حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این HTC One X9 است؛ مشخصات و تصاویر

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

در حالی که هنوز شرکت HTC حرفی در باب HTC One X9 به میان نمی آورد و هیچ یک از شایعات را رد یا تایید نمی کند، تصاویر و مشخصات اصلی این دستگاه در مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین TENNA دیده شد. تصاویر به بیرون درز شده از این مرکز با تصاویر قبلی شایعه شده همخوانی دارد و به نظر می رسد نسخه واقعی این دستگاه اینگونه خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

HTC One X9 ابعادی برابر با ۷٫۹۹*۷۵٫۹*۱۵۳٫۲ میلی متر دارد. وزن حدودی آن ۱۷۴ گرم است. بدنه دستگاه به نظر می رسد فلزی باشد. البته ممکن است موادی دیگر نیز به کار رفته باشد. این مورد هنوز مشخص نیست.

صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه ۵٫۵ اینچ سایز دارد. رزولوشن Full HD یا به عبارتی دیگر ۱۰۸۰*۱۹۲۰ کیفیت این صفحه نمایش است. تکنولوژی بکار رفته در آن نیز از نوع IPS است. قدرت و پردازش دستگاه توسط یک چیپ هشت هسته ای تامین می شود. فرکانس این چیپ ۲٫۲ گیگاهرتز است. البته هنوز سازنده این چیپ مشخص نیست. ناگفته نماند این چیپ از LTE نیز پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل کیفیت را به ما می دهد. فلاش دوگانه همراه این دوربین است. دروبین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد. حافظه رم X9 برابر با ۲ گیگابایت است و حافظه داخلی نیز ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. اندروید ثبت شده در دیتابیس سایت TENNA نسخه ۵٫۰٫۲ است. انتظار می رود نسخه نهایی اندروید ۵٫۱٫۱ یا ۶ باشد.

گزارش ها حاکی از آن است که HTC می خواهد در اوایل سال ۲۰۱۶ این دستگاه را عرضه کند. با این تفاسیر ما با یک دستگاه میان رده روبرو هستیم. قاعدتاً قیمتی رقابتی باید در نظر گرفته شود. ناگفته نماند که HTC می بایست به فکر نسل بعدی پرچمدارهای خود یعنی M10 نیز باشد.

تصاویر را باهم می بینیم

HTC-One-X9 (1) HTC-One-X9 (2) HTC-One-X9 (3) HTC-One-X9

دیدگاه شما چیست؟ آینده HTC را در این مسیر چگونه می بینید؟

[button url=”http://shouji.tenaa.com.cn/mobile/MobileDetail.aspx?code=zzE4JgeFios4OYHriSVvdhuE9NVMQty5″ postid=”” style=”btn-success” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]منبــع: PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amirit

جالب نیس . خوشم نیومد . از شرکتی‌که شاهکارهایی مثل m7 و m8 رو زده اصلا انتظار همچین چیزی رو ندارم :wacko:

milad danesh

خیلی زیباست

f.khabiry

اون کلیدهای فیزیکی خیلی جذاب نیستن درست مثل کلید بیضی سامسونگ که تو ذوق میزنه.ولی در کل قشنگه.

Goodi

مخلوطی طراحی های جدید با قدیم گوشی های شرکت هس

Sajjad

باترفلای اس با بدنه فلزی

Ali.R

سازنده چیپ مدیاتکه
اچ تی سی هرچی بیشتر دست و پا بزنه، بیشتر تو این مرداب فرو میره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....