حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

براساس گزارش تازه، اپل از مک‌‌های جدید خود در تاریخ ۶ آبان رونمایی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Mac، اپل، اخبار، لپ‌تاپ، مطالب ترنجی

مدتی می‌شود که کامپیوترهای اپل بروزرسانی چندان هیجان انگیزی دریافت نکرده‌اند؛ دو سال پیش، اپل از مک بوک رتینای ۱۲ اینچی خود رونمایی کرد که یک محصول تازه و جذاب در این خانواده شناخته می‌شد اما غیر از آن، مورد خاص دیگری به جز بروزرسانی‌های سخت افزاری وجود نداشته است. حال براساس گزارش منبع ReCode، اپل در تاریخ ۲۷ اکتبر یا به عبارتی ۶ آبان، از مک‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که گفتیم، جدیدترین محصول خانواده مک درطی سال‌های گذشته، تنها به مدل مک بوک رتینای ۱۲ اینچی خلاصه می‌شود. شرایط برای مک بوک پرو نیز تا حدی یکسان است؛ سال ۲۰۱۲، اپل تغییرات مهمی را در این لپتاپ ایجاد کرد اما پس از آن، بروزرسانی‌های سخت افزاری را شاهد بودیم. پیش از این، بارها شنیده بودیم که اپل در اواخر سال ۲۰۱۶ از مک‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد که شامل یک آیمک جدید، مک‌ بوک پرو و مک بوک ایر تازه می‌شود. علاوه بر این‌ها، انتظار داریم که اپل از یک نمایشگر جدید با رزولوشن ۵K نیز رونمایی کند. همه این‌ها، موارد تازه‌ای برای خانواده مک‌های اپل به شمار می‌رود اما به جرئت می‌توان گفت که مهم‌ترین و هیجان‌انگیز ترین بخش این شایعات، مربوط به مک بوک پروی اپل است؛ محصولی که انتظار می‌رود نسبت به قبل سبک‌تر، باریک‌تر و سریع‌تر شده باشد و البته از یک صفحه نمایش OLED در بالای کیبورد برخوردار شده باشد. حال براساس گزارش‌های جدید، انتظار می‌رود که اپل از مک‌‌های جدید خود در تاریخ ۲۷ اکتبر یا همان ۶ آبان ماه سال جاری، رونمایی کند. فروش مک‌ بوک‌های اپل در سه ماهه دوم سال تنها ۴٫۴ میلیون دستگاه بوده است که نسبت به ۴٫۸ میلیون دستگاه در بازه زمانی یکسان درسال گذشته کمی کمتر است، اما انتظار می‌رود که رونمایی از مک‌های جدید به آمار فروش اپل کمک کند. درصورتی که این تاریخ حقیقت داشته باشد، از امشب یا فردا باید منتظر انتشار دعوت‌نامه‌های اپل باشیم.
نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از مک‌ بوک‌های جدید اپل دارید؟

[button type=”link” link=”http://www.theverge.com/2016/10/18/13202638/apple-new-macbook-pro-air-iMac-fall-event-2016″]TheVerge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hosein95

با سلام خسته نباشید
من قبلا میخواستم مک بوک پرو بخرم اما حالا منتظر جدید میمونم فقط یه موضوع هست این که من قبلا یکی از مقالات شما رو که درباره مک بوک و برنامه های لازم و ضروری بود رو کپی کردم اما حالا هرچی میزنم روی اون صفحه دیگه باز نمیشه!!?
ممنون میشم اگه درست بشه
با تشکر فراوان و خسته نباشید ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs