حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر آیفون ۴ اینچی ۶C وجود داشته باشد، تصاویر مفهومی آن بدین شکل خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

هیجان خود را کنترل کنید. فرصتی تا رونمایی از نسل جدید دستگاه های اپل باقی نمانده است. همانطوری که در جریان هستید، امسال سری S دستگاه های آیفون رونمایی خواهد شد. بر اساس روند سال گذشته، فبلت های اپل به نسل بعدی ارتقا پیدا خواهند کرد. از نظر سخت افزاری نیز شاهد پیشرفت خوبی خواهیم بود اما از نظر ظاهری به نظر نمی‌رسد تغییرات چشمگیری را ببینیم. یکی از مواردی که در کنار آیفون های جدید به آن اشاره شده بود، رونمایی اپل از سری آیفون ۶C است. دستگاه هایی ارزان قیمت اما با کیفیت؛ در ادامه همراه باشید.

آیفون ۶S  دستگاه اصلی خانواده ما در کنار آیفون ۶S plus رونمایی خواهد شد. بسیاری از کاربران علاقه ای به اسمارت فون های بزرگ ندارد و همان ۴ اینجی های قبلی اپل را مورد تحسین قرار می‌دهد. سری C فرصت خوبی خواهد بود تا کاربران آن سمت میدان را نیز راضی کرد. آیفون ۶C بر خلاف مدل قبلی سری C که دارای بدنه پلاستیکی بود، خبر رسیده است که از بدنه آلومینیومی استفاده می‌کند. این بعدی میان‌رده ‌ای از سوی اپل اما کیفیتی در خور یک پرچمدار ولی در نهایت با قیمتی مناسب تر نیز رو به رو خواهیم شد. تمام این موراد شایعه است و خبری رسمی نداریم. تصاویر زیر را با هم ببینیم:

iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs-2 iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs-3 iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs-5 iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs-6

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samiaa71

جونم آیفون :heart: تنها گوشی که همیشه خودش و اخبارش حس خوبی میده
هعی خدا یه پولی برسون بتونم آیفون جدید و بخرم 😥

eagle

بازم۴ اینچ

Ari khan

خوشم نیومد…. :negative:

Reza Baniasadi

اگه اینجوری باشه که خوب نیست .
ولی اگه با همون سبک طراحی ۵s طراحی بشه خیلی عالیه.
تنها ایفون که دوسش دارم ۵s هست و از بقیه متنفرنمممممممممم

Reza 6s

وااااااى عشقمى آیفون،تا فردا برام یه سال میگذره،بد جورى منتظرتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....