حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ۳RDi آشنا شوید:‌ یک هدبند-دوربین جالب

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

گوگل گلس را به یاد دارید؟ مهیج ترین ایده ای که در استفاده از آن داشتم این بود که روی سرم بگذارم و در شرایطی که نمی توان موبایل به دست باشید، فیلم یا عکس بگیرم! بله گوگل گلس کاربردهای دیگری هم دارد اما به نظر شخصی ما این بخشش هیجان انگیزترین بود. حالا یک ایده در شرف تحقق وجود دارد که همین بخش از کارایی گوگل گلس را انجام خواهد داد. این ایده همان ۳RDi است که در ادامه مطلب با آن بیشتر آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

nqrsffed1rylqcygvbmd

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست می تواند نقش چشم سوم را برای شما ایفا کند و از لحظات غیر قابل ثبت توسط دوربین یا موبایل، فیلم و عکس تهیه کند. مثلا تصور کنید کوهنوردی رفته اید و دستتان بند است و نمی توانید هر لحظه عکاسی کنید یا شاید به شهربازی رفته اید و می خواهید لحظات هیجان انگیز را ثبت کنید یا دارید آشپزی می کنید و می خواهید برای کسی طرز تهیه این غذای لذیذ را بفرستید و حتی شاید بخواید یک آنباکسینگ از گجتی جدید داشته باشید! هر شرایطی که در آن دست شما بند باشد برای ۳RDi می تواند یک عرصه برای خودنمایی باشد.

snub0rue0mmyipnufeim gfnsydhca9hoyr6znooj 3rdi

این هدبند جلف(!) روی پیشانی شما بسته می شود و وقتی خواستید عکس بگیری کافی است دسته آن را لمس کنید، برای فیلم برداری هم می توانید از سوایپ کردن استفاده کنید. این ایده توانسته است موافقت برای جمع آوری سرمایه اولیه را کسب کند اما چون کارایی کمی دارد و البته مبلغ ۲۵۰ هزار دلاری را برای آغاز کار طلب کرده اند، کمی کار دشواری را در پیش خواهند داشت. بر خلاف منبع مطلب، شخصا این گجت پوشیدنی را پسندیده ام و به نظر کاربردهای زیادی می تواند داشته باشد البته اگر قیمت مناسبی داشته باشد.

kpqxjsuwiwm9ksfmdyur rfnnouic26sogkdmwaqj cul7xpwt8l6kkbokcjjj bky57ytsur9h0dy2czue

این هدبند به خودی خود از کارت حافظه پشتیبانی می کند و فیلم برداری FHD به نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشد. علاوه بر آن با دستگاه های اندروید و iOS هم سازگار خواهد بود. نظر شما درباره ۳RDi چیست؟ به نظر شما می تواند ایده موفقی باشد؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/06/3rdi-wearable-camera/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

خوشمان آمد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)