حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بدون نیاز به حساب کاربری، ثبت نام و حتی دانلود از اسکایپ استفاده کنید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت، نرم‌افزار

مایکروسافت اعلام کرده است که هر کسی می‌تواند هم‌اکنون به عنوان مهمان و بدون نیاز به ثبت نام یا داشتن حساب کاربری و حتی دانلود اپلیکیشن اسکایپ از این نرم‌افزار ارتباطی استفاده کند.

هدف از این کار انجام چت در سریع‌ترین زمان ممکن است تا دیگر نیازی نباشد تا کاربر وقت‌اش را با ثبت نام برای درست کردن حساب کاربری تلف کند.

استفاده از اسکایپ برای انجام چت یا تماس تصویری از این ساده‌تر نمی‌شود.

مایکروسافت در این باره گفته است:

«امروز مفتخریم اعلام کنیم که استفاده از اسکایپ را برای همگان ساده‌تر از همیشه کرده‌ایم چون دیگر به ثبت نام و یا حتی دانلود اپلیکیشن آن نیازی نیست. با محلق شدن به اسکایپ به عنوان مهمان، می‌توانید در اسرع وقت شروع به چت کنید و یا تماس صوتی و تصویری بگیرید. این امکان برای کاربرانی که تازه به فکر استفاده از اسکایپ افتاده‌اند در هر کجای دنیا که باشند فرصتی مغتنم به شمار می‌آید.»

استفاده از اسکایپ به عنوان کاربر مهمان بسیار سهل و ساده است. فقط باید به سایت Skype.com بروید، روی عبارت Start a conversation  (شروع گفت‌وگو) کلیک و بعد نام خود را وارد کنید. از آن جا، لینک واحدی به شما داده می‌شد که می‌توانید آن را به آسانی با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها به گفت‌وگوی شما ملحق شوند. از همان جا می‌توانید شروع به پیام فرستادن نیز بکنید و یا چت صوتی و تماس تصویری داشته باشید. حتی می‌توانید فایل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowscentral.com/anyone-can-now-start-skype-chats-without-making-account”]windowscentral[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار