حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس در رابطه با کیس باتری اپل می‌گوید: با زن‌فون مکس نیاز به باتری اضافه ندارید!

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

هرچه افراد بیشتر به گوشی‌های هوشمند خود وابسته می‌شوند بیشتر مسئله باتری برایشان اهمیت پیدا می‌کند. شرکت‌های تولیدکننده اسمارت فون دائما در تلاش‌اند تا به نحوی عمر باتری‌های تعبیه‌شده در محصولات خود را ارتقا دهند، نمونه‌اش همین شرکت اپل که چندی پیش کیس باتری هوشمند اپل (برای آیفون ۶ اس و آیفون ۶) را عرضه کرد و حالا شرکت ایسوس نیز آستین‌های خود را بالا زده و قصد دارد درزمینه عمر باتری گوشی‌های خود راه‌حلی عالی ارائه دهد. در ادامه همراه باشید.

این خبر را ایسوس برای اولین بار در اکانت توییتر خود اعلام کرد و گفت که قصد دارد جایگزینی فوق‌العاده برای کیس های باتری ارائه دهد. این جایگزین زن‌فون مکس (ZenFone Max) نام دارد، گوشی جدید که هنوز عرضه نشده اما از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر در ساعت برخوردار می‌باشد و هیچ نیازی به کیس اضافی در بخش پشتی خود ندارد. ایسوس قدرت باتری گوشی جدید خود را با گوشی آیفون و کیس ارتقای باتری آن مقایسه می‌کند و می‌گوید: “شما وقتی بالاترین حد باتری را درگوشی خوددارید دیگر نیازی به کیس مخصوص نیست”. بااینکه هنوز این گوشی عرضه نشده و آزمایش تجربی آن اجالتا امکان‌پذیر نیست اما دست‌کم از روی نوشته‌ها می‌توان گفت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر در ساعت ایسوس یک مزیت بزرگ نسبت به سایر گوشی محسوب می‌شود: ارائه ۳۷ ساعت زمان مکالمه، ۲۲ ساعت استفاده از اینترنت و ۲۲ ساعت زمان پخش ویدیو تنها با یک بار شارژ.

Asus-ZenFone-Max.jpg

البته این را هم بگوییم که گوشی زنفون مکس زمین تا آسمان با آیفون ۶ یا آیفون ۶ اس تفاوت دارد ازاین‌جهت که اندروید اجرا می‌کند، بزرگ‌تر و قطورتر است و پردازشگری دارد که معمولاً در گوشی‌های رده پایین پیدا می‌شود (اسنپ دراگون ۴۱۰). این گوشی همچنین مطمئناً از یک آیفون ارزان‌تر خواهد بود، آن‌هم آیفونی که بخواهد یک کیس اضافی باقیمت جداگانه ۹۹ دلاری نیز داشته باشد. شاید خیلی‌ها فکر کنند که این دو گوشی را نمی‌توان باهم در مقام قیاس قرارداد اما به‌هرحال برای ایسوس روشی جالب برای تبلیغ گوشی جدیدش به‌حساب می‌آید، گوشی که دیر یا زود شاهد عرضه‌اش خواهیم بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Asus-about-Apples-Smart-Battery-Case-you-dont-need-that-extra-pack-if-you-get-a-ZenFone-Max_id76557″ target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

خوش اومدین خانم سلیمانی!

m.s

(m.s
شما مطمئنی ترنجی خوان هستید؟! احیاناً سایت مشابهی وجود داره و من بی خبرم که کاربری به اسم بنده باشه و ترول ورزی و طرفداری سونی رو بکنه؟!
اشتباه نیومدین آیا؟!)
درود
ببخشید دیشب فرصت نکردم جوابتون رو بدم اونجا هم شلوغ شد گفتم اینجا مطرح کنم بهتر باشه
بنده گفتم ترول بازی ولی نه قصد جسارت به شخص شمارو داشتم نه اسم بردم ماشالاه ترولهای سونی هم که همه میشناسنشون دیگه ۲ ۳ تاشونم که دیگه معروفن و هم تو این سایت هم سایتای دیگه فعالیت میکنن و خدارو شکر روز به روزم تعدادشون بیشتر میشه!
ولی چیزی که خود بنده از صحبتای شما و گاها اخبار و بررسیهای سایت ترنجی دستگیرم میشه علاقه خاص چنتا از نویسندها به برند سونی و تعریفها تمجیدهایی که میشه این موضوع رو کاملا در ذهن خواننده ی خبر/بررسی/…. تداعی میکنه که کاملا جهت دار هست و به نوعی بنفع برند مطبوع (سونی)نوشته شده البته من نه اشتباه اومدم اینجا و نه نویسندگان سایتو خدای نکرده ترول خطاب کردم!!!

riofarina

این موضوع که شرکتای بزرگ میان بخاطر یه کیس اظهار نظر میکنن، نشان دهنده مهم بودن این کیس و قدرت آیفون هست و یجورای احساس خطر میکنن و ناخواسته دارن تبلیغ آیفون و میکنن.
حالا این ایسوس میمرد یه پرچمدار با باتری ۵۰۰۰ معرفی کنه بجای یه پایینرده!

Guaje

دقیقا.این کیس که اپل ساخت تا چند وقت دیگه بقیه شرکتا هم میان سراغش!

Javad

این کیس ها خیلی وقته که از جانب شرکت های شخص ثالث برای سایر گوشی ها عرضه شده فقط کافیه یک نگاه به آمازون یا e-Bay بندازید تا تعداد خیلی زیاد این دست قاب ها رو مشاهده کنید. :mail:

Sajjad

قشنگ گفته
آخه حیف این گوشی نیست با اسنپ ۴۱۰ عرضه شه؟
ایسوزه دیگه

Ramin Technology fannn

همین باعث میشه سه روز کاری رو دووم بیاره دیگه!
این گوشیو فقط واسه خوره ها و کسایی که مدام تو سفرن زده نه اینکه بخواد پرچمدار بزنه
ولی خب اگه چیپستش لااقل اسنپ ۸۰۸ بود بهتر بود
ایسوس است دیگر… 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....