حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با تلفن هوشمند الجی V34 آشنا شوید؛ V20 در ابعادی کوچک‌تر برای عرضه در کشور ژاپن

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی، موبایل

حتما می‌دانید که یکی از مهمترین و بهترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده با صفحه نمایش بزرگ در سال جاری، الجی V20 است. به جرئت می‌توان گفت که این بهترین تلفن هوشمندی است که الجی تا کنون تولید کرده است و ما منتظریم تا آن را در دست بگیریم و از آن استفاده کنیم؛ اما یک مشکل برای برخی افراد وجود دارد که مانع خرید الجی V20 می‌شود و آن، ابعاد بزرگ این دستگاه است. حال امروز، این شرکت یک تلفن هوشمند جدید به نام الجی V34 را معرفی کرده است؛ محصولی با مشخصات V20 در ابعادی کوچکتر که احتمالا نمی‌توانید آن را خریداری کنید! در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که گفتیم، الجی V34 درحقیقت یک تلفن هوشمند V20 است اما تفاوت عمده آن بر سر ابعاد است. بسیاری از کاربران، از الجی V20 به عنوان یک تلفن هوشمند بسیار بزرگ یاد می‌کنند، اما الجی در V34 از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با همان رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا به عبارتی ۲K استفاده کرده است. در حقیقت، می‌توان گفت که اندازه صفحه نمایش این محصول بیشتر شبیه تلفن‌‌های هوشمندی مانند اکسپریا ایکس زد یا حتی اچ‌تی‌سی ۱۰ می‌باشد که برای کاربران علاقه‌مند به تلفن‌های هوشمند خوشدست‌تر بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

الجی V34 از یک چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند که این محصول را کاملا هم مرتبه با پرچمداران سال ۲۰۱۶ قرار می‌دهد. حافظه داخلی دستگاه برخلاف V20 تنها ۳۲ گیگابایت است اما خوشبختانه، امکان ارتقای آن به کمک کارت حافظه جانبی وجود دارد. این محصول همانند V20 از سیستم صوتی قدرتمندی بهره می‌برد و برای عاشقان موسیقی یک هیولا به شمار می‌رود! دوربین‌ دوگانه در پشت، بدنه فلزی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویض از سایر مشخصات این مخصول می‌باشد. یک چیز دیگر؛ الجی V34 اولین تلفن هوشمند است که از بدنه ضد آب با گواهینامه IP67 بهره می‌برد که یک ویژگی خاص نسبت به سایر محصولات الجی به شمار می‌رود.

lg-v34-image-5

درکل می‌توان گفت که الجی V34 در حقیقت می‌تواند نوعی جایگزین برای الجی G5 باشد؛ چراکه به نظر می‌رسد کاربران، علاقه بیشتری به سری V این شرکت داشته باشند و V34 نیز از این قائده مستثنی نیست. متاسفانه الجی V34 تنها توسط اپراتور Au Japan در ژاپن عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که خبری از نسخه بین المللی این دستگاه نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ شما درباره الجی V34 چه فکر می‌کنید؟ آیا الجی باید به فکر عرضه این محصول در بازارهای جهانی باشد؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/The-LG-V34-is-a-compact-waterproof-version-of-the-LG-V20-but-you-cant-have-one_id86703″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

حالا چرا V34 ؟؟؟
الجی چرا اینجوری نام گذاری میکنه!!!
وقتی ۸۲۱ هست چرا ۸۲۰؟؟؟
بنظر میتونه موفق باشه،ولی چرا فقط ژاپن؟؟؟
میتونست عرضه جهانی کنه سایزشو ۴٫۷ کنه تا به فروش g5 (خیلیم آخه فروش کرد)هم صدمه نزنه و اینکه با صفحه فول اچ دی ،خیلی موفق میشد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs