حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی علمی تخیلی Galaxy on Fire 3 – Manticore را این بار در iOS تجربه کنید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، سرگرمی و بازی، سیستم عامل، معرفی بازی

گیرهای حرفه‌ای و عاشقان بازی‌های علمی حتماً با نام بازی Galaxy on Fire 3 – Manticore آشنا هستند. روز گذشته خبری منتشر شد که ورود این بازی هیجان‌انگیز و خارق‌العاده را به اپ استور اپل نوید می‌داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بازی فوق‌العاده جذاب Galaxy on Fire 3 – Manticore این بار با سناریویی جدید وارد کهکشان شده تا بار دیگر مشتاقان خود را به وجد آورد. در فصل جدید این بازی شما در نقش یک نیروی نظامی کارکشته، در پایگاه نظامی مانتیکور (Manticore) مستقر هستید تا در زمان مناسب وارد نبردی سنگین با جنایتکاران کهکشان شوید. با دستگیر کردن جاسوسان دشمن و کشف نقشه‌های حمله می‌توانید به جنگ دشمنان نگون‌بخت خود روید.

به گفته کارشناسان بازی‌های کامپیوتری، هدف اصلی Galaxy on Fire 3 کشف علت رخ دادن پدیده‌ای زمین‌شناسی به نام Shattering است. فصل‌های جدیدی که به این بازی افزوده‌شده بازیکنان را در نبردهای هوایی سهمگینی قرار می‌دهد تا مالکیت حقیقی اسمان ها را مشخص کند. در واقع این بازی به شما اجازه خواهد داد تا فضاپیماهای دوستان خود را در اختیار گرفته و با پشتیبانی پایگاه نظامی مانتیکور بخش عظیمی از کهکشان را به تصرف خود درآورید.

Galaxy on Fire 3 – Manticore

این بازی به دلیل بهره‌گیری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود سبب شده تا رشد چشمگیری بین کاربران داشته باشد. وجود گرافیک ۳D خیره‌کننده، صفحه کنترل بومی با قابلیت کنترل آسان بازی و همچنین صداسازی بسیار شگفت‌انگیز از دلایل بزرگ موفقیت این بازی به شمار می‌رود. همچنین وجود قابلیت‌ها و امکانات بسیار هوشمند و پیچیده این بازی سبب شده تا دستگاه‌های قدیمی مبنی بر iOS از اجرای این بازی باز بمانند.

بر اساس گفته‌های کارشناسان کمپانی آلمانی و بازی‌ساز Fishlabs Entertainment بازی علمی تخیلی Galaxy on Fire 3 – Manticore به‌خوبی با iPhone 6، iPad Air، iPad Mini 2 و مدل‌های بالاتر محصولات اپل سازگار شده اما با iPhone 5 ،iPad 4 ،iPad Mini 1 ،iPod Touch 6 و سایر مدل‌های قدیمی‌تر اپل سازگاری ندارد. یکی از نکات جالب و مورد پسند کاربران در مورد این بازی، انتشار رایگان آن در App Store است چراکه اغلب این‌گونه بازی‌ها با قیمت‌هایی نجومی عرضه می‌شوند. به گفته توسعه‌دهندگان نسخه جدید این بازی برای سیستم‌عامل Android نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

گالری بازی Galaxy on Fire 3 – Manticore 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Sci-fi-epic-game-Galaxy-on-Fire-3–Manticore-launched-on-iOS_id88831″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید