حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای مدت کوتاهی نوا لانچر را فقط با پرداخت ۹۹ سنت خریداری کنید

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

لانچرها یکی از بهترین راه ها برای شخصی سازی دستگاه اندرویدی شما هستند. اکنون به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی یکی از بهترین لانچرهای اندروید تخفیف فوق العاده ای را به خود دیده است.

نوا لانچر یکی از بهترین لانچر های اندروید است که قابلیت های شخصی سازی بلایی را برای شما به ارمغان می آورد. این لانچر ۵ سال است که در فروشگاه گوگل فروخته می شود. امسال به مناسبت سال جدید نسخه ۵ این لانچر با تخفیف ۴ دلاری برای عموم عرضه شده است. نسخه رایگان این لانچر قابلیت هایی مانند آیکون پک ها، تغییر رنگ لانچر، حالت های مختلف برای صفحه برنامه ها و ویجت ها و ….

نسخه پولی این برنامه که با نام Nova launcher Prime شناخته می شوند، قابلیت های بسیار بیشتری را مانند:

  • مخفی کردن برنامه ها از منوی اپ دراور
  • ایجاد پوشه ها در منوی برنامه ها
  • ایجاد تب های مختلف

برای شما به ارمغان می آورد.

 

اگر شما در طی این ۵ سال به هر دلیلی این لانچر را خریداری نکرده اید، اکنون فرصت مناسبی است تا با استفاده از تخفیف ۴ دلاری صاحب این لانچر فوق العاده شوید. برای خرید این لانچر می توانید به این  لینک  مراجعه کنید. ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده از تمام قابلیت ها باید ابتدا نسخه رایگان لانچر را از این لینک دانلود کنید و سپس نسخه پولی را خریداری کنید. توجه داشته باشید که این تخفیف تا ۱ ژانویه ادامه خواهد داشت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidpolice.com/2016/12/18/deal-alert-nova-launcher-prime-0-99-4-00-off-play-store-january-1/”]androidpolice[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

سال پیش هم آف خورده بود. خریداریش کردم. ممنون از اطلاع رسانی. لانچر فوق العاده ای هست. پیشنهاد میکنم از دست ندید

Saeed Mohammadipoya

ما که با همچین سوسول بازیایی حال نمیکنیم فقط مال خود گوشی تمام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل