حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باندل PC Gaming Revival Kit انویدیا برای ارتقا کامپیوترها معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

بسیاری از افراد به دلیل داشتن کامپیوترهای قدیمی به دنبال ارتقا رایانه شخصی خود هستند اما تهیه کامپیوتر جدید نیازمند خرید جداگانه هر قطعه سخت‌افزاری دارد. اما به‌تازگی انویدیا باندلی را معرفی کرد که کار ارتقا را آسان می‌کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

برای برخورداری از رایانه شخصی گیمینگ بایستی از کارت گرافیک رده‌بالا، پردازنده سریع، حافظه رم پرظرفیت و برخی قطعات سخت‌افزاری قدرتمند بهره برد. در این بین انویدیا تصمیم گرفت باندلی را برای علاقمندان به ارتقا کامپیوتر شخصی تدارک بیند که شامل برخی قطعات سخت‌افزاری می‌شود.

این باندل PC Gaming Revival Kit نام داشته و از محتواهای آن باید به کارت گرافیک، پاور و حافظه اس‌اس‌دی اشاره داشت. این باندل ابتدا توسط وب‌سایت VideoCardz لو رفت اما مدتی بعد شرکت انویدیا آن را رسما معرفی نمود.

اما از محتویات سخت‌افزاری دقیق باندل باید به کارت گرافیک GeForce GTX 1060 ام‌اس‌آی با حافظه ۳ گیگابایتی و خنک‌کننده Twin Frozr، حافظه اس‌اس‌دی Force Series LE 240 کورسیر و پاور CX450M کورسیر را نام برد.

علاوه بر این محتویات، کد دانلود بازی Gears of War 4 نیز از دیگر ویژگی‌های باندل موردبحث است. بنابراین به لطف این باندل می‌توان کامپیوتر گیمینگ مناسبی را ایجاد کرد و از عنوان Gears of War 4 با گرافیک بالا لذت برد. قیمت باندل ۳۹۹ دلاری بوده که در صورت تهیه جداگانه محتویات همچنان با هزینه ۴۰۰ دلاری رو به رو خواهید شد، بنابراین خبری از کاهش قیمت یا مقرون به صرفه بودن نیست.

باندل در حال‌حاضر تنها برای بازار اسپانیا در نظر گرفته شد و مشخص نیست چه زمانی راهی دیگر بازارها می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/nvidia-pc-gaming-revival-kit/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

تو این شبِ بی خبری، از هیچی بهتر بود
ممنون ترنجی جان و خانم جهاندار

Garena

سلام میدونم ربطی به این نداره میخاستم بدونم تفوت دوتا سی پی یو i3 6100وi56400 تو عمل کرد و گیم چیه و چقدر فرق دارن لطفا جواب بدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH