حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک: کارمندان اخراج شده در تسلا، کارمندان جدید اپل در زمینه خودرو هوشمند هستند!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

با کمپانی تسلا آشنا هستید. این کمپانی پروژه های زیادی را به ارمغان آورده است و تقریبا در بیشتر پروژه ها نیز کاملا موفق عمل کرده است. از ز خودروهای هوشمند بدون راننده تا پرتاب فضاپیما رنج ایده‌های زیادی این شرکت است.  ایلان ماسک مدیر ارشد و بنیانگذار این کمپانی به تازگی مصاحبه ای داشته است که پروژه خودرو هوشمند اپل را یک پروزه قبرستان گونه تلقی کرده است. در ادامه همراه باشید.

در مصاحبه انجام شده توسط وب سایت بیزینس اینسایدر  از ایلان ماسک پرسیده شده است که نظر او درمورد استخدام مهندسان مهم تسلا توسط اپل چیست؟ او پاسخ داده است: “مهندسان مهم؟ آنها کسانی را که ما اخراج کرده ایم، استخدام کرده اند. ما در بین خودمان، به اپل میگوییم قبرستان تسلا! اگر شما نتوانید کارتان را اینجا بدرستی انجام دهید، باید بروید و برای اپل کار کنید.”

وقتی از ماسک درباره‌ی پروژه‌ی خودروی هوشمند اپل پرسیده شده است، او با لحنی تمسخرآمیز و با خنده گفته است: “ آیا تابحال نگاهی به اپل واچ انداخته اید؟ این خوب است که اپل در این زمینه ها علاقه مند است و سرمایه گذاری کلانی انجام میدهد، اما خودروها مبحث بسیار پیچیده تری از تلفن ها یا ساعت های هوشمند هستند و شما نمیتوانید به یک تامین کننده مانند Foxconn مراجعه کنید و بگویید برای من یک خودرو بساز.”

اینکه ایلان ماسک از ورود اپل به حوزه‌ی خودروهای هوشمند که قلمروی او محسوب میشود، نگران است، قابل درک است. به هرحال وقتی یک کمپانی بیرحم و پیشرو با منابع مالی و انسانی مافوق تصور، وارد رقابت با شما میشود، ناخودآگاه احساس خطر خواهید کرد و هرلحظه امکان دارد اپل منافع شما در بازار را ببلعد.

جالب است بدانید وقتی برای اولین بار خبر ساخت تلفن هوشمند توسط اپل پخش شده بود، Ed Colligan مدیر تشکیلات Palm ادعا کرده بود که این خبر یک شایعه‌ی بی محتواست و اپل نمیتواند بیاید و پایش را داخل این حوزه بگذارد؛ اما میدانیم که نتیجه این شد که اکنون محبوب ترین و پرفروش ترین اسمارت فون های دنیا را اپل میسازد! درمورد پروژه‌ی تایتان (Titan) یا همان خودروی هوشمند اپل چه؟ برای فهمیدن پاسخ حداقل باید تا سال ۲۰۲۰ منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/10/08/elon-musk-apple-car-diss/” target=”blank” background=”#04c076″]engadget via appleapps[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

بنظر من حق با ایلان ماسک هست هر شرکت باید مشغول کار خودش باشه و نباید زیاد بفکر پول باشن شرکت قابل احترام اپل به جای ماشین باید فکر باتری های گوشیاش باشه تا باتری های ماشیناش.حتی با کار سامی هم مخالفم که مثلا لباسشویی و لوازم خانه تولید میکنه مثل الجی.بنظرم کار تو یه زمینه موفقیت بیشتری داره.شرکت تسلا مطمئنا در تولید خودرو موفقتر از اپل خواهد بود.اپل اونقدر به فکر پوله که رفته سراغ کارمندای اخراجی تسلا خخخخخخ

mostafasaeedix

اینکه ایلان ماسک از ورود اپل به حوزه‌ی خودروهای هوشمند که قلمروی او محسوب میشود، نگران است، قابل درک است. به هرحال وقتی یک کمپانی بیرحم و پیشرو با منابع مالی و انسانی مافوق تصور، وارد رقابت با شما میشود، ناخودآگاه احساس خطر خواهید کرد و هرلحظه امکان دارد اپل منافع شما در بازار را ببلعد.

جالب است بدانید وقتی برای اولین بار خبر ساخت تلفن هوشمند توسط اپل پخش شده بود، Ed Colligan مدیر تشکیلات Palm ادعا کرده بود که این خبر یک شایعه‌ی بی محتواست و اپل نمیتواند بیاید و پایش را داخل این حوزه بگذارد؛ اما میدانیم که نتیجه این شد که اکنون محبوب ترین و پرفروش ترین اسمارت فون های دنیا را اپل میسازد!
با تشکر از ireza grand عزیز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....