حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت به مدرسه با آونگ: مقاله بنویسید، جایزه بگیرید

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

تمام شدن تابستان برای بسیاری از کسانی که قرار است سر درس و مدرسه و دانشگاه برگردند، شاید خبر خیلی خوبی نباشد. گرچه گله و شکایت از کوتاه بودنِ تابستان حق همیشگی ماست، اما می‌شود به مناسبت شروع پاییز و فصلِ مدرسه، کارهای هیجان‌انگیزی هم انجام داد. می‌پرسید چه کاری؟ شرکت در مسابقه‌ی مقاله‌نویسی آونگ! در ادامه همراه باشید.

آونگ به مناسبت شروع شروع ماه مهر و بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها، در سری مسابقه‌های دنباله‌دار خود، مسابقه‌ی ویژه‌ای با موضوع مقاله‌نویسی در حوزه‌ی آی‌تی برگزار کرده است. برای شرکت در این مسابقه کافی‌ست دست به کی‌بورد شوید و مقاله‌ای دست‌کم ۳۰۰ کلمه‌ای در حوزه‌ی آی‌تی بنویسید و برای آونگ بفرستید. موضوع مقاله می‌تواند در سه بخش «اخبار آی‌تی»، «آموزش» و یا «مطالب مرتبط با برند» باشد. در دو بخش اول شرکت‌کنندگان آزادند موضوع مورد نظرشان را خودشان انتخاب کنند و در بخش سوم، یعنی بخش مرتبط با برند، مقاله‌ی شرکت‌کنندگان باید در مورد اخبار یا نقد و بررسی محصولات آونگ (شامل برندهای ای‌دیتا، هانت‌کی و اندرومدیا) باشد. تا پانزدهم مهرماه هم فرصت دارید در این مسابقه شرکت کنید.

بعد چه می‌شود؟ برنده‌ها چگونه انتخاب می‌شوند؟

بعد از به پایان رسیدن مهلت ارسال مقاله‌ها، هیات داوران مسابقه مقاله‌های فرستاده‌شده را بررسی می‌کنند و از میان مقاله‌هایی که شرایط شرکت در مسابقه را رعایت کرده‌اند، مقاله‌های برگزیده‌ی هر بخش (خبر، آموزش، محصولات آونگ) را مشخص می‌کنند.

این مسابقه بخش دیگری هم دارد که در آن، بهترین مقاله از نظر کاربران انتخاب می‌شود. مقاله‌هایی که برای این مسابقه فرستاده می‌شوند، اگر شرایط لازم را داشته باشند، روی سایت آونگ قرار می‌گیرند و بعد از انتشار مقاله روی سایت، کاربران و بازدیدکنندگان سایت می‌توانند به مقاله‌های شرکت‌کننده رای بدهند. به این ترتیب هر مقاله‌ای که بیشترین رای را بیاورد، به عنوان برنده‌ی نهایی مسابقه معرفی خواهد شد.

جایزه هم دارد؟

معلوم است که جایزه دارد. در سه بخش اصلی مسابقه، مقاله‌ی برگزیده‌ی هر بخش با نظر هیات داوران انتخاب می‌شود و به هر کدام از این برنده‌ها یک هارد اکسترنال HD720 ای‌دیتا (جدیدترین هارددیسک ای‌دیتا) با ظرفیت یک ترابایت تعلق می‌گیرد. در بخش مقاله‌ی منتخب از نگاه کاربران نیز به مقاله‌ی برگزیده یک عدد کامپیوتر بدون کیس (پارت این وان یا PIO) هانت‌کی اهدا خواهد شد.

همچنین بین همه‌ی شرکت‌کنندگان مسابقه قرعه‌کشی خواهد شد و به ۵ نفر به قید قرعه یک عدد فلش مموری UV140 ای‌دیتا (جدیدترین فلش مموری ای‌دیتا) با ظرفیت ۳۲ گیگابایت تعلق خواهد گرفت.

برای آگاهی از شرایط مقاله‌ها، نحوه‌ی انتخاب و امتیازدهی به مقاله‌ها و جزئیات دیگر می‌توانید به سایت آونگ و صفحه‌ی مسابقه‌ی بزرگ مقاله‌نویسی در این سایت مراجعه کنید.

با آرزوی موفقیت

روابط عمومی آونگ

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY

هم بهتر که تابستون تموم شد امسال جهنم بود بس که هوا گرم بود ماه رمضون به جای درک کردن حال فقرا حال و احوال شتر رو بیشتر درک کردیم بهتر تموم شد آخ جون پاییز خوبه هوا خنک میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....