حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با شیائومی Mi MIX سفیدرنگ ملاقات کنید

وقتی ماه گذشته میلادی شیائومی از دستگاه جدید خود Mi MIX با طراحی ویژه و بدنه‌ی سرامیکی آکوستیک رونمایی کرد در واقع استانداردهای تازه‌ای وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شد. شیائومی ۱۰۰۰۰ دستگاه از این گوشی را در مدت یک ماه به فروش رساند و با توجه به این رقم ما توقع نداشتیم که نسخه‌های جدیدتر از این محصول را به این زودی‌ها ملاقات کنیم اما ظاهراً شیائومی همچنان به غافلگیر کردن طرفداران خود ادامه می‌دهد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

هفته گذشته نیز این شرکت یک نسخه کوچک‌تر از Mi MIX را با نام Nano و نمایشگر ۵٫۵ اینچی معرفی کرد؛ حالا امروز تصاویری از نسخه‌ی اصلی این دستگاه در رنگ سفید منتشر شده است؛ هرچند که شاید برخی از شما فکر کنید رنگ مشکی این محصول بسیار تماشایی‌تر است اما مطمئناً هردو رنگ این محصول از نزدیک توجه شما را کاملاً به خود جلب می‌کنند.

تقاضا برای Mi MIX بسیار بالا بوده اما به‌صورت محدود تولید شده و تمام موجودی آن با سرعت بسیار زیادی به فروش رسیده است. از چین خبر می‌رسد که نسخه‌ی Nano ماه آینده برای درو کردن بازار در فصل تعطیلات عرضه خواهد شد.

از زمان رونمایی و عرضه‌ی رسمی شیائومی Mi MIX سفیدرنگ اطلاعی در دست نیست اما فعلاً می‌توانید عکس‌های این دستگاه را تماشا کنید و به ما بگویید شما کدام رنگ را ترجیح می‌دهید.

۳

۲

۱

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/The-Xiaomi-Mi-MIX-surfaces-in-white-check-out-the-photos-now_id87997″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

فقط مشکیش

milad.danesh

گوشی خوبیه ولی من با قیافش نمیتونم کنار بیام یه طوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش