حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این تصویر متعلق به تبلت Surface Pro 5 است؟

در یک وبسایت فرانسوی که از قرار زیر نظر مایکروسافت فعالیت می‌کند و ظاهرا متعلق به این شرکت است تصویری انتشار یافته و در توضیح آن ادعا شده که مربوط به تبلت Surface Pro 5 است.

البته هیچ دلیل و مدرکی در دست نیست که ثابت کند تصویر رندر شده کنونی متعلق به Surface Pro 5 باشد و حتی هنوز معلوم نیست که این وبسایت واقعا متلق به مایکروسافت باشد به استناد آن چه در تصویر می‌بینیم می‌‌توانیم بگوییم که نسل بعدی سرفیس پرو دارای پوششی جلد مانند و قلم موسوم به Surface Pen است.

گذشته از تصویر این تبلت، نام Surface Pro 5 در بخش پروفایل صفحه لینکدین یکی از کارکنان مایکروسافت آمده و نیز نامی از آن در Neon برده شده است و Neon نام رمزی داده شده به زبان طراحی بصری ویندوز است که در پلتفرم‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبلت Surface Pro 4 شش اکتبر ۲۰۱۵ (۱۵ مهر ۹۴) انتشار پیدا کرد اما در مورد رونمایی از Surface Pro 5 در ماه مارس یا آوریل حدس و گمان‌هایی وجود دارد. به این معنی که احتمالا باید یک سال و نیم از زمان معرفی Surface Pro 4 بگذرد تا Surface Pro 5 معرفی شود.

با همه این حرف‌ها، باید به یاد داشت که داریم درباره تبلتی گران قیمت صحبت می‌کنیم و چرخه ارتقای چنین تبلتی چه بسا خیلی طولانی‌تر از مدت زمانی شود که به طور معمول و میانگین برای ساخت تلفن همراه هوشمند زمان می‌برد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Did-Microsoft-leak-an-image-of-the-Surface-Pro-5_id91122″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار