و روون هستند. دیشب تست سرعت j5 و s6 تو یوتیوب دیدم که در کمال نا باوری j5 بعضا سریع تر از S6 بود. در رابطه با آپدیتم تمامی مدل های سری A و سری E به اندروید ۶ آپدیت خواهند شد.

حسین

خخخ . اینم تقصیر منه که پرچمدار سامسونگ بعد شش ماه سرعتش اندازه میان رده اش میشه .خخخخخخ. خیر سرش پرچمداره .بعد سرعتش باید از میان رده اش کم تر باشه ؟

just samsung

دوست عزیز تو پست قبلی هم به شما توضیح دادم نمیدونم چند بار دیگه باید بگم . کسی که میانرده یا پایین رده میخره دنبال ابدیت نیست دنبال کارایی در مقابل قیمت کم هست . که سامسونگ داره بهترین خدمات رو میده . همین هواوی توی میانرده و پایین رده چیزی به اسم ابدیت نداره . دوربین خوبی نداره دوام خوبی نداره ‌. از هر جنبه نگاه گنی محصولات سامسونگ بهترین کیفیت رو دارن . درضمن سعی کنید یکم بروز باشید ‌ شما هنوز تو چندسال گذشته گیر کردید . الان جدیدترین مدلهای سامسونگ با اندروید پنج تولید میشن و بهترین سخت افزار و بهینگی رو دارن ‌حالا یه سالی گوشی های سامسونگ تو پایین رده هنگ داشته قرار نیست همیشه به همون معیار سنجیده بشه این نشون میده شما حتی از گوشی های سامسونگ کمترین اطلاعاتی نداری و کلا براساس شنیده ها دارید نظر میدید . ‌و اینکه سامسونگ الکی غول نشده گارش خوبه که رشد کرده .اینو بدون شرکتی تا کلرش درست نباشه رشد نمیکنه و برترین نمیشه . جایگاه سامسونگ کاملا مشخصه اگه میخاید انتقاد کنید از شرکتی انتقاد کنید که حتی پایینتر از برندهای چینی قرار داره و واقعا کارش ضعیفه

no bias

دوست عزیز من p8 دارم روونیش خوبه با اینکه ۵۰۰ مگ بیش تر فضای خالی ندارم ولی به نظرم دلیلش اینه که از ۳ گیگ رم ۱.۷ گیگ همیشه خالیه در حالی که روی نوت ۳ که هم قیمتش هست فقط ۳۰۰ مگ رم خالیه که به خاطر سنگینی تاچویز هستش وگرنه پردازنده ی نوت ۳ از نظر من نسبت به p8 قوی تره نوت ۳ اگه یه گیگ از رمش خالی بود خیلی روون تر از p8 می شد خیلی دوست دارم با اندروید m مشکلش حل شه امیدورام سامسونگ یه آپدیت دیگه هم برای نوت بده.

Nfs

سامسونگ بهترین خدمات رو میده؟؟؟؟ :wacko: :wacko:
دیگه همه میدونن سامسونگ تو اپدیت یکی از ضعیف ترین برندهاست که هنوز برای s5 اندروید ۵٫۱ نداده خیلی دوست دارم سال بعد همین موقع که ورژن جدید اندروید میاد ببنیم s5 اپدیت میشه یا نه در ضمن شما که میایی میگی سامسونگ غوله بعد میاید از نظر اپدیت با هواوی مقایسه میکنید؟ :wacko: :wacko: :negative:
خیلی باحالی میگی جدیدترین مدل های سامسونگ با اندروید ۵ عرضه میشن میخوای با اندروید ۲٫۱ عرضه بشن؟ :wacko: میگی جایگاه سامسونگ بالاتره پس نباید ازش انتقاد کنیم؟ میگم پرایدم جایگاهش تو فروش زیاده پس نباید ازش انتقاد کنیم نه؟ :whistle: :whistle:
دوستان سونی با اینا بحث نکنید که اینا هر چی بگی بازم نمیخوان چیزی باور کنند پس الکی خودتون رو خسته نکنید :rose:

Ali.R

مطلب فوق سنگین بود…!
الکاتل هم فراتر از انتظار !!!

Milar

هه گول نخورید . فروش که مهم نیست . مهم سود دهی هست.آگه اپل هم مثل سامسونگ ۱۰ ها مدل گوشی داشت فروشش بالا میزد هرچند همین الان آیفون چند برابر پرچمداران سامسونگ فروش داره و سودش هم چند برابر :bye:

Amir Sepehr Ghasedi

بله کاملا حرف شما درسته ولی اپل یه اکوسیستم جدا و جذاب داره که هر کی ios دوست داشته باشه یه حق انتخاب براش میمونه و اون آیفونه. ولی رقابت در اندروید این قد شدیده که خریداران بین ده ها برند حق انتخاب دارند و هر شرکتی برای این که تو کورس رقابت باقی بمونه باید بهترین هاشو رو کنه. اپل تو سال ۲۰۱۵ هنوز صفحه HD می ذاره. هنوز باتری افتضاح داره و امکان شارژ سریع و خیلی از قابلیت های دیگرو نداره ولی با این حال فروشش همیشه بالاست. این باعث میشه که هزینه زیادی نکنه و آیفون ۶s براش ۲۳۴ دلار آب بخوره که تقریبا هم اندازه ی مبلغیه که شرکتای دیگه برای میان رده هاشون صرف می کنن و این باعث میشه که حاشیه سود اپل از فروش آیفون ها به مراتب بالاتر بره. در باره ی تعدد مدل هم اگر سامسونگ یا هر برند دیگه ای سیستم عامل اختصاصی داشت مطمئنا فقط پرچمدار می زد ولی الان تو اندروید خیلیا دنبال میان رده یا پایین رده هستند که اتفاقا سهم قابل توجهی از فروش شرکت ها هم صرف این محصولات میشه.

حسین

بابا بسه دیگه مغلطه کردن . آخه برادر تو که این طور مغلطه می کنی نمیگی اگه به غیر اپل یه شرکت دیگه هم آی او اس استفاده می کرد اونوقت سودش دو برابر می شد و به همین ترتیب زیاد تر …. این مغلطه چیه تو ذهن این اندرویدی ها جا افتاده که چون اپل تکه فروشش این طوریه و انحصاریه و فلان !!! مساله اینه که یه شرکت سودش از ۱۰۰ تا شرکت اندرویدی بیش تره سخته درکش واستون ؟؟!!!

حسین

«ولی رقابت در اندروید این قد شدیده که خریداران بین ده ها برند حق انتخاب دارند و هر شرکتی برای این که تو کورس رقابت باقی بمونه باید بهترین هاشو رو کنه»

عزیز تو که این طوری میگی چرا هر سال که این اندرویدی ها به قول خودت خودشون رو به روز می کنن باز به پای اپل و آیفون نمی رسن ؟ اینم تقصیر اپله دیگه نه ؟

حق انتخاب !!! مثل سامسونگ . سونی و اچ تی سی که از یه پرچمدارشون ۶۰ تا مدل می زنن !!! اینم گناه اپله که این شرکت ها مجبور میشن این کار رو بکنن ؟!!

مجبور از این بابت که هر کدلی که می سازن می بینن که نه به سودی که فکر می کردن نرسیدن ولی اپل با دو تا گوشی تو یه سال دو برابر مجموع کل اندروید سود می کنه!!!

just samsung

اقای حسین واقعا شما میدونی منطق یعنی چی ؟؟؟ ببین مقاییسه فروش اپل با شرگتهای اندرویدی از پایه اشتباهه چون برای مقایسه باید شرایط برابر باشه . اگه اونوجوری که شما مقایسه میکنی باید اکوسیستم اپل رو با اگوسیستم گوگل مقایسه کنی اونوقت میبنی که اپل خیلی عقبه . اگه منطق داشته باشی میشه با شما بحث کرد ولی ادمی که نمیتونه حرفتو درک کنه فهموندن منظورت بهش خیلی سخته . ببین کسی بخاد ای اوس بخره فقط اپل هست . دقت کن فقط اپل ‌ ولی کسی بخاد اندروید بخره صدها شرکت هست پس اپل کار شاخی نکرده . شما اپل رو با گوگل مقایسه کن ای اوس رو با اندروید مقایسه کن . کاربران اندروید رو درمقابل ای او اس مقایسه کن . اونقت میبنی اپل کجاست

just samsung

اپل داره گوشی دویست دلاری رو میده نهصد دلار معلومه سود میکنه . درثانی اپل چه ربطی به سامسونگ داره اگه دهتا شرکت دیگه هم بودن که ای او اس میزدن با قیمت پایین ایا اپل اصلا توی این لیست قرار میگرفت ؟؟ متاسفانه منطق اصلا در بین حرفا تون پیدا نمیشه

amir N

به نظرم اشتباعهه
اپل یه گوشی با اکوسیستم متفاوته که در سال یه مدل یا نهایتا دو مدل گوشی بیرون میده و از این جهته که یک گوشی تقریبا خاص محسوب میشه
و عمده فروشش هم برا همینه که یه گوشی خاصه و وقتی دست کسی اپل میبینی مطمینی که یک گوشی بالا رده هستش
و همین باعث شده خیلیا حتی با علم اینکه میدونن فلان گوشی ها برترن نسبت به ایفون اما سمت ایفون میرن
حالا اگر ایفون هم دارای چندین مدل در رده های مختلف بود دیگه این خاص بودن رو نداشت و فروشش هم به اعتقاد من انقد نبود

amir N

just samsung

حرفت اشتباهه پسر اولا کی گفته گوشی ۲۰۰ دلاری رو ۹۰۰ دلار میده و سودش برا اینه
نوت۳ سامسونگ ۲۳۲دلار هزینه تولیدش شد
اما گوشی به گمونم ۷۹۰ دلار معرفی شد
خو اینو چی میگی؟؟؟؟
اما ۵sفک کنم ۲۱۴ دلار هزینه تولیدش شد که تقریبا هم قیمت نوت۳ هست و قیمت فروشش هم همینطور
اما یه گوشی که فقط همین نیس که اینا فقط و فقط قیمت قطعات هست و مهمترین فاکتور در قیمت شاید تحقیق و توسعه باشه که در اینها لحاظ نمیشه

Pourya

دوستان به این هم توجه کنید به علاوه هزینه قطعات یک مبلغی هم باید به عنوان حق پتنت های مختلف،تبلیغات،توسعه و تحقیق و … بدن

Pourya

چند ماه پیش تو این سایت یا سایت همسایه خوندم که حدود سی درصد هزینه ای که میدیم برای گوشی فقط حق پتنت هستش :whistle:

no bias

اگه همین طوری پیش بره Huawei فروشش از تمام گوشی ها بیش تر میشه جالب اینجاست با اینکه امکانات گوشیاش در حد xiaomi نیس ولی فروشش بالا تره من فقط برای HTC می ترسم چون سونی واقعا هنوز کمبود های زیادی تا پرفکت شدن داره(که البته سعی در رفعش داره مثل اثر انگشت) ولی اچ تی سی چیزی از سامسونگ کم نداره و اگه برند بدی بود دقیقا موقعی که میومد تو بازار همه علیهش جبهه نمی گرفتن.

Ali.R

اچ تی سی همیشه مشکلات خاص خودشو داشته. دوربین که اکثرا ضعیفتر بوده ،اون مدل های سال های قبلش مثل سنسیشن مشکل داغی داشتن.هیچوقت قیمت های رقابتی تعیین نکرده.مدل های پاین رده اش کیفیت خوبی نداشتن.مثل سری دیزایر۳۰۰ .فقط یه فبلت پرچمدار معرفی کرد که اونم با اسنپ۶۰۰ و قیمت گرونش تو اون زمان کاری از پیش نبرد.امسال هم اسنپدراگون ۸۱۰ گند زد به ام۹٫ همین میزان سهم حقشه با این روندی که داشته.فقط رابطه کاربری زیبا و جنس اعلای سری وان و کیفیت ساخت و صدای خوبش قابل توجهه

no bias

دوست عزیز میان رده هاش انصافا خوب بودن مثل desire 816 که بعد از آپدیت لالیپاپ هیچ لگی نمیده یا ۶۲۶g که بین میان رده وپایین ردست و خوب کار کرده :rose:

حسین

مثل مقایسه جنرال موتورز تو آمریکا و سایپا خودرو ( لگن خودرو) تو ایران

یکی شورولت می سازه یکی هم پراید … فروششون هم زیاده ولی به چه قیمتی و با چه آپشن ها و خدمات پس از فروشی !!!

Ali.R

کاملا مقایسه غلطیه! فروش سامسونگ که مثل سایپا انحصاری نیست..ایرانیا مجبورن پراید و.. بخرن اما مردم جهان مجبور نیستن سامسونگ بخرن…پرچمداراش هم که با بقیه پراچمدارا هم قیمته…میان رده و پایین رده ها رو هم گرونتر نفروشه از بقیه ،ارزونتر هم نیس

حسین

حرفمو نگرفتی برادر !!!

Ali.R

حرف من اینه که مردم جهان مجبور نیستن محصولات یه شرکت که کیفیت پایینی داره ارایه میده )به نظرتو) رو بخرن.افتاد؟

no bias

با اینکه مقایسه ی درستی نیست ولی مردم ایران(جهان نه) یه جورایی ۹۰ درصدشون اصن نه HTC میشناسن نه سونی(تو زمینه ی موبایل) موقعی که طرف میره تو مغازه طرف میگه سامسونگ بدم یا هواوی. داییم رفته بود موبایل بگیره هر چی بهش گفتم HTC یا نکسوس بگیر رفت هواوی گرفت گفت طرف گفته که HTC ها دو ماه کار نکرده خراب میشن و از این چرتا. چون سود سامسونگ بسیار بیشتره اونو پیشنهاد میده. من شک ندارم سامسونگ تو بالا رده عملکرد فوق العاده ای داشته ولی تو پایین رده مثلا Grand نمی صرفه ولی تو پرچمدار خودم اگه میخواستم بخرم S6 میگرفتم. :bye:

just samsung

همینقدر که مثال پراید رو زدی دیگه قید بحث با شما رو زدم . کلا شما از پایه مشکل داری ‌ :bye:

حسین

میگم حرفمو نگرفتی واسه همین هست دیگه !!!

HG

سونی و اچ تی سی حیف هستند ولی محصولاتشون مردم پسند نیست بر خلاف سامسونگ. سونی به خاطر بخش پلی استیشن خواهد ماند اما اچ تی سی فکر نکنم سه چهار سالی دوام بیاره.

Rock

تو برو به فکر سامسونگ باش روز به روز وضعیتش بدتر میشه

Amir Sepehr Ghasedi

سهم سامسونگ از بازار در ۳ ماهه ی دوم ۲۰۱۵=۱۹%
سهم سامسونگ از بازار در ۳ ماه ی سوم ۲۰۱۵=۲۱%
من دیگه حرفی ندارم:)))

✰ BARDIYA ✰

جانم!!!!!!! :wacko: :wacko:
دوست عزیز دقیقا سه ماهه سوم رو از کجا فهمیدید شما!!!! :wacko: :wacko:
این امار فقط برای سه ماهه دوم هست از سه ماهه سوم چیزی گفته نشده!! :scratch: :scratch:

just samsung

داداش اون تصاویر بالا رو یه نگاه درست بنداز . اگه وضعیت سامسونگ بده پس سونی دقیقا در چه وضعیتی هست با رسم شکل توضیح بدید

Rock

آقای متخصص و فوق حرفه ای ( :whistle: ) وضعیت سونی رو به صعودی ولی سامسونگ نزولی

Rock

خخخخخخ برم مدرسه پسر جون ۳۵ سالمه
بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی
و دهن گرامیتو ببندی

im80za

همین وضعیت بد سامسونگ ارزوی خیلی هاست

Note111

ببخشید شما واقعا ۳۵ سالتون!!!نه واقعا؟؟؟!!! من که فک نمیکنم ببخشید ولی رفتارتو در حد ی پسر ۱۶ الا ۱۷ ساله اس.از این بالاتر فک نکنم باشه :bye:

Rock

۱۶ و ۱۷ سال چیه من ۴ سالمه خخخخخخخ
مثلا تو باور کنی یا نکی چه فرقی میکنه به حال من

Hoseyn Zx

افرین به سامی. حالا اینا رو ول کنید اینو پوشش بدین ترنجی جان
بنچمارک ایفون ۶ اس لو رفت … فوق العادس عملکردش با دو هسته
http://m.gsmarena.com/one_iphone_6s_gets_delivered_early_immediately_benchmarked-news-14119.php

HEDAYAT

آقای عطایی،
جریان پولیش چی شد؟ ؛-)
آخر استفاده کنیم یا خیر؟

no bias

هدایت جان فک نکنم جواب بده من تا حالا هر فیلمی دیدم که با موز و خمیر دندونو سایر از بین بردن جواب نداده الان یه چار سالیه دنبال اینم خط این صفحه نمایشو از بین ببرم.بعد پولیش تا جایی که من میدونم بیشتر برای فلزات کاربرد داره تا شیشه. میشه بگی گوشیت چی هست و روکش پشت گوشیت چیه gorilla glassه چنده؟ شاید بتونم بهتر بهت بگم چون احتمالا یا ۴s ه مثه خودم یا سونیه اگه سونیه با gorilla glass 3 خط افتاده؟! ولی به نظرم بهترین راه ممکن دایورت یا تعویض قابه که حدود۱۰۰ تومنه اگه خیلی اذییت میکنه موفق باشی

HEDAYAT

Z4 هست؛-)
پشت گوشیه، من گوشی خیلی از دستم میوفته ؛-)
فکر نکنم با خمیر دندون جواب بده!
مچکر از راهنمایی تون ؛-)

SONY

من با پولیش ماشین شیشه لنز گوشیم خط و خششو گرفتم درست شد اگر عمیق نیس پولیش بزن اگر عمیقه بیخیالش شو

no bias

مارک پولیشه چی بود به صفحه اسیب نمی زنه؟

amir N

چه اماری خدایی انتظار داشتم سونی باشتش
اما انگار هنوز راه هست برای سونی
سامسونگ که کارش عالی بود اپلم همونی بود که ازش انتظار میرفت

SAMSUNG _ The Best Brand

SAMSUNG… Feel The SUPERPOWER B-)

sina sharif

یعنی واقعا سونی با این همه گوشی های با کیفیت وقیمت مناسب باید فروشش از برند آشغال تولید کنی مثل هواوی کمتر باشه؟؟ :negative: :negative: :negative:

master

بی خود و بی جهت توهین نکنید دوست عزیز
برندی که شما خیلی راحت بهش میگید اشغال از بعضی جهات بهتر از سامسونگ و اپل عمل کرده
مثل سنسور اثر انگشت که واقعا خیلی بهتر از سنسورهای اپل و سامسونگ هست
کیفیت نمایشگر عالی در حد محصولات اپل داره(به خاطر LCD بودن البته) با قیمت خیلی پایین تر
پردازشگر اختصاصی!
حتما دلیلی داشته که فروش خوبی داشته و مردم انتخابش کردن(البته با توجه به جمعیت کشور خودش نمیشه به این شکل با برندهای دیگه مقایسه کرد ولی بهرحال اونهایی که خریدن حق انتخاب داشتن و هواوی به واسطه حق انتخاب دیگران به اینجا رسیده)

Rock

حرف های اینو جدی نگیرید :whistle:
ایشون ترول هستن :yes:

Nfs

مستر از جهاتی حرف شما درست ولی این هواوی توی p8 بیشتر چیزاش کپی بود یکی رابط کاربری که کپی ای او اس بود دیگری هم لاک اسکرینش که شبیه ویندوز فون بود توی p7 هم که توی طراحی از z2 اسکی رفته بود در کل گوشی های هواوی نسبت به قیمتشون خوبه ولی من چون کپی میکنه اصلا خوشم نمیاد :rose:

Note111

ببخشید اگه جناب مستر ترول هستن شما سوپر ترول هستین.من زیاد نظر نمیذارم ولی همیشه نظراتو دنبال کردم اتفاقا جناب مسترهمیشه حرفاشو از زو مدرک و منطق هستش. ولی شما فقط دیدم حرف میزنید

Rock

تو هر وقت تفاوت کدو سبز و بادمجون رو فهمیدی بعد نظر بده

Note111

ROCK خدا شفای عاجلت بده

Rock

تو نبودی تو مقایسه صفحه نمایش z3 plus با s6 به کدو سبز میگفتی بادمجون :wacko:

master

در مورد کپی زیاد حساس نباش دوست عزیز
اتفاقا شرکت های بزرگ و موفق بیشتر از دیگران کپی میکنن وحتی خیلی از نواوریهایی که دارن محصول خلاقیت شرکتهای کوچیکه که توسط شرکتهای بزرگ بلعیده میشه و اسم اون نواوری رو به نام خودشون ثبت میکنن.

Nfs

بعله درسته که شرکت ها کپی هم میکنند ولی هواوی که این همه رشد داشته باید یه نواوری داشته باشه که وقتی طرف میره یه گوشی هواوی بخره قابلیتی داشته باشه که توی گوشی های دیگه نباشه :rose:

AMIR 2311

:scratch: :scratch: :negative: :negative:
برو بخواب فردا باید بری مدرسه .

no bias

واقعا باحال شده ترنجی کلا این کل کلا تمومم که نمیشه حالا خوبه فردا همه میخوان برن مدرسه ظاهرا :yahoo: . یعنی یه بار نشد ملت با هم سره یه گوشی منطقی بحث کنن ترنجی زومیت نشه صلوات.

kamix1353

اینجا هر کی مخالف منافع و نظرات چند نفر نظری بده میشه ترول.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)