حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: نگاه نزدیک به هوآوی MediaPad M3

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی MediaPad M3 آن‌قدر خوب است که شمارا وارد خواهد کرد فبلت خود را زمین بگذارید و مجددا به سراغ تبلت ها بروید. بدنه‌ی فلزی و یکپارچه‌ی این تبلت کاملاً حس یک محصول رده‌بالا را به شما منتقل می‌کند. گوشه‌های کرد و لبه‌های پخ این محصول سبکی منسجم را برای آن به ایجاد کرده است. کلید Power این تبلت با بافتی کمی متفاوت به راحت‌تر پیدا کردن آن کمک می‌کند و به‌طورکلی طراحی این محصول بسیار الهام گرفته از هوآوی P9 و Mate 8  بوده است.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید

صفحه‌ی ۸٫۴ اینچی M3 از اکثر رقبایش  بزرگ‌تر بوده به لطف داشتن بدنه‌ای فشرده و همچنان قابل نگه‌داشتن با یکدست است با امکان دسترسی به کلیدهای تنظیم صدا و power به راحتی با همان دست برای شما فراهم است. همه‌ی این‌ها به لطف نمایشگر کم حاشیه‌ی IPS-LCD این محصول بوده که از رزولوشن بی‌نظیر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

هوآوی برای زمان خواب شما ویژگی فیلتر رنگ آبی را با نام Eye Protection در این تبلت گنجانده است. به‌علاوه باوجود روشنایی بالای این صفحه می‌توانید نور آن را تا ۴ نیت دهید که برای مطالعه و تماشای فیلم در تاریکی ایده آل است.

8

هوآوی در همکاری مجدد با Harmon Kardon  در زمینه‌ی صدای MediaPad M3  و به لطف اسپیکرهای فوق‌العاده قوی ۱  واتی این محصول در کنار پردازنده‌ی دیجیتالی صدا (DSP) که فایل‌های موسیقی باکیفیت ۱۹۲ کیلوهرتز را ارائه می‌کند، موفق به تولید صدای بی‌نظیر و فراگیر برای این تبلت شده است و با سیستم هوشمندی که دارد مهم نیست آن را در چه جهتی نگه‌دارید به صورت هوشمند بهترین صدا را برای شما تولید خواهد کرد.

پردازنده‌ی کایرین ۹۵۰ مشابه با هوآوی P9 در کنار ۴ گیگابایت رم نه‌تنها برای تماشای ویدئو بلکه برای بازی‌های باکیفیت هم سیستم عالی محسوب شده و بدون داغ شدن می‌توانید از بازی لذت ببرید. اندروید ۶ مارشملو با رابط کاربری مخصوص هوآوی که تمامی اپلیکیشن ها مانند iOS در صفحه‌ی اصلی نمایش داده می‌شوند، سیستم‌عامل این گوشی خواهد بود که کمی زمان لازم است به آن عادت کنید.

9

در چهار روز کار با MediaPad M3 باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری آن تنها ۵۲ درصد مصرف شد که در این مدت بازی ، تماشای ویدئو و دیگر کارهای روزمره با آن انجام‌شده بود. همچنین می‌توانید با کاهش رزولوشن صفحه‌نمایش به ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ چندساعتی بیشتر باتری ذخیره داشته باشید. سنسور اثرانگشت M3 درست زیر صفحه قرارگرفته و بسیار مناسب و راحت است، این نسل چهارم سنسور اثرانگشت بی‌نهایت ایمن و سریع بوده از با کشیدن انگشت روی آن در جهت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد. شاید یکی از معدود نقاط ضعف این تبلت دوربین ۸ مگاپیکسلی آن باشد که تصاویر را باکیفیت معمولی ثبت می‌کند.

7

این تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را هم دارد و باوجوداینکه هنوز قیمت آن اعلام‌نشده است اگر شما یک فبلت بزرگ مثل Mate 8  خود هوآوی را داشته باشید شاید دیگر نیازی به این تبلت ندارید اما در غیر این صورت با یک تبلت بی‌نظیر دوست‌داشتنی با ویژگی‌هایی کاربردی طرف هستیم که شایسته‌ی خرید است.

5

نقاط قوت:

صفحه‌نمایش باکیفیت و بزرگ

بدنه‌ی فشرده

طراحی لوکس

اسپیکرهایی بی‌نظیر

قدرت پردازشی بالا

نقاط ضعف:

دوربین ضعیف

رابط کاربری غیرمعمول

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/mobile/huawei-mediapad-m3-hands-on/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
master slim

ای ول ب هواوی

Pars71

پس این رابط کاربری جدید که هواوی میگفت تو IFA معرفی میکنیم چی شد ؟!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش