حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: سامسونگ اعلام کرد که برنامه‌ای برای قطع پشتیبانی نرم‌افزاری گیر اس ۲ ندارد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

ساعاتی پیش بود که سامسونگ رسما از گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتیر رونمایی کرد. این دو ساعت هوشمند از طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند و با بهره‌مندی از سیستم‌عامل تایزن و بانک نرم‌افزاری ۱۰۰ هزارتایی آن٬ از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری به قولی پشتشان گرم است! اگر شما دارنده‌ی گیر اس ۲ کلاسیک و گیر اس ۲ معمولی باشید ممکن است نگران این موضوع باشید که ممکن است با آمدن دو پرچمدار جدید از یک نسل تازه ساعت هوشمند قدیمیتان فراموش شود ولی سامسونگ از در دیگری صحبت می‌کند.

با ترنجی همراه باشید…

با آمدن هر دستگاه جدید کاربران نگران این موضوع هستند که نکند موقعی دستگاهشان دیگر پشتیبانی نرم‌افزاری را به چشم نبیند. در واقع این موضوع به کابوسی تبدیل شده است! سامسونگ در مراسم خود علنا به این موضوع اشاره کرد که گیر اس ۲ نیز همانند گیر اس ۳ تمامی بروزرسانی‌های تایزن را تا حد امکان دریافت خواهد کرد و هیچ جای نگرانی نیست.

البته ممکن است با توجه به امکانات بیشتر و سخت‌افزاری قوی‌تری که گیر اس ۳ دارد برخی از ویژگی‌های جدید نرم‌افزاری مختص به گیر اس ۳ باشد اما گیر اس ۲ نیز از این نعمت بزرگ بهره‌مند خواهد شد. سامسونگ می‌گوید که تا انتهای امسال بروزرسانی برای گیر اس ۲ منتشر خواهد کرد که اکثر ویژگی‌های گیر اس ۳ از نظر نرم‌افزاری به گیر اس ۲ خواهند آمد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/31/samsung-isnt-planning-on-discontinuing-the-gear-s2-and-gear-s2-classic/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com