حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس Asus ZenFone 2 Deluxe Special Edition را در اختیار عموم قرار داد : زیبایی محض

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

ایسوس که به‌تازگی وارد بازی تلفن‌های هوشمند شده امسال با انجام یک به‌روزرسانی در نسخه اول تلفن Zenfone خود توجه بسیاری از منتقدان و شرکت‌های این صنعت را به خود جلب کرد. حال ایسوس به این قانع نبوده و یک نسخه خاص و بی‌اندازه زیبا را در اختیار عموم قرار داده. با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

Asus ZenFone 2 Deluxe Special Edition در حواشی نمایشگاه IFA امسال بود که تا حدودی در خفا به میان آمد ولی توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و خبرنگاران را به خود جلب کرد. این تلفن ۳۹۹ دلاری که با توجه به Special Edition بودن آن این قیمت بسیار تعجب‌برانگیز به نظر می‌آید از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P IPS استفاده می‌کند که برای ایسوس به یک عادت همیشگی تبدیل‌شده در کنار ۴ گیگابایت رم Dual-Channel، پردازنده Intel Atom Z3580 با معماری ۶۴ بیتی و با چهار هسته پردازشی، گرافیک قدرتمند و آشنای PowerVR G6430 که قدرت بالای این محصول تایوانی را تضمین می‌کند. ایسوس نیز همان‌طور که با ارائه نسخه Zoom نشان داد تغییرات خاص و خوبی بر روی دوربین گوشی‌های خود انجام داده و این مدل با دوربین ۱۳ مگاپیکسل و f 2.0 عزضه می‌شود.

این مدل در دو رنگ Illusion Blue و Illusion white ساخته‌شده و برعکس مدل عادی جنس بدنه پشتی آن فلز ترکیبی با نقره کرومیوم است. همچنین در جعبه یک قاب پشتی دیگر که از فیبر کربن و Kevlar نیز هست که در صورت تمایل کاربر می‌تواند از آن استفاده کند. Asus ZenFone 2 Deluxe Special Edition با اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی که با رابط کاربری کاستوم شده Zen UI کار می‌کند. حافظه داخلی این مدل ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد.

در زیر می‌توانید روییه تکامل طراحی این گوشی زیبا را مشاهده کنید.

 

 

 

mesmerizing

see-miracle-blue

tactile

 

 

 

نظر شما در مورد این طراحی چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/asus_zenfone_2_deluxe_special_edition_now_available_costs_399-blog-14874.php” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmadreza1331

به نظرم عادیش خیلی خوشگل تره .
راستی جنس بدنه پشت زنفون ۲ پلاستیکه با فلزه ؟

bvb

نه پلاستیکیه فلز نماس فلزی نداره مثل جی۳

riofarina

یه نسخه کروم هم داره که خیلی زیباس.
قیمتشم که عالیه
دوربینشم تو تستا اکثرا عالی بوده
برندشم که معتبره
البته پردازندش سری های مختلف با فرکانس های مختلف داره که اگه کسی خواست بخره دقت کنه.

Omid Sharify

با کدام گارانتی وارد بازار شده از کجا میشه خرید ؟؟؟ پشتیبانی ایسوس و لوازم جانبیش خوبه؟؟؟

soxok

شرکت ویستا گارانتیش میکنه ، برای پشتیبانی شرکت ایسوس اینو بت بگم ک من ایسوس فونپد ۷ رو ۲ سال پیش گرفتم و اندرویدش ۴ بود ، تا الان حدود ۲۰ تا آپدیت براش اومده و اندرویدش الان ۵.۱ هست و مارشمالو یا ۶ هم قراره براش بیاد ، پشتیبانی نرم افزاری ایسوس فوق العادست

Soheil_0098

تو بازار ایران کسی گارانتیش نمیکنه . گوشی فوق العاده ایه ! از هر نظر عالی

Amm

این مدل با عادی چه فرقی داره منظورم (Special Edition هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....