حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با بزرگ‌ترین فروشنده پاوربانک در دنیا آشنا شوید: شیائومی

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، شیائومی

هم اکنون شرکت‌های زیادی در حال تولید لوازم جانبی برای اسمارتفون‌ها هستند. از قاب‌های محافظ گرفته تا پاوربانک‌ها. شیائومی نیز مدتی است که وارد این عرصه شده و موفق هم عمل کرده است. اکنون شیائومی توانسته با فروش ۵۵ میلیون پاوربانک، بزرگ‌ترین فروشنده پاوربانک در جهان باشد. با ما در ادامه همراه باشید.
امروزه پاوربانک‌ها برای افرادی که دائما از اسمارتفون خود استفاده می‌کنند، تبدیل به ابزار فوق العاده با ارزشی شده است. به لطف پاوربانک‌ها، شما می‌توانید حتی وقتی که سلول‌های باتری شما کاملا خالی است از اسمارتفون خود استفاده کنید.

شیائومی توانسته با فروش ۵۵ میلیون پاوربانک، عنوان بزرگ‌ترین فروشنده پاوربانک در جهان را به لیست افتخاراتش اضافه کند. این پاوربانک‌ها در ۶ نوع مدل مختلف که ظرفیت‌هایی بین ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ میلی آمپر دارند، عرضه شده اند. در حالی که تولید مدل‌های قدیمی‌تر متوقف شده‌اند، شیائومی در حال فروش برخی از پاوربانک‌های خود از طریق سایت خود به مردم آمریکا است.

دیروز شیائومی از Mi PowerBank Pro پرده برداشت که مجهز به ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپری، پورت یو اس بی‌Type-C و یک کاور نرم برای محافظت از بدنه این پاوربانک است. قیمت این پاوربانک معادل با ۳۵ دلار آمریکا است.

می‌توانید در ادامه، تصاویر Mi PowerBank Pro را مشاهده کنید:

xiaomi-introduces-the-mi-powerbank-pro

xiaomi-introduces-the-mi-powerbank-pro-2xiaomi-introduces-the-mi-powerbank-pro-3

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Would-you-be-surprised-to-hear-that-this-company-has-sold-the-most-power-banks-in-the-world_id86588″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

من غیر گوشی می۵ و غیر ترازو و چند وسله دیگش….. پاور بانک ۲۰ هزارتاییشم دارم…به شدت عالی…. توی سفر اخیر ۳ تا گوشیو شارژ میکردم با یه دوربین.خلاصه که بسیار کمک یار هست

zanyar

چندتا پاور بانک داریم تو خونه همش اصلی ( adata , pioneer , romoss ) همشونم ۱۰۰۰۰ جالبه شیومیه از همشون ارزونتره در حالی که از همشونم بیشتر شارژ میکنه و قیمتشم از همه کمتره. کیفیت ساخت و ظاهرشم به همشون میارزه. فقط چیزی که کم داره اینه که یه خروجی داره بعضی مدلها دوتا دارن. البته واقعا هم به هیچ دردی نمیخوره این دوتا داشتن و من تو این دو ساله نشده ازش استفاده کنم. البته دوستان هواستون باشه تقلبیش فراووونه ! اینکه میبینید بعضیا راضی نیستن ازش به همین دلیله وگرنه شک نکنید بهترین پاوربانکه.

بهزاد

فروش عمده پاور بانک شیائومی اصل ۱۵۰۰۰و۲۰۰۰۰میلی آمپر بقیمت خیلی مناسب ۴۰۰۰۰ت
۰۹۱۴۴۶۲۶۴۳۳

moazez

من اصلا پاوربانک احتیاجم نمیشه ولی یدونه ۵۰۰۰ سونی دارم اگه لازم بشه با خودم حمل میکنم.خیلی نازوک و جمعوجوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید