حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با حمایت از هفته مد دوبی و پاریس: هواوی فاصله فناوری و مد را به حداقل می رساند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

سومین دوره هفته مد دوبی با همکاری کمپانی هواوی در تاریخ ۶ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۱۶ در دوبی برگزار شد. هفته مد دوبی با حضور بزرگترین طراحان مد برپا شد و حالا این مراسم مد با هفته‌های بزرگ مد در نیویورک، لندن، میلان و پاریس رقابت می کند. همکاری هواوی و هفته مد دوبی حالا فاصله مد و تکنولوژی را به حداقل رسانده است و این موضوع در طراحی مدل های خاص محصولات هواوی مانند رنگ های نسخه محدود Huawei P9 و ساعت Ruby Red Lady پیداست.

همچنین در این مراسم هواوی طرح های خلاقانه لباس طراح لبنانی یعنی Rami Kadi را با الهام از تکنولوژی معرفی کرد.

مریام بنارویا مدیر بازاریابی خاورمیانه و آفریقای هواوی در این باره گفت: همکاری هواوی و هفته مد دوبی فرصت های جدیدی را برای ما ایجاد می کند تا از ایده های همدیگر در عرصه فناوری و مد بهره مند شویم. Rami Kadi یکی از این نمونه هاست و نشان می دهد که چطور مد و فناوری می توانند کنار هم قرار گیرند و استاندارد جدید را در طراحی رقم بزنند و ما بسیار هیجان زده ایدم که او را به عنوان طراح هواوی در این فصل از هفته مد دوبی معرفی می کنیم.

گفتنی است هفته مد دوبی با معرفی کلکسیون های بهاره و تابستانه طراحان بین المللی و منطقه ای در هتل میدان دوبی برگزار شد.

dubai-fashion-week dubai-fashion-week3

پیش از این، شرکت هواوی در هفته مد پاریس نیز که با حضور خبرنگاران و خریداران بین المللی برگزار شد حامی سالن نمایش استعدادهای منطقه ای Faux شرکت مشاوره در زمینه مد شد و نسخه های رنگی Huawei P9 و Ruby Red Lady Watch را به نمایش گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....